Minulla on silmien alla erittäin inohttavat silmäpussit, onko kenelläkään kokemusta missä kannattaisi korjauttaa luomet?
Minkä hintaisia tällaiset toimenpiteet ovat ja mikä on paranemisen aikataulu? Onko toimenpide kipeä?
Olisin erittäin kiitollinen tiedosta joita annatte, näin saatte yhden "pussittoman" lisää yhteiskuntaan..=)
Silmäluomien korjaus
18
15767
Vastaukset
- kokenut
lue muutama sivu etiä päin /silmä pussit/ marru/ ja vastaukset
- Blondi
Hei!
Olen menossa Talliinaan silmäluomi leikkaukseen.
Mulla kylläkin leikataan yläluomet ja se maksaa 650,-paikallispuudutuksessa. Olen vertaillut eri hintoja Suomessa ja Eestissä ja tämä on ehdottomasti halvin ja toivottavasti myös hyvä. En tiedä mitä alaluomet maksaisi mutta käy niiden sivuilla www.artiaclinic.com (teksti on suomeksi).
Jos taas haluaa että leikkaus tehdään kevyt anestesiassa niin se maksaa 750,-. Silmäluomi leikkaus on kuulemaa tosi pieni leikkaus. Lähden aamulla laivalla Eestiin ja tulen illalla silmät mustana takasin, että silleen. Leikaus kestää 1h ja pari tuntia ollaan klinikalla tarkailtavana ja sitten ei muuta kun himaan.
Jos jollain on kokemuksia ARTIA CLINICASTA Eestissä niin otan mielelläni palautetta. Lähden ite sinne 8.2.06 ke.- Blondi
Moi!
Ei leikkaa se nainen mun tietääkseni, se on joku
-62 vuonna syntynyt kundi joka hoitaa silmäluomileikkaukset en muista sen nimeä mutta Saksalainen kansalaisuudeltaan.
Onko ketään tuttua ja tutun tuttua joka olis tettänyt tällä klinikalla jotain leikkauksia, haluaisin vaan tietää minkälainen on ollut lopputulos, onko työnjälki hyvää? Klinikkahan on Artia Clinic, Eestissä. - ????
Blondi kirjoitti:
Moi!
Ei leikkaa se nainen mun tietääkseni, se on joku
-62 vuonna syntynyt kundi joka hoitaa silmäluomileikkaukset en muista sen nimeä mutta Saksalainen kansalaisuudeltaan.
Onko ketään tuttua ja tutun tuttua joka olis tettänyt tällä klinikalla jotain leikkauksia, haluaisin vaan tietää minkälainen on ollut lopputulos, onko työnjälki hyvää? Klinikkahan on Artia Clinic, Eestissä.Kannattaako tosiaan lähteä Viroon ? Esimerkiksi Jyväskylässä Karl Ludwigissa tehdään sama toimenpide hintaan 890 ,-
- Blondi
???? kirjoitti:
Kannattaako tosiaan lähteä Viroon ? Esimerkiksi Jyväskylässä Karl Ludwigissa tehdään sama toimenpide hintaan 890 ,-
Mielummin olisin tietenkin tehnyt sen leikkauksen Suomessa mutta se on Virossa ainakin 200,- halvempi. Mulla tulis sen 890,- päälle vielä matkat Helsingistä esim.junalla tai autolla niin se olis varmaan jotain 950,- tai sinne päin. Eestissä leikkaus on 650,- plus 22,-matkat joten ero on aika suuri. Toivottavasti kaikki menee ok siellä, silmäluomileikkaus on kuitenkin suht.pieni leikkaus.
- neovoa tarvitseva
Blondi kirjoitti:
Mielummin olisin tietenkin tehnyt sen leikkauksen Suomessa mutta se on Virossa ainakin 200,- halvempi. Mulla tulis sen 890,- päälle vielä matkat Helsingistä esim.junalla tai autolla niin se olis varmaan jotain 950,- tai sinne päin. Eestissä leikkaus on 650,- plus 22,-matkat joten ero on aika suuri. Toivottavasti kaikki menee ok siellä, silmäluomileikkaus on kuitenkin suht.pieni leikkaus.
