Hei!
Millainen asuinalue on Korson kupeessa oleva Vierumäki? Ensisilmäyksen perusteella näytti olevan pien/rivitaloaluetta, ja välittäjä kehui maasta taivaaseen että on rauhallista yms. Miten on? Tiedän kyllä jutut Korsosta, mutta Vierumäki on aika vierasta seutua.
Mielipiteitä kiitos!!!
Vantaan Vierumäki
4
3571
Vastaukset
- raippamaa
Yksi Korson alueen rauhallisimmista lähiöistä, tosin kyllähän Korso Cityssä ja sen liepeillä aina sattuu ja tapahtuu.. =) Mutta joo, Vierumäki on ihan jees paikka, palvelut aika lähellä ja hyvät liikenneyhteydet.
- olen kyllä asunut
lähempänä Korson keskustaakin, eikä siellä ketään näkynyt yhdeksän jälkeen illalla.
Varmaan monissa kerrostaloissa on noita mölyporukoita enemmän tai vähemmän kaupungista riippumatta. - www
olen kyllä asunut kirjoitti:
lähempänä Korson keskustaakin, eikä siellä ketään näkynyt yhdeksän jälkeen illalla.
Varmaan monissa kerrostaloissa on noita mölyporukoita enemmän tai vähemmän kaupungista riippumatta.Loistava paikka asua,paras kaikesta...
- mutta
www kirjoitti:
Loistava paikka asua,paras kaikesta...
kauppa-auto ei kuulemma käy enää nykyään ja jos käykin niin käy tosi harvoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693