Hei miehet/pojat, sanokaahan missä iässä nainen on teidän mielestä seksikkäimmillään?
nainen seksikkäimmillään?
29
3216
Vastaukset
- .....
riippuu naisesta mutta ehkä 25-30
- vuotta
Sanoisin että 25-30 vuotta. Seksikkyyttä ei ole pelkästään näkyvä ulkokuori vaan sitä voi tihkua myös naisen henkisyydestä. Seksikkyyteen kuuluu olennaisena osana tyyli ja varmuus itsestään.
Mun mielestäni nuoruus on yliarvostettua ja alle 25-vuotiaat eivät vielä ole löytäneet omaa tyyliään. Useimmat tapaavat kopioida orjallisesti hiuksensa ja pukeutumisensa poppareilta. Trendit on suoraan sanottuna pyllystä mun mielestäni.- Angelina
Yksi mun naapuri nainen se on niin uskomattoman seksikäs ja se on jo 45 v muistuttaa oikeasti Angelina Jolleya ,vai miten tuon nimi taas kirjoitetaan?
Mutta asiaan siis,tämä nuorekas nainen on ihan kopio Angelinasta, hänen hiukset/ kroppa ja kaikki,nainen näyttää miljoona kerta paremmalta viehähttävältä seksikkäältä,ja pukeutumis tyyli on sellainen seksikäs-tyylikäs,oikeasti paremman näköinen kuin joku nuori 25 vuotias.
Nainen on nuoremman näköinen mitä oikeasti on,ja hyvin nuorekas, ei rypyn ryppyä,tämä nainen on ihme tapaus ihan oikeasti,kaikki sitä kuolaa kun nainen menee ovesta ulos ja naapurin akat katsoo häntä paskamaisesti,vain sen takia koska hän on kaunis ja hyvin seksikäs olemus jolleei voi mitään.
Harva nainen noin hyvin kunnossa pysyy/säilyy ulkonäönsä suhteen,kun ylittää tuon 30 v.
Itse olen 29 v mies mutta,en ole vielä noin seksikästä naista vielä ikinä missään nähnyt!
- päivämäärää
ei mielestäni ole. Naisen suurin hurma on hänen silmissään ja sielussaan. Jälkimmäiseen tutustuminen kommunikoiden tunnetasolla on parasta. Upeimmat, aivan huikaisevat kurvit ovat kuitenkin naisen aivoissa. Niistä saakin nauttia vain keskusteluun valmit miehet.
- Seitsemän
Tuollaista tekstiä tuottaa vain ja ainoastaan mies joka on oivaltanut mistä elämässä, parisuhteessa on kyse.
Onnittelen vaimoasi, tyttöystävääsi. Kuka lieneekin, on löytänyt sellaisen aarteen joita kasvaa noin yksi kymmenestä miljoonasta.
Vastauksesi oli kaunis. Veikkaan että niin olet sinäkin. - -m-
...samaa mieltä "seitsemän" kanssa. Lisää tällaisia!
Ja iso kiitos meidän naisten puolesta. Seitsemän kirjoitti:
Tuollaista tekstiä tuottaa vain ja ainoastaan mies joka on oivaltanut mistä elämässä, parisuhteessa on kyse.
Onnittelen vaimoasi, tyttöystävääsi. Kuka lieneekin, on löytänyt sellaisen aarteen joita kasvaa noin yksi kymmenestä miljoonasta.
Vastauksesi oli kaunis. Veikkaan että niin olet sinäkin.kukin haluaa kuulla :-)
- dayum
-m- kirjoitti:
...samaa mieltä "seitsemän" kanssa. Lisää tällaisia!
Ja iso kiitos meidän naisten puolesta.mutta haiskahtaa vähän siltä, että eiköhän tuonkin tekstin takaa löydy nainen :D
- Mies minäkin
dayum kirjoitti:
mutta haiskahtaa vähän siltä, että eiköhän tuonkin tekstin takaa löydy nainen :D
Välillä ärsytys nostaa päätään, kun tällä palstalla usein vähänkään älykkäänpiä kommentteja heti epäillään naisten kirjoittamiksi. Miksi!!? Miehethän tietysti ovat pelkkiä sovinisti sikoja... jep jep.
