mixi ei haaveeni todexi

..käynyt.. ja sitten päivän kysymys.. jos joku kusee sua korvaan muututko kusipääksi?

29

912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusipääksikään

Koska se tulee toisesta korvasta ulos.

• Nimetön

purut kastuu. ;-))

• purujakaan
        Nimetön kirjoitti:

purut kastuu. ;-))

Ihan vain on tyhjä putkilo siinä välissä. Tuulisella säällä sieltä kuuluu panhuilusoolo.

• ..siis kopassa kaikuu.. on se sääli.. mistäs sulle aivot sinne hankittas?..olis varmaan tarpeen..

• Nimetön kirjoitti:

purut kastuu. ;-))

..purut ja surut pistetään sihtiin..

• todettu että
        pervokki kirjoitti:

..siis kopassa kaikuu.. on se sääli.. mistäs sulle aivot sinne hankittas?..olis varmaan tarpeen..

on helpomaa kun ei ole aivoja, silloin ei tarvitse miettiä esim. että, pitäisikö mennä työhön omalla autolla vai julkisilla liikennevälineillä.

• ei muutu.......

• ..typykkä jätti mutta uutta on taas hakusessa.. hehe.. aivan mahtava kuukausi HÄNEN kanssaan oli ehkä jo liiankin hyvä juttu..

• Kuunkulkija

psygologian puolella on aina opetettu että huulluus ei hyppää. Tartunta tapahtuu jo varhaisessa vaiheessa tai jos myöhemmin niin ei toisen osapuolen kautta. Toisaalta sanotaan että seura tekee kaltaisekseen mutta en tiedä tarkoitetaanko sillä juuri kuvailemasi kaltaista tapausta.
      Ajatuksesta että hulluus ei hyppää olen iloinen tuttavapiirini puolesta.

Selkeänä yksiselitteisenä vastauksena kysymykseesi sanonkin etten tiedä.

• Kuunkulkija

etä muistetaan sitten puhdistaa ne korvakäytävät huolellisesti etenkin näin pakkasilla.

• ..huulluudesta oikein puhut?.. mä en tiiä..huuhaile vaan.. totta toinen puoli se hullumpi hähä... jos tietäisin mistä puhut?..kysymykseni kuului muuttuuko kusipääksi toisen kusipään kustessa sua korvaan?

• Kuunkulkija kirjoitti:

etä muistetaan sitten puhdistaa ne korvakäytävät huolellisesti etenkin näin pakkasilla.

..nyt määkin jotain ymmärrän..

• Kuunkulkija
        pervokki kirjoitti:

..huulluudesta oikein puhut?.. mä en tiiä..huuhaile vaan.. totta toinen puoli se hullumpi hähä... jos tietäisin mistä puhut?..kysymykseni kuului muuttuuko kusipääksi toisen kusipään kustessa sua korvaan?

omaa tarinaani. Luulen kuitenkin että kuvaamassasi tilanteessa sillä ei ole väliä koska näillä pakkasilla tapahtuu jäätyminen ja kaikki aivotoiminta pysähtyy. Ja myöhemmin on vaikea saada selville oliko hullu vai ei....

• sweet_lemon

minä ainakaan kusipääksi,
      surulliseksi vaan.

• ..en mäkään tietääkseni.. on se kyllä ikävä tunne ku on märkää korvassa..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..en mäkään tietääkseni.. on se kyllä ikävä tunne ku on märkää korvassa..

alkaa palelemaan.. ainakin tämmösessä pakkasessa, ihan värisyttää.

• sweet_lemon kirjoitti:

alkaa palelemaan.. ainakin tämmösessä pakkasessa, ihan värisyttää.

..on jäässä ja EI KUULE MITÄÄ..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..on jäässä ja EI KUULE MITÄÄ..

En määkään kuule mitään! Onneksi mua ei kustu silmään ;)

• sweet_lemon kirjoitti:

En määkään kuule mitään! Onneksi mua ei kustu silmään ;)

..VAAN ETTEI OIKEIN KUULE MITÄÄN! SILMÄÄN KUSEMINEN EI VARMAAN MYÖSKÄÄN KOVIN MUKAVAA OO!!!!!!

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..VAAN ETTEI OIKEIN KUULE MITÄÄN! SILMÄÄN KUSEMINEN EI VARMAAN MYÖSKÄÄN KOVIN MUKAVAA OO!!!!!!

mulle tuli sellanen Sunday girl -tunne. Mutta nyt murheet hukkaan ja eteenpäin!

• sweet_lemon kirjoitti:

mulle tuli sellanen Sunday girl -tunne. Mutta nyt murheet hukkaan ja eteenpäin!

..mäkin meinaan tänään.. uutta typyy kehiin.. murheet nurkkaa ja nupit kaakkoon..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..mäkin meinaan tänään.. uutta typyy kehiin.. murheet nurkkaa ja nupit kaakkoon..

mutta ei kusta ketään korvaan, emmehän alennu samaan! Nupit kaakkoon..

• sweet_lemon kirjoitti:

mutta ei kusta ketään korvaan, emmehän alennu samaan! Nupit kaakkoon..

..kyllä ketään korvaan kusta.. ei tulis kyllä mun mieleenikään..

• tuffe

Siks kun kusipäisyys on tarttuvaa :))

Ja siihen ekaan kyssäriin: vielähän sä ehdit. Ellei muuta niin vaihtaa haavetta :)

• quistis

halaa:o)))))))))))

Sitten päivän kysymykseen...Ei muutu...,jos jo on sellainen pää;o))) Jos meillä olis lasipää...näkis aikas monessa päässä keltaista kuohuntaa:o))))

• ..kuohuntaa näkyy tuopissa.. tervehdys vaan.. kävi ohrasesti sen typyn kanssa.. mut kyllä mua on varotettukin noista nuorista naisista.. ja kyllä munkin pitäs muistaa.. mut radalle vaan ja uutta kehiin.. näin aattelen..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..kuohuntaa näkyy tuopissa.. tervehdys vaan.. kävi ohrasesti sen typyn kanssa.. mut kyllä mua on varotettukin noista nuorista naisista.. ja kyllä munkin pitäs muistaa.. mut radalle vaan ja uutta kehiin.. näin aattelen..

:o))))))))))))))) Me nuoret naiset ollaan tollasii....Heh.....Jaksele:o))))))))))

• quistis kirjoitti:

:o))))))))))))))) Me nuoret naiset ollaan tollasii....Heh.....Jaksele:o))))))))))

oooooooooo ja sitkeyttäki, sisua, teiänlaisten nuorten naisten kaa, jos ois lasinen pää niin sieltä näkisi ohrankeltaista. kyll varoitettukin on nuorista naisist ei sitä aattele, unohtaa vaan, jatkaa entiseen malliin

• quistis
        miksu79 kirjoitti:

oooooooooo ja sitkeyttäki, sisua, teiänlaisten nuorten naisten kaa, jos ois lasinen pää niin sieltä näkisi ohrankeltaista. kyll varoitettukin on nuorista naisist ei sitä aattele, unohtaa vaan, jatkaa entiseen malliin

ei ole enää NIIN nuori,,,,ja ei varmasti hölsky....ei:o))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      391
      41042
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      119
      9584
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6240
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4998
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3945
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3839
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3478
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      40
      3037
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2488
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      21
      2338
    Aihe