Hei!
miten se leikkaus sit meni????? oliko millasta taso? jälki hyvä? kerro kaikki!! sinusta olisi paljon apua.. - Vaalee
neovoa tarvitseva kirjoitti:
Hei!
miten se leikkaus sit meni????? oliko millasta taso? jälki hyvä? kerro kaikki!! sinusta olisi paljon apua..Silmäluomileikkaus meni erittäin hyvin siitä on kyllä aikaa jo 2,5 v mutta olen ollut erittäin tyytyväinen siihen. Jälki oli erinomaista ja palvelu siellä Eestin klinikalla (puhuvat suomea). Ensimmäisen puolen vuoden aikana oli vähän kiristävä tunne silmissä aina ajoittain varsinkin jos oli pientä turvotusta naamassa mutta sekin on jo hävinnyt ajat sitten olen tyytyväinen että tein sen nimittäin kun nyt katselen ihmisten silmiä yli 40v niin on ne aika väsyneen näkösiä ihmisiä. Käy katsomassa se klinikan sivuilla missä kävin sen tekemässä www.arsmedica.ee. Jos sulla on vaan rahaa käydä tekemässä niin tee se ihmeessä koska mun mielestä se kannatti, ehdottomasti ja silmäluomileikkaus on tosi pieni juttu. Eestissä se on halvempaa kun Suomessa ja turhaan niitä klinikoita haukutaan ainakin tämä mesta oli kaikin puolin ok, suosittelen kymmenen pistettä. Voit lähettää heille suomeks sähköpostia ja kysellä eri asioista, se sijaitsee n. 5-10 km päässä Tallinnan laivasatamista.
Pidä mut ajantasalla mitä teet asian suhteen.
Ps. Ensimmäiset 2 vkoa oot sitten sen näkönen että olisit saanut pataan oikein kunnolla, lamput on himmeenä mutta mä käytin aurinkolaseja vaikka oli helmikuu ja lippistä ja nyt se kannattaa tehdä jotta ehtii kunnolla parantua ennen kun on taas kesä.
Ainiin kyllä mulla näkyy tietenkin pienet arvet luomissa mutta kukaan muu ei niitä huomaa kun minä itse ja nekin on jemmassa kun laitan luomiväriä mutta olen paljon myös ilman meikkiä niin kukaan ei ole koskaan kommentoinut sitä. Ne on tosi ohuet ja nyt tietenkin kun on aikaa kulunut niin myös haaleet. - Limetto
Vaalee kirjoitti:
Silmäluomileikkaus meni erittäin hyvin siitä on kyllä aikaa jo 2,5 v mutta olen ollut erittäin tyytyväinen siihen. Jälki oli erinomaista ja palvelu siellä Eestin klinikalla (puhuvat suomea). Ensimmäisen puolen vuoden aikana oli vähän kiristävä tunne silmissä aina ajoittain varsinkin jos oli pientä turvotusta naamassa mutta sekin on jo hävinnyt ajat sitten olen tyytyväinen että tein sen nimittäin kun nyt katselen ihmisten silmiä yli 40v niin on ne aika väsyneen näkösiä ihmisiä. Käy katsomassa se klinikan sivuilla missä kävin sen tekemässä www.arsmedica.ee. Jos sulla on vaan rahaa käydä tekemässä niin tee se ihmeessä koska mun mielestä se kannatti, ehdottomasti ja silmäluomileikkaus on tosi pieni juttu. Eestissä se on halvempaa kun Suomessa ja turhaan niitä klinikoita haukutaan ainakin tämä mesta oli kaikin puolin ok, suosittelen kymmenen pistettä. Voit lähettää heille suomeks sähköpostia ja kysellä eri asioista, se sijaitsee n. 5-10 km päässä Tallinnan laivasatamista.
Pidä mut ajantasalla mitä teet asian suhteen.
Ps. Ensimmäiset 2 vkoa oot sitten sen näkönen että olisit saanut pataan oikein kunnolla, lamput on himmeenä mutta mä käytin aurinkolaseja vaikka oli helmikuu ja lippistä ja nyt se kannattaa tehdä jotta ehtii kunnolla parantua ennen kun on taas kesä.