Olen samaa mieltä siitä, että naisen seksikkyys kumpuaa syvältä sisältä. Seksikkyydessä on kyse paljon myös siitä, että arvostaa itseään ja kumppania. Arvostaa seksuaalisuuttaan eikä häpeä nauttia hyvästä mielestä. Pienet asiat muodostavat suuren kokonaisuuden, joka ei ole iästä kiinni. Tosin uskon, että usein on niin, että parhaan henkisen yhteyden löytää lähellä omaa ikäänsä olevan kumppanin kanssa. Olemme kuitenkin kaikki yksilöitä, joten poikkeuksia on. Seksikkäin nainen jonka minä tiedän, hymyilee paljon.
Ai niin, siis oikeasti tietysti ajattelen, että seksikkäin nainen on 16-vuotias, jolla on tosi terhakkaat rinnat ja piukka pimppi. Enhän minä muuten voi olla mies... - Seitsemän
yrmio kirjoitti:
kukin haluaa kuulla :-)
Hei Yrde, nyt on perjantai. Unohda tämän päivän ajaksi tuo skeptinen, pessimistinen asenne (jota itse taidat kuvailla sanalla realismi...?) Ota olvi. Ja anna meidän naisten nauttia kauniiden sanojen aiheuttamasta euforiasta.
Seitsemän kirjoitti:
Hei Yrde, nyt on perjantai. Unohda tämän päivän ajaksi tuo skeptinen, pessimistinen asenne (jota itse taidat kuvailla sanalla realismi...?) Ota olvi. Ja anna meidän naisten nauttia kauniiden sanojen aiheuttamasta euforiasta.
vedetään nyt sit katkeraan loppuun asti kun on kerran alettu :-) Olvi tekis kyl pojua,harmi ettei täs olla vielä siinä pisteessä et ois jemmapulloja työpöydän laatikossa :-( Niin ja toisaalta miks se kauniista sanoista nauttiminen pakkaa olemaan yleensä pelkästään naisten ilo?? (nyt meni jo överiksi,mua alkaa jo itseäki naurattaan :-)
- tuo oli
Mies minäkin kirjoitti:
Välillä ärsytys nostaa päätään, kun tällä palstalla usein vähänkään älykkäänpiä kommentteja heti epäillään naisten kirjoittamiksi. Miksi!!? Miehethän tietysti ovat pelkkiä sovinisti sikoja... jep jep.
Olen samaa mieltä siitä, että naisen seksikkyys kumpuaa syvältä sisältä. Seksikkyydessä on kyse paljon myös siitä, että arvostaa itseään ja kumppania. Arvostaa seksuaalisuuttaan eikä häpeä nauttia hyvästä mielestä. Pienet asiat muodostavat suuren kokonaisuuden, joka ei ole iästä kiinni. Tosin uskon, että usein on niin, että parhaan henkisen yhteyden löytää lähellä omaa ikäänsä olevan kumppanin kanssa. Olemme kuitenkin kaikki yksilöitä, joten poikkeuksia on. Seksikkäin nainen jonka minä tiedän, hymyilee paljon.
Ai niin, siis oikeasti tietysti ajattelen, että seksikkäin nainen on 16-vuotias, jolla on tosi terhakkaat rinnat ja piukka pimppi. Enhän minä muuten voi olla mies...tuo oli hyvä viesti.
