Adventistit eivät noudata mitään palstan ylläpitäjän sääntöjä.
Toivon että he saavat oman palstan käyttöönsä.
Paras esimerkki tästä on allaolevien aloitusten ketju joilla ei ole tarkoituskaan osallistua keskusteluun.
Adventistit pois tältä palstalta.
21
1014
Vastaukset
- mieltä
Mikä estäisi adventistien oman palstan aloittamista? Itsepäisyys.
Allaolevien kirjoitusten ketju vaikuttaa ainakin äkkipäätä katsoen lähinnä jonkun yksityiseltä missiolta. Mikäli niin on, niin rohkenisimpa "profetoida" kyseisen lähetys-saarnaajan melko pian väsyvän.
Ei yleisesti ottaen oikein olisi mukava hätistellä pois jotakin ryhmää palstalta, sillä pieni "peitsen taittaminenhan" eri tavoin uskovan ja ajattelevan kanssahan on , jos ei nyt ihan maan, niin ainakin palstan "suola".Selasin ylimalkaisesti viimeiset noin 80 viestiketjua, joista noin 70 liittyi adventismiin ja aloituksista taisi yli puolet olla leikkaa-liitä (= minulla ei ole omia aivoja???) palstaterroria... Nopeita hiirikäsiä näyttää löytyvän niin adventisteilta kuin vastustajiltakin.
Kannatan ajatusta, vaikka taitaisi koko palsta muuttua Siinain autiomaaksi, jos adventistit siirtyisivät omille laitumilleen.
Tällaisenaanhan tässä ei tapahdu mitään keskustelua tai mielekästä viestintää...
Kai A- propaganda
Olen ehdottanut adventisteille omaa palstaa useasti.
Adventistit kuitenkin haluavat terrorisoida herätysliikkeet-palstaa ja estää kaiken järkevän keskustelun. Tämänpäiväinen viestiketju on oiva esimerkki siitä. Ellen G White on adventistien ihailun ja palvonnan kohde. He seuraavat väärän profeettansa ääntä ja yrittävät kääntää vilpittömien kristittyjen katseet pois Jeesuksesta.
Ei uskova tarvitse pelastuakseen EGW:n oppeja!!!
Ihmisten opeilla ei ole mitään arvoa.
Usko Jeesukseen omana Herrana ja Vapahtajana riittää! - toivon
Minua ainakin kiinnostaa nämä asiat, kun ne tuodaan esille asialinjalla.
hyviä paketteja kiitos.- Ennen Adventisteja
Nyt lukiessani palstaa on kaikki muuttunut kuin liikkuisimme viheriäillä niityillä tälle palstalle on tullut hengellistä elämää. Jos Adventistit lähtevät tämä palsta kuivuu ja näivettyy entiseen muotoonsa kangistuen
Olen saanut paljon näistä keskusteluista. jos Adventistit lähtevät, Niin palsta kuivuu se on varmaa se. Vihreä niitty lakastuu. Erämaatako te haluatte tänne palstalle uudelleen kysyn vain
- -Juupajaa-
Minä kannattaisin ajatusta muuttaa tämän palstan nimeksi "Adventismi". Mutta jos ei näin, niin sitten adventisteille pitäisi perustaa oma palsta. Se on kuitenkin yksi vaikuttava prostestanttinen kirkkokunta tässä maassa.
- kulkija123
Sheriffin puuttuminen näkyy haittaavan tällä palstalla. Olisiko jälleen aika etsintäkuuluttaa uutta sheriffiä?
Olen monia kertoja laittanut viestiä ylläpidolle että puuttuisivat herätysliike palstan massapostituksiin ja asiattomuuksiin. Mutta näyttää siltä että ylläpito ei kerkeää, eikä voi kiireiltään puuttua mihinkään:(
Rupea sinä -björn- sheriffiksi? ;)- -björn-
Olen kevätkaudella hyvin vähän paikallaan.
Tuskin ehdin näiden pakkaskelien jälkeen kovin paljoa seuraamaan palstan toimintaa.
Pari uutta taloa pitäisi saada syksyksi asuinkuntoon. - ehdottaja
kolme enkeliä seriffiksi
- eetu
ehdottaja kirjoitti:
kolme enkeliä seriffiksi
Sheriffi ei saa olla adventisti.
- hese
eetu kirjoitti:
Sheriffi ei saa olla adventisti.
jos palstan nimi muuttuu.Sananvapaus saa puolustamaan erimieltäkin olevien oikeuksia.
- olen vastaan
hese kirjoitti:
jos palstan nimi muuttuu.Sananvapaus saa puolustamaan erimieltäkin olevien oikeuksia.
Miksi pitäisi luovuttaa oma palsta muille omaksi.