Ainiin kyllä mulla näkyy tietenkin pienet arvet luomissa mutta kukaan muu ei niitä huomaa kun minä itse ja nekin on jemmassa kun laitan luomiväriä mutta olen paljon myös ilman meikkiä niin kukaan ei ole koskaan kommentoinut sitä. Ne on tosi ohuet ja nyt tietenkin kun on aikaa kulunut niin myös haaleet.Moi! huomasin tämän, kun laitoin hakusanaa tosta korjausleikkauksesta. Mua on häirinnyt pitkään roikkuvat yläluomet ja haluaisin korjauttaa ne.Sulla näemmä positiivinen kokemus tosta leikkauksesta.Kävin tuolla artiaclinicin sivulla ja siellä hintahaitari yläluomille 890-1040 € On tainnut reilusti hinnat nousta?Kahden vuoden sisällä... No onhan tuo haitari suomeen verrattuna vielä reilusti halvempaa..Oliko sinulla tosiaan vaan tuo vajaa 700€ kaikkineen kuluineen? Olitko paikallispuudutuksella? Mulle kelpaa se ihan hyvin. Voiko sinne laittaa sähköpostilla viestin ja laitanko kuvia silmäluomista vai miten sinä teit? .... ja miten se sitten etenee...T: 41 v ;)
- naisen silmät
Limetto kirjoitti:
Moi! huomasin tämän, kun laitoin hakusanaa tosta korjausleikkauksesta. Mua on häirinnyt pitkään roikkuvat yläluomet ja haluaisin korjauttaa ne.Sulla näemmä positiivinen kokemus tosta leikkauksesta.Kävin tuolla artiaclinicin sivulla ja siellä hintahaitari yläluomille 890-1040 € On tainnut reilusti hinnat nousta?Kahden vuoden sisällä... No onhan tuo haitari suomeen verrattuna vielä reilusti halvempaa..Oliko sinulla tosiaan vaan tuo vajaa 700€ kaikkineen kuluineen? Olitko paikallispuudutuksella? Mulle kelpaa se ihan hyvin. Voiko sinne laittaa sähköpostilla viestin ja laitanko kuvia silmäluomista vai miten sinä teit? .... ja miten se sitten etenee...T: 41 v ;)
Moi!
Hinta oli se 700€ sekä siihen lisäsin matkat "humppalaivalla" yli ja päivä risteily olikohan se 20€ sillon nyt varmaan pääsee halvemmallakin sekä taksi matkat satamasta klinikalle n. 17€ meno-paluu vähän alle 750€ koko systeemi. Mutta niin kuin aikasemmin kirjotin niin tästä on 2v aikaa melkein päivälleen (8.2.2006) on ne näköjään vähän nostaneet hintoja mutta vertaa hintoja Suomessa, Helsingissä on kaikkein kalleimmat hinnat ja muualla Suomessa halvempaa mutta sitten pitää laske matkakustannukset mukaan, en kyllä tiedä missä päin asut. Mä vertasin tosi tarkkaan hintoja jä päädyin pitkän pohdiskelun jälkeen siihen Eestin klinikkaan ja en todellakaan ole ollut pettynyt. Oikein mukava henkilökunta puhuvat Suomea ainakin välttävästi (ainakin sillon oli v.2006)
Mulla tehtiin se paikallispuuduksessa koska nukutus taas maksaa enemmän ja sitten en olisi varmaankaan voinut lähteä himaan samana päivänä. Ja jos joutuu yöpymään niin sehän lisää kustannuksia.
Alotin koko homman sillä että laitoin heille suomenkielisen sähköposti viestin ja kerroin mitä haluan ja varmistin hinnan vielä ja kerroin mikä ajankohta mulle sopisi ja he vastasivat melkonopeesti viestiin ja kertovat sitten mitä vapaita aikoja heillä on, kaikki sovittiin sähköpostilla ja kaikki mitä oli sovittu myös piti.
Lekuri joka leikkasi mut oli Eestiläinen nainen ja hänelle oli itselleenkin tehty se ja ymmärsin että koko henkilökunta oli sen läpikäynyt paitsi nuoremmat.
Itse olin sillon 42v. ja katsoin niitä lerpattavia luomiani vuoden ennen kun tuli mitta täyteen ja tietenkin sen vuoden piti laittaa rahaa sukanvarteen.
Itse toimenpide ei satu paitsi ne puudutuspiikit sattuvat kyllä ihan helvetisti sen voin sanoa mutta se ei kestä kuin hetken kun laittavat ne muistaakseni kaksi piikkiä molemmille puolille silmän ympärystä. Mulla on tosi matala kipukynnys aina hammaslääkärissäkin haluan puudutuksen mutta kyllä tämäkin vaan kestettiin koska kaunedestahan on kärsittävä.