Naisena kiitän sinua tuosta viestistä. - Seitsemän
yrmio kirjoitti:
vedetään nyt sit katkeraan loppuun asti kun on kerran alettu :-) Olvi tekis kyl pojua,harmi ettei täs olla vielä siinä pisteessä et ois jemmapulloja työpöydän laatikossa :-( Niin ja toisaalta miks se kauniista sanoista nauttiminen pakkaa olemaan yleensä pelkästään naisten ilo?? (nyt meni jo överiksi,mua alkaa jo itseäki naurattaan :-)
Hahhaa, ei susta ota pirukaan selvää :D
No, onhan se jaettu ilo aina kaksinkertainen ilo - oli sitten kyseessä kauniit puheet tai no... vaikka se olvi.
Helkkari, eihän tässäkään ole mitään tolkkua.
Ääääh. - dayum
Mies minäkin kirjoitti:
Ai niin, siis oikeasti tietysti ajattelen, että seksikkäin nainen on 16-vuotias, jolla on tosi terhakkaat rinnat ja piukka pimppi. Enhän minä muuten voi olla mies...niin et kuitenkaan ole tämä "päivämäärää" kirjoittaja :)
- Mies minäkin
dayum kirjoitti:
niin et kuitenkaan ole tämä "päivämäärää" kirjoittaja :)
Joo, en ole. Aivan oikein ymmärsit, ihan ilman hymiötä.
- urban ghosssst
Luonnonlakien mukaan seksikkäin on varsin nuori, joku 16-18v.Mutta emme ole apinoitakaan; joten, jos vieressä on 16v. miehen mielestä mitättömän näköinen ja 43v. povipommi brunette - silloin on ainakin selvää, että viime mainittu on se, joka oikeasti sytyttää, vaikka mies jostain syystä (velvollisuudesta nuorisokulttuuria kohtaan?)päättäisikin tukea hennon taimen minäkuvan parantumista.
- ei nykyään
Luonnonlakien mukaan seksikkäin on varsin nuori, joku 16-18v
ehei kuule ei 'luonnonlakien' mukaan vaan nykyään se on 'media/mainosten video klippien LAKIEN mukaan.ne päättä missä se raja menee,mutta unohtaa ettei se ole totta ollenkaan.
- uruguay24
olkoot minkä näköinen tahansa lihava, laiha,rintava,rinnaton,reitevä,tikkujalkainen.tärkeintä on et kantaa itseään arvostavasti, se näkyy ulos ja seksikästä, siihen ei myöskään vaikuta pukeutuminen
- Kolli Kellinen
Useimmat naiset ovat seksikkäimmillään n. 40-vuotiaina, sillä siinä iässä he ovat jo sisäistäneet oman seksuaalisuutensa, vapautuneet estoistaan, tietävät mitä haluavat, eivätkä vertaa itseään jatkuvasti muihin. Aito itsevarmuus ja tietynlainen vapautunut rentous on seksikästä sekä miehissä että naisissa.
- hyökkäävinä!
Kun nainen keski-iässä tietää mitä haluaa ja haluaa antaa myös miehelle sataprosenttisen nautinnon, niin eikös nämä raasut joudukin paniikkiin ja seisokki loppuu kuin seinään!
Sitten ne syyttää naistaan epäseksikkääksi ja lähtevät hakemaan arkaa nuorta naista joille voivat esittää herra ja hidalgoa, oikein opettajamiehen mallia... Hahhahhahha....
Lukekaas vaikka keski-ikäisten keskutelupalstoja. - Kolli Kellinen
hyökkäävinä! kirjoitti:
Kun nainen keski-iässä tietää mitä haluaa ja haluaa antaa myös miehelle sataprosenttisen nautinnon, niin eikös nämä raasut joudukin paniikkiin ja seisokki loppuu kuin seinään!
Sitten ne syyttää naistaan epäseksikkääksi ja lähtevät hakemaan arkaa nuorta naista joille voivat esittää herra ja hidalgoa, oikein opettajamiehen mallia... Hahhahhahha....
Lukekaas vaikka keski-ikäisten keskutelupalstoja.Mielestäni sellaiset "miehet" ovat lähinnä säälittäviä, jotka eivät kestä vahvan naisen vahvaa seksuaalisuutta, vaan voivat tuntea itsensä miehekkäiksi vain jonkun aran hissukan seurassa.
