http://www.iltalehti.fi/2006/01/20/200601203985144_uu.shtml
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Ehdokkaiden kannatusero kapea/1135218415290
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/sahkeet/Kyselyt%3A Niinist%F6 aivan Halosen kannoilla/1115688
mainostaakohan halonen vielä itseään "koko kansan presidenttinä"?
hyvältä näyttää
8
482
Vastaukset
- herra yksilön vapaus
äsken kyselin pitääköhän halonen vielä itseään "koko kansan presidenttinä". no, nyt hän on ainakin saanut yhden uskottavan tukijan taakseen. tukijan, jonka arvokkuus ja luotettavuus kansan silmissä on korkeajännityksen tai hevoshullun luokkaa.
lukekaa ja nauttikaa, kaiken proletariaatin oma yhdistetty akuankka ja seitsemänpäivää...
http://www.kansanuutiset.fi/kotimaa.htm- herra yksilön vapaus
vom kirjoitti:
..."älä turhaan lausu...." . Oletko vaihtanut duu-
nia? Montaako mediaa edustat???
vomyläkerran kanssa niin uskoisin Hänen sallivan tälläisen ääneenlausumattoman nettitoteamuksen.
mutta mediasta; eikös se ole hyvä kun luetaan ja ollaan kiinnostuneita eri näkökulmista. sitähän sinä aina minulle peräänkuulutat. tiedon omaamista eri lähteistä.
se on vaan sillälailla, että tietoa löytyy paljon muualtakin kuin vain kansanuutisista, tiedonantajasta ja hertta kuusisen kirjoista. jos hyväksyy maailmankuvansa näiden profetioiden kannalta, niin siitä vaan. jokaisen oma asia. mutta älä sinä vom tule ihmisille puhumaan mistään "riippumattomista tai puolueettomista" lähteistäsi koska sinä tuskin edes tiedät mitä nuo termit tarkoittavat.
maalaisjärkeä pitäisi olla kaikilla. niin porvareilla kuin työläisilläkin. herra yksilön vapaus kirjoitti:
yläkerran kanssa niin uskoisin Hänen sallivan tälläisen ääneenlausumattoman nettitoteamuksen.
mutta mediasta; eikös se ole hyvä kun luetaan ja ollaan kiinnostuneita eri näkökulmista. sitähän sinä aina minulle peräänkuulutat. tiedon omaamista eri lähteistä.
se on vaan sillälailla, että tietoa löytyy paljon muualtakin kuin vain kansanuutisista, tiedonantajasta ja hertta kuusisen kirjoista. jos hyväksyy maailmankuvansa näiden profetioiden kannalta, niin siitä vaan. jokaisen oma asia. mutta älä sinä vom tule ihmisille puhumaan mistään "riippumattomista tai puolueettomista" lähteistäsi koska sinä tuskin edes tiedät mitä nuo termit tarkoittavat.
maalaisjärkeä pitäisi olla kaikilla. niin porvareilla kuin työläisilläkin.yksil.." , kerropa minulle mitä nuo riippumattomat
ja/tai puolueettomat" lähteet Sinun mielestäsi
ovat!
vom- herra yksilön vapaus
vom kirjoitti:
yksil.." , kerropa minulle mitä nuo riippumattomat
ja/tai puolueettomat" lähteet Sinun mielestäsi
ovat!
vomenkä muistaakseni ole sellaisten olemassaolosta edes puhunut. puhuin maalaisjärjen käytöstä, jolla tarkoitan, että ihmisen pitäisi itse osata tehdä johtopäätöksiä lukemisistaan ja kuulemisistaan. vain ääriaatteiden, kuten natsismin ja kommunismin, hallitsemissa yhteiskunnissa on ollut vain yksi totuus jota kansa sitten on toistellut.
en minä väitä yhdenkään lehden tai muun mediafoorumin, jota lueskelen tai kuuntelen, olevan jotenkin neutraali. kaikilla on joku taka-ajatus. ideologinen tai sitten liittyy ainakin rahapussiin. mutta mitä siitä? korkeakouluja käymättömänäkin en tarvitse kenenkään julistuksia osatakseni itse tehdä johtopäätöksiä. en perusta yhteiskuntakäsityksiäni kenenkään "teorioiden" varaan. minä en tarvi mitään teorioita.
ja ihan muutenvaan näistä sinun "riippumattomistasi"... tässä on pieni värssy tiedonantajan yläkulmasta. heidän omaa tekstiään;
"Tiedonantaja on SKP:n äänenkannattaja, EU-kriittinen ja marxilainen foorumi."
jo pelkästään tämä kumoaa kaiken riippumattomuuden ja puolueettomuuden. kolme kohtaan, jotka kertovat kenen ja minkälaista totuutta tiedonantaja tarjoaa.