Niin ennen kun menin leikkaussaliin niin ne anto mulle käteen sellasen stressilelun ja ihmettelin että miks mutta se hoitaja sano vaan että tulet tarvitsemaan sitä ja todellakin tarvitsin sitä sillon kun ne pisti ne piikit, sen jälkeen ei sattunut enään mikään ja kun toimenpide on tehty niin sut viedään omaan huoneeseen jossa lepäät n.2 h ja haudot silmäluomias jääpaloilla ja sen jälkeen omat vaatteet päälle ja sillon pyysin yhden särkylääkkeen kun puudutus alko hälvenee ja sen jälkeen en tarvinnut mitään särkylääkkeitä sen asian takia.
2 vkoa on silmät musta mutta ei se mitään se on lyhyt aika ihmis elämässä ja kuljin aurinkolasit (helmikuu) tai lippis päässä.
Vkon on tikit (muistaakseni) ja ne otetaan pois sun omalla terveysasemalla ja sen jälkeen saa vasta vähän meikata. Urheilua pitäisi välttää vähän aikaa, en muista kauan se oli (olikohan 1kk ?)
Toivottavasti tästä on sulle apua.
Jos jotain vielä kysyttävää niin kirjoita.
Tsemppiä jos päätät sen tehdä se on kyllä sen arvoista. Nyt kun olen käynyt siinä leikkauksessa itse niin huomaan että katselen paljon ihmisten silmäluomia ja välillä kauhistun miten ne joillakin roikkuu mutta kaikki eivät välitä näistä asioista onhan sitä tietenkin tärkeimpiäkin asioita kun yhdet silmäluomet.
Jokainen tekee valintansa.
T: 44v nyt - limetto
naisen silmät kirjoitti:
Moi!
Hinta oli se 700€ sekä siihen lisäsin matkat "humppalaivalla" yli ja päivä risteily olikohan se 20€ sillon nyt varmaan pääsee halvemmallakin sekä taksi matkat satamasta klinikalle n. 17€ meno-paluu vähän alle 750€ koko systeemi. Mutta niin kuin aikasemmin kirjotin niin tästä on 2v aikaa melkein päivälleen (8.2.2006) on ne näköjään vähän nostaneet hintoja mutta vertaa hintoja Suomessa, Helsingissä on kaikkein kalleimmat hinnat ja muualla Suomessa halvempaa mutta sitten pitää laske matkakustannukset mukaan, en kyllä tiedä missä päin asut. Mä vertasin tosi tarkkaan hintoja jä päädyin pitkän pohdiskelun jälkeen siihen Eestin klinikkaan ja en todellakaan ole ollut pettynyt. Oikein mukava henkilökunta puhuvat Suomea ainakin välttävästi (ainakin sillon oli v.2006)
Mulla tehtiin se paikallispuuduksessa koska nukutus taas maksaa enemmän ja sitten en olisi varmaankaan voinut lähteä himaan samana päivänä. Ja jos joutuu yöpymään niin sehän lisää kustannuksia.
Alotin koko homman sillä että laitoin heille suomenkielisen sähköposti viestin ja kerroin mitä haluan ja varmistin hinnan vielä ja kerroin mikä ajankohta mulle sopisi ja he vastasivat melkonopeesti viestiin ja kertovat sitten mitä vapaita aikoja heillä on, kaikki sovittiin sähköpostilla ja kaikki mitä oli sovittu myös piti.
Lekuri joka leikkasi mut oli Eestiläinen nainen ja hänelle oli itselleenkin tehty se ja ymmärsin että koko henkilökunta oli sen läpikäynyt paitsi nuoremmat.
Itse olin sillon 42v. ja katsoin niitä lerpattavia luomiani vuoden ennen kun tuli mitta täyteen ja tietenkin sen vuoden piti laittaa rahaa sukanvarteen.
Itse toimenpide ei satu paitsi ne puudutuspiikit sattuvat kyllä ihan helvetisti sen voin sanoa mutta se ei kestä kuin hetken kun laittavat ne muistaakseni kaksi piikkiä molemmille puolille silmän ympärystä. Mulla on tosi matala kipukynnys aina hammaslääkärissäkin haluan puudutuksen mutta kyllä tämäkin vaan kestettiin koska kaunedestahan on kärsittävä.