- tietäväväinen
hyökkäävinä! kirjoitti:
Lukekaas vaikka keski-ikäisten keskutelupalstoja.kyllä keski-ikäinen uhkea nainen on seksikkäämpi kuin pelokas mitään tietämätön pikkutyttö..!!
- Janne84
Mielestäni nainen on seksikkäimmillään n.23-30 vuotiaana..
- eipäs ole
No ei varmalla ole.Se ei ole vaatteista eikä naisen iästä kiinni niin, kuin joku jo kirjoitti,se on naisen koko olemuksesta kiinni eikä naisen iästä tai vaatteista.
esimerkkejä:
Ei se vanha 51 vuotias Cher enää seksikäs ole eihän? eikä toi 47 vuotias vahan muija Madonnakaan? eihän? Demi Moore 44 vuotias ei sekään ole enää sexy eihän? jne jne jne jne lista on pitkä!
nuoret miehet juoksee niitten perässä vain ,ja ovat naimisissa nuorten miesten kanssa jotka ovat jopa 20 vuotta nuorempia niin kuin toi Demin mies on 28 vuotias.
huh huh.. kun nuo naiset ovat epäseksikkäitä eix?
joo ja vain ne 23-30 vuotiaat ovat niiiiiiiin seksikkäitäkö heh heh! ja tuon jälkeen ei tuu mitään? luuletko oikeasti itse noin? no sit sun elämä loppuu nyt jos olet jo 30 v ;)
i dont think so.sitten naisen elämä vasta alkaa seksin ja hänen seksikkyyden suhteen! alkaa kukkia kuin mikä! - Jussi
eipäs ole kirjoitti:
No ei varmalla ole.Se ei ole vaatteista eikä naisen iästä kiinni niin, kuin joku jo kirjoitti,se on naisen koko olemuksesta kiinni eikä naisen iästä tai vaatteista.
esimerkkejä:
Ei se vanha 51 vuotias Cher enää seksikäs ole eihän? eikä toi 47 vuotias vahan muija Madonnakaan? eihän? Demi Moore 44 vuotias ei sekään ole enää sexy eihän? jne jne jne jne lista on pitkä!
nuoret miehet juoksee niitten perässä vain ,ja ovat naimisissa nuorten miesten kanssa jotka ovat jopa 20 vuotta nuorempia niin kuin toi Demin mies on 28 vuotias.
huh huh.. kun nuo naiset ovat epäseksikkäitä eix?
joo ja vain ne 23-30 vuotiaat ovat niiiiiiiin seksikkäitäkö heh heh! ja tuon jälkeen ei tuu mitään? luuletko oikeasti itse noin? no sit sun elämä loppuu nyt jos olet jo 30 v ;)
i dont think so.sitten naisen elämä vasta alkaa seksin ja hänen seksikkyyden suhteen! alkaa kukkia kuin mikä!Seksikkyys kuuluu niihin asioihin, jotka jokainen kokee omalla tavallaan. Ihan niinkuin kauneus tai jokin musiikki tai ruuan maku jne. Absoluuttista totuutta ei ole näissä asioissa olemassa, joten jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä olipa se sitten millainen tahansa. Mielipide voi myös muuttua iän ja kokemuksen karttuessa.
Ehdottomasti 15-40 välissä.
- Jussi
20-40-vuotiaana. Useimmiten lähellä 30 vuotta. Sitä ennen nainen on turhan lapsekas ja sen jälkeen alkaa ikä näkyä.
- flapflap
kun hengittää
http://www.kerrolisaa.com/kuvat/domo_fap.gif - Asiasta huvittunut
Eiköhän se suunnilleen ole tossa haarukassa. Tämä asia riippuu tosin yksilöstä melko paljon, osa puhkeaa kukkaan vasta parinkympin jälkeen, toiset on siinä vaiheessa jo rupsahtaneita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723