Ehdottakaa helluntailaispalstaa muutettavaksi adventistien palstaksi.
Eihän kukaan voi antaa pois kuin omaansa.
Käsitän sinun olevan helluntailaisen.
Jo valtausperiaate sotii normaalia oikeustajua vastaan.
Adventisteilla on valtauksesta käytännön kokemusta ihan raastupaan asti. ehdottaja kirjoitti:
kolme enkeliä seriffiksi
Kolme enkeliä seriffiksi ja helvetin enkelit keskustelemaan.
- hese
olen vastaan kirjoitti:
Miksi pitäisi luovuttaa oma palsta muille omaksi.
Ehdottakaa helluntailaispalstaa muutettavaksi adventistien palstaksi.
Eihän kukaan voi antaa pois kuin omaansa.
Käsitän sinun olevan helluntailaisen.
Jo valtausperiaate sotii normaalia oikeustajua vastaan.
Adventisteilla on valtauksesta käytännön kokemusta ihan raastupaan asti.kyllä, kyllä...en tarkoittanut tätä nimenomaista palstaa, lähinnä sitä, että tämä keskustelu olisi muun nimisen palstan alla.Olen ehdottomasti samaa mieltä, eli on sivistymätöntä käytöstä täällä kirjoitella adventismista.Sivistystä ei opita kirjoista.
- annu42
Tämä ehdotus ei kuole, joten varmasti meidän täytyy jonakin päivänä toimia odotusten mukaisesti. Olen asiaa kysynyt ylläpidolta, ja heiltä sain vastauksen, että palsta on mahdollinen. Eläkää toivossa.
Sheriffiksi kelpaa joku asioita tunteva, ei siis mikään ulkopuolinen taho, jota joku esitti. Miksi me antaisimme sheriffin toimen jollekin, joka ei meitä ollenkaan ymmärrä? En usko muidenkaan palstojen antavan omaansa meidän haltuumme. Tällekin palstalle pääsisi sheriffiksi koska vain, koska sitä ei ole.
Jos itse joskus ryhtyisin oman palstamme sheriffiksi, se tapahtuu aikaisintaan toukokuun alussa, joten siihen asti saatte kestää meitä, ellei kukaan ylläpitäjistä hermostu ennemmin. Itsekin toivoisin kirjoittajilta hieman enemmän keskustelua, ei vain heittoja. Minä ainakin jaksan lukea pitkänkin kirjoituksen, jos siinä on ymmärrettävää asia kirjoittajan omasta ajatusmaailmasta. Ei minua myöskään pitkät lainaukset Raamatusta houkuttele, koska voin lukea niitä omastani ajatellen ja etsien muitakin kohtia täydennyksiksi.
Ehdotankin sinulle -björn-, että alat tämän palstan sheriffiksi ja voit toimia meidän adventistien ulosheittäjänä. Silloin saatte tänne kirjoittaa meistä mitä tahansa, eikä kukaan selityksiänne edes yritä oikaista.- annu42
Epiktetos kirjoitti:
>> Miksi me antaisimme sheriffin toimen jollekin, joka meitä ei ollenkaan ymmärrä?
Mielestäni usko on asia, joka on Jumalan teko, ei minun. Hän tekee kaiken kauniisti ja ajallaan jokaisen kohdalla. Näen sen ympäristöni ihmisten elämässä. Minun ei tarvitse heille asioita väkisin tuputtaa, sillä näen, miten Jumala työskentelee.
Ainoa, mikä on minun tehtäväni on kulkea ihmisen rinnalla, jos ja kun he tarvitsevat minua. Tuo hetki saattaa olla hyvin outo: esim. soitto yöllä! Voitko tulla? Voitko mennä katsomaan? Tai keskellä omien työtouhujeni ääni sanoo: Käy katsomassa, mitä hänelle kuuluu! Se on tuntunut oudolta, ja hetken vastusteleekin, kun näin on tapahtunut, mutta jälkeenpäin olen huomannut, että näin Jumala on puhutellut asianomaista henkilöä, ja näyttänyt, että hän toimii ihmisten kautta auttaen, nostaen ja pelastaen.
Jopa toisen ymmärtäminekin on Jumalan työ ihmisessä, koska muutenhan me tallaamme kuin norsu posliinikaupassa rikkoen kaiken. Vain Pyhän Hengen ohjauksessa jälki on hyvää, mutta silti jokaisen ihmisen on jonakin päivänä aika sanoa Jumalalle kyllä tai ei. Se on jokaisen henkilökohtainen valinta, jota toinen ei voi tehdä. Uskoon tullaan vain Jumalan kutsusta.