Niin ennen kun menin leikkaussaliin niin ne anto mulle käteen sellasen stressilelun ja ihmettelin että miks mutta se hoitaja sano vaan että tulet tarvitsemaan sitä ja todellakin tarvitsin sitä sillon kun ne pisti ne piikit, sen jälkeen ei sattunut enään mikään ja kun toimenpide on tehty niin sut viedään omaan huoneeseen jossa lepäät n.2 h ja haudot silmäluomias jääpaloilla ja sen jälkeen omat vaatteet päälle ja sillon pyysin yhden särkylääkkeen kun puudutus alko hälvenee ja sen jälkeen en tarvinnut mitään särkylääkkeitä sen asian takia.
2 vkoa on silmät musta mutta ei se mitään se on lyhyt aika ihmis elämässä ja kuljin aurinkolasit (helmikuu) tai lippis päässä.
Vkon on tikit (muistaakseni) ja ne otetaan pois sun omalla terveysasemalla ja sen jälkeen saa vasta vähän meikata. Urheilua pitäisi välttää vähän aikaa, en muista kauan se oli (olikohan 1kk ?)
Toivottavasti tästä on sulle apua.
Jos jotain vielä kysyttävää niin kirjoita.
Tsemppiä jos päätät sen tehdä se on kyllä sen arvoista. Nyt kun olen käynyt siinä leikkauksessa itse niin huomaan että katselen paljon ihmisten silmäluomia ja välillä kauhistun miten ne joillakin roikkuu mutta kaikki eivät välitä näistä asioista onhan sitä tietenkin tärkeimpiäkin asioita kun yhdet silmäluomet.
Jokainen tekee valintansa.
T: 44v nytEiku nyt vaan säästämään sukan varteen ja sinne! Joo mä asun helsingissä ja ku vertailin hintoja täällä ni järkyttävän paljon maksaa :( lähemmäs 2000€ ne hinnat. Eli ei siis ilmeisesti tarvii kuvia laittaa omista luomista? Kuuluiko se kuljetus palvelu sieltä satamasta sen klinikan kautta ? Olin lukevinani niin?
Mä oon kärsinyt vuosia noista luomista "perintönä" äidiltä. Kokeilin terveyskeskuksen kautta saada leikkausta mutta lääkäri totes että ei roiku tarpeeksi ;)
Mulla muuten sama juttu että tulee katseltua muitten silmäluomia ja tosissaan mäkin olen välillä ajatellut niin kun säkin että kylläpä roikkuu ;) Voi tuon rahan laittaa tänä päivänä turhempaakin mutta jos tulokseen tyytyväinen ja ei tarvitse näyttää aina niin "väsyneeltä" kun nyt niin kyllä se varmasti kannattaa.
Olisi varmasti aikasemminkin ottanut tuon asiaksi mutta tyssäs suomen hintoihin ja en edes ottanut selvää tallinnan hinnoista mutta nyt kun tiedän että noin paljon halvempaa siellä ja työn jälki hyvää niin tosissaan aion siihen kunhan säästän rahat! Harmi kun ei ole nyt rahaa kun tekisi mieli päästä heti ;) - silmäluomet
limetto kirjoitti:
Eiku nyt vaan säästämään sukan varteen ja sinne! Joo mä asun helsingissä ja ku vertailin hintoja täällä ni järkyttävän paljon maksaa :( lähemmäs 2000€ ne hinnat. Eli ei siis ilmeisesti tarvii kuvia laittaa omista luomista? Kuuluiko se kuljetus palvelu sieltä satamasta sen klinikan kautta ? Olin lukevinani niin?
Mä oon kärsinyt vuosia noista luomista "perintönä" äidiltä. Kokeilin terveyskeskuksen kautta saada leikkausta mutta lääkäri totes että ei roiku tarpeeksi ;)
Mulla muuten sama juttu että tulee katseltua muitten silmäluomia ja tosissaan mäkin olen välillä ajatellut niin kun säkin että kylläpä roikkuu ;) Voi tuon rahan laittaa tänä päivänä turhempaakin mutta jos tulokseen tyytyväinen ja ei tarvitse näyttää aina niin "väsyneeltä" kun nyt niin kyllä se varmasti kannattaa.
Olisi varmasti aikasemminkin ottanut tuon asiaksi mutta tyssäs suomen hintoihin ja en edes ottanut selvää tallinnan hinnoista mutta nyt kun tiedän että noin paljon halvempaa siellä ja työn jälki hyvää niin tosissaan aion siihen kunhan säästän rahat! Harmi kun ei ole nyt rahaa kun tekisi mieli päästä heti ;)Heippa!
Se kuljetus ei kuulu siihen hintaan sun on itse "hoidettava" itses sinne klinikalle. Mä kirjotin sen klinikan osotteen valmiiksi paperille ja otin siitä satamasta heti taksin ja näytin lappua ja sovin hinnan etukäteen, tietenkin eestissä kun olin.
Kuvia sun ei tarvi lähettää etukäteen, toi silmäluomileikkaus on tänäpäivänä niin yleinen ja pitävät sitä "pikkujuttuna".
Sitten kun turvotus ja mustelmat ovat hävinneet (n.2vkoa) niin sen jälkeen mulla oli aina välillä sellanen kiristävä tunne silmissä varsinkin jos naama oli vähän turvoksissa jostain kumman syystä?! mutta ulkosesti ei enään näkynyt mitään mutta ehkä n.puolvuotta toimenpiteestä niin kaikki on kohdallaan luomet ovat niinkuin "asettuneet".
Luomiin jää tietenkin pienet arvet suurinpiirtein puoleenväliin luomea mutta kukaan ei ole koskaan kysynyt niistä mitään joten niitä ei edes muut huomaa kun minä itse ja sillonhan kun on luomiväriä niitä ei tietenkään näy mutta kun on meikittä.
Kävin muuten itsekkin "arvauskeskuksessa" puhumassa lekurille asiasta mutta pyöritteli vaan päätänsä ja sano että ei käy se on mentävä yksityis puolelle ja että olen liian nuori vielä ja että luomet ei roiku tarpeeks, hoh hoijaa.
Ei muuta kun rahaa sukanvarteen jättää aina muutaman baari kierroksen väliin niin kyllä se siitä.
Se on kyllä totta että kun leikkaus on tehty niin enään ei ole niin väsyneen ja vanhan näkönen, ainakin omasta mielestään, heh heh.
Kirjottele vaan jos jotain tulee vielä mieleen.
T: 44v. - limetto
silmäluomet kirjoitti:
Heippa!
Se kuljetus ei kuulu siihen hintaan sun on itse "hoidettava" itses sinne klinikalle. Mä kirjotin sen klinikan osotteen valmiiksi paperille ja otin siitä satamasta heti taksin ja näytin lappua ja sovin hinnan etukäteen, tietenkin eestissä kun olin.
Kuvia sun ei tarvi lähettää etukäteen, toi silmäluomileikkaus on tänäpäivänä niin yleinen ja pitävät sitä "pikkujuttuna".
Sitten kun turvotus ja mustelmat ovat hävinneet (n.2vkoa) niin sen jälkeen mulla oli aina välillä sellanen kiristävä tunne silmissä varsinkin jos naama oli vähän turvoksissa jostain kumman syystä?! mutta ulkosesti ei enään näkynyt mitään mutta ehkä n.puolvuotta toimenpiteestä niin kaikki on kohdallaan luomet ovat niinkuin "asettuneet".
Luomiin jää tietenkin pienet arvet suurinpiirtein puoleenväliin luomea mutta kukaan ei ole koskaan kysynyt niistä mitään joten niitä ei edes muut huomaa kun minä itse ja sillonhan kun on luomiväriä niitä ei tietenkään näy mutta kun on meikittä.
Kävin muuten itsekkin "arvauskeskuksessa" puhumassa lekurille asiasta mutta pyöritteli vaan päätänsä ja sano että ei käy se on mentävä yksityis puolelle ja että olen liian nuori vielä ja että luomet ei roiku tarpeeks, hoh hoijaa.
Ei muuta kun rahaa sukanvarteen jättää aina muutaman baari kierroksen väliin niin kyllä se siitä.
Se on kyllä totta että kun leikkaus on tehty niin enään ei ole niin väsyneen ja vanhan näkönen, ainakin omasta mielestään, heh heh.
Kirjottele vaan jos jotain tulee vielä mieleen.
T: 44v.Tosiaa kiitti taas vastauksesta! Tää on ihan hirveetä ku nyt olis hinku päästä heti ! No ehkä lainaan rahat ja eiku menoks. Nyt olis yks kaveri kiinnostunu lähtee mukaan, sillä vielä " pahemmin roikkuvat " luomet ;) Se oiski kiva ku olis kaveri mukana.....onkohan tässä 42v iässä jotain ? ;) ku mäkin täytän tänä vuonna ja rupee olee mitta täynnä "roikkuvii luomii " ;)Jos ja kun menen sinne leikkaukseen niin laitan kokemuksesta sulle sitten viestii tänne !