samalla logiikalla ne muutkin toimivat. - Wäinä
herra yksilön vapaus kirjoitti:
enkä muistaakseni ole sellaisten olemassaolosta edes puhunut. puhuin maalaisjärjen käytöstä, jolla tarkoitan, että ihmisen pitäisi itse osata tehdä johtopäätöksiä lukemisistaan ja kuulemisistaan. vain ääriaatteiden, kuten natsismin ja kommunismin, hallitsemissa yhteiskunnissa on ollut vain yksi totuus jota kansa sitten on toistellut.
en minä väitä yhdenkään lehden tai muun mediafoorumin, jota lueskelen tai kuuntelen, olevan jotenkin neutraali. kaikilla on joku taka-ajatus. ideologinen tai sitten liittyy ainakin rahapussiin. mutta mitä siitä? korkeakouluja käymättömänäkin en tarvitse kenenkään julistuksia osatakseni itse tehdä johtopäätöksiä. en perusta yhteiskuntakäsityksiäni kenenkään "teorioiden" varaan. minä en tarvi mitään teorioita.
ja ihan muutenvaan näistä sinun "riippumattomistasi"... tässä on pieni värssy tiedonantajan yläkulmasta. heidän omaa tekstiään;
"Tiedonantaja on SKP:n äänenkannattaja, EU-kriittinen ja marxilainen foorumi."
jo pelkästään tämä kumoaa kaiken riippumattomuuden ja puolueettomuuden. kolme kohtaan, jotka kertovat kenen ja minkälaista totuutta tiedonantaja tarjoaa.
samalla logiikalla ne muutkin toimivat.Miten se näyttää,että tipaton tammikuu on osaltamme vietetty?
En nyt tässä viitsi puuttua enempää siihen veren kusemiseen taikka aiemman viestisi hunajaa ja humaanisuutta tihkuvaan osaan.Häpeä itse,samana päivänä nuo kaksi.
Viestissäsi sanoit erityisesti pitäväsi vittumaisuudesta,vittumaisuus on eri asia tutussa porukassa - vaikkapa työporukassa.Näillä saiteilla vittumaisuutta ei kuitata ostamalla iltavuoroon pussi munkkeja ja Iltalehti käytännön filosofian pohjaksi.
Tapamme keskustella on se,mikä se on.Tahdon kuitenkin muistuttaa,että aiemmassa törmäyksessä se olin minä,joka ehdotti pakittamista.Jos meillä tarvetta on,olisi nyt sinun vuorosi.
Et kai kuvittele,että voit istua kahdella perseellä.Toiseen suuntaan olla myötä ja toiseen vastahankaan tavallasi.Aina sen mukaan.mitä kirjoittaa Iltalehti lööpissä.
Kyllä on kallis ysävyytesi hinta.Katso aiempia sivuja,jotenkin tuntuu,että on sinun vuorosi pakittaa vähän. - herra yksilön vapaus
Wäinä kirjoitti:
Miten se näyttää,että tipaton tammikuu on osaltamme vietetty?
En nyt tässä viitsi puuttua enempää siihen veren kusemiseen taikka aiemman viestisi hunajaa ja humaanisuutta tihkuvaan osaan.Häpeä itse,samana päivänä nuo kaksi.
Viestissäsi sanoit erityisesti pitäväsi vittumaisuudesta,vittumaisuus on eri asia tutussa porukassa - vaikkapa työporukassa.Näillä saiteilla vittumaisuutta ei kuitata ostamalla iltavuoroon pussi munkkeja ja Iltalehti käytännön filosofian pohjaksi.
Tapamme keskustella on se,mikä se on.Tahdon kuitenkin muistuttaa,että aiemmassa törmäyksessä se olin minä,joka ehdotti pakittamista.Jos meillä tarvetta on,olisi nyt sinun vuorosi.
Et kai kuvittele,että voit istua kahdella perseellä.Toiseen suuntaan olla myötä ja toiseen vastahankaan tavallasi.Aina sen mukaan.mitä kirjoittaa Iltalehti lööpissä.
Kyllä on kallis ysävyytesi hinta.Katso aiempia sivuja,jotenkin tuntuu,että on sinun vuorosi pakittaa vähän.silti ei pysty käsittämään yhteyttä tässä osiossa.
vom on niinkauan kun minä olen kirjoituksiaan lukenut, puhunut "riippumattomista" medioista. niitä kuulemma on.
ei pysty ymmärtämään missä menin väärään tuossa tekstissäni. auta vähän, että tiedän missä pitää peruuttaa.
- Wäinä
Asian idea on keskustelu.Voimme tehdä niin.Taikka sitten emme voi.
Tässä maailmassa asiat eivät mitenkään asetu niin,että olisi olemassa ehdoton totuus.Ehdottoman totuuden hakeminen tuottaa vähintään skitsofrenian,katso vaikka Kallea.
Onhan toki niin,että jakomielitauti aina voittaa yksinolon.
Tuolla aiemmin sanoit pitäväsi erityisesti vittulemisesta.Minä myös.Vittuileminen on vaikea laji.Panitko merkille,vittuilin sinulle ensi kertaa tuossa taannoin.
Josko ei otettaisi tavaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521663826Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään763034Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442101Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka221944Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461828TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851321Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258- 401250
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581028Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10738