Et sinä enkä minä voi sanoa toiselle, että sinun on nyt tehtävä näin. Me pilaamme Jumalan asian, jos näin esiinnymme. Täällä palstoillakin asioita voidaan tuoda esille monella tavalla, joten uskon lukijan harkkaavan yli sellaisen nimimerkin, jonka kirjoitusta ei halua lukea. Meillä on vapaa tahto.
- Voitto Ramu
Miksi valvojat nukkuu???????
- Sivullinen maalta
tälle palstalle. Hänhän oli lähtöisin Juutalaisuudesta. ja hänellä oli Juutalaisten Jumalakin isänä. Joten minä en käsitä oikeastaan mitään tästä Nyky Jumaluus sotkusta. Mihin tässä asiassa nyt tähdätään.
Mielestäni Isä ja poika kuuluvat yhteen. Kuinkas ollakaan pian tehdään erotus Jeesuksen ja Jumalan
välillä. Sanotaan, että Jeesus on pakanoiden
Jumala Ja Isä Jumala on Juutalaisten Jumala.
Kysyisin vain mihin tällä ajattelulla oikein pyritään? Eikö koko Jumaluus perhe kuulu yhteen
vai pitääkö ne erotella erikseen. Onko tämä sitä
Liberaali teologiaa vai mitä tämä esitys oikein on
Kysyisin vain miksi nää Adventistit Riippuu vielä
niissä Jeesuksen käskyissä. Vaikka koko Kristikunta on hylännyt tarpeettomina. Eikö Kristuksen esimerkkiä siis enää tarvitakaan?
Vaan onko meidän kuljettava varakristuksen jalan jäljissä. Onko se totta, että Jeesus on todella luopunut taivaallisen isänsä opetuksista, Ja hän on lähtenyt omille teilleen. Vastatkaa nyt rehellisesti Jotta tavallinen maalainenkin voisi
tajuta mihin tässä ollaan menossa. Kun tää nyky
jumalan sana on liian vaihtelevaista. Onkohan
Hinduilla selvempi Jumal taju. pitää tutustua heihin Joten sanon vain Shalom teille - hese
Sivullinen maalta kirjoitti:
tälle palstalle. Hänhän oli lähtöisin Juutalaisuudesta. ja hänellä oli Juutalaisten Jumalakin isänä. Joten minä en käsitä oikeastaan mitään tästä Nyky Jumaluus sotkusta. Mihin tässä asiassa nyt tähdätään.
Mielestäni Isä ja poika kuuluvat yhteen. Kuinkas ollakaan pian tehdään erotus Jeesuksen ja Jumalan
välillä. Sanotaan, että Jeesus on pakanoiden
Jumala Ja Isä Jumala on Juutalaisten Jumala.
Kysyisin vain mihin tällä ajattelulla oikein pyritään? Eikö koko Jumaluus perhe kuulu yhteen
vai pitääkö ne erotella erikseen. Onko tämä sitä
Liberaali teologiaa vai mitä tämä esitys oikein on
Kysyisin vain miksi nää Adventistit Riippuu vielä
niissä Jeesuksen käskyissä. Vaikka koko Kristikunta on hylännyt tarpeettomina. Eikö Kristuksen esimerkkiä siis enää tarvitakaan?
Vaan onko meidän kuljettava varakristuksen jalan jäljissä. Onko se totta, että Jeesus on todella luopunut taivaallisen isänsä opetuksista, Ja hän on lähtenyt omille teilleen. Vastatkaa nyt rehellisesti Jotta tavallinen maalainenkin voisi
tajuta mihin tässä ollaan menossa. Kun tää nyky
jumalan sana on liian vaihtelevaista. Onkohan
Hinduilla selvempi Jumal taju. pitää tutustua heihin Joten sanon vain Shalom teillelakia ole hylätty, sillä on tärkeä tehtävä, ja jos et vielä ole tutustunut Jeesukseen niin iloksesi saat kuulla että laki on lähelläsi, olet sen alla:" Mutta me tiedämme, että kaiken, minkä laki sanoo, sen se puhuu lain alaisille, että jokainen suu tukittaisiin ja koko maailma tulisi syylliseksi Jumalan edessä;
20 sentähden, ettei mikään liha tule hänen edessään vanhurskaaksi lain teoista; sillä lain kautta tulee synnin tunto."
Jos haluat elää, niin katso laista oletko Jumalalle sovelias eli vanhurskas.Niinpä, mahdotonta, mutta apu on lähellä.Syyllisyytesi on suuri mutta Kristus on ottanut sinun rangaistuksen itselleen ristillä.Usko Herraan Jeesukseen niin sinä pelastut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun357082- 833656
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa823255Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3352989- 462403
- 552257
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo251560- 561485
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui311454Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi221426