- silmäluoment
limetto kirjoitti:
Tosiaa kiitti taas vastauksesta! Tää on ihan hirveetä ku nyt olis hinku päästä heti ! No ehkä lainaan rahat ja eiku menoks. Nyt olis yks kaveri kiinnostunu lähtee mukaan, sillä vielä " pahemmin roikkuvat " luomet ;) Se oiski kiva ku olis kaveri mukana.....onkohan tässä 42v iässä jotain ? ;) ku mäkin täytän tänä vuonna ja rupee olee mitta täynnä "roikkuvii luomii " ;)Jos ja kun menen sinne leikkaukseen niin laitan kokemuksesta sulle sitten viestii tänne !
Joo laita viestiä kun olet siellä käynyt haluan mielenkkiinnolla kuulla siitä.
Se leikkaus kannattais tehdä nyt kun talvi kesällä voi tulla jotain tulehduksia jos on kuuma ja et pysty heti leikkauksen jälkeen ottamaan aurinkoa.
Kannttaa varata se aika sieltä kun ei tiedä millaset jonot sinnekkin on.
Tsemppiä
T:44v. - limetto
silmäluoment kirjoitti:
Joo laita viestiä kun olet siellä käynyt haluan mielenkkiinnolla kuulla siitä.
Se leikkaus kannattais tehdä nyt kun talvi kesällä voi tulla jotain tulehduksia jos on kuuma ja et pysty heti leikkauksen jälkeen ottamaan aurinkoa.
Kannttaa varata se aika sieltä kun ei tiedä millaset jonot sinnekkin on.
Tsemppiä
T:44v.No nyt sitä sit ollaan menossa siihen yläluomen korjausleikkaukseen ;) Paikka vaihtui THE LOOK , se Tiina Jylhän pitämä klinikka. Niillä on täällä helsingissä Eerikinkadulla vastaanotto ja tuo toimenpide tehdään tallinnassa. Oon menossa kaverin kanssa jolta myös samalla leikataan yläluomet. Hinta tulee olemaan 900€ sisältäen matkat helsinki-tallinna- helsinki ja satamasta matkat klinikalle ja takas. Sekä oli konsultaatio eerikinkadulla ja myös tikkien poisto kuuluu hintaan. Laitettiinko sulle muute jotkut kiinikkeet luomiin estämään tulevaa "roikuntaa"?Tuohon kuuluu ne samaan hintaan! Halvemmaksi tulee THE LOOK:n kautta ;)Siis olemme menossa nyt 14.3 jo sinne. Laitan sit taas viestiä kun leikkaus tehty.
- Silmäluomet
limetto kirjoitti:
No nyt sitä sit ollaan menossa siihen yläluomen korjausleikkaukseen ;) Paikka vaihtui THE LOOK , se Tiina Jylhän pitämä klinikka. Niillä on täällä helsingissä Eerikinkadulla vastaanotto ja tuo toimenpide tehdään tallinnassa. Oon menossa kaverin kanssa jolta myös samalla leikataan yläluomet. Hinta tulee olemaan 900€ sisältäen matkat helsinki-tallinna- helsinki ja satamasta matkat klinikalle ja takas. Sekä oli konsultaatio eerikinkadulla ja myös tikkien poisto kuuluu hintaan. Laitettiinko sulle muute jotkut kiinikkeet luomiin estämään tulevaa "roikuntaa"?Tuohon kuuluu ne samaan hintaan! Halvemmaksi tulee THE LOOK:n kautta ;)Siis olemme menossa nyt 14.3 jo sinne. Laitan sit taas viestiä kun leikkaus tehty.
Moi!
Hyvä juttu että pääset siihen leikkaukseen, ryöstitkö jonkun mummon kadulla vai pankin, heh heh.
Mulle ei laitettu mitään kiinikkeitä, tietääkseni joten leikkaus varmaankin pitää uusia joskus 10v kuluttua.
Nyt on muuten tosi hyvä vuodenaika kun meet sinne niin kesällä kaikki on jo normaalisoitunut.
Toivottavasti sä omistat lippalakin nimittäin mä kuljin vkon se päässä ja välillä ne aurinkolasit vaikka auringosta ei ollu tietoakaan.
Älä sitten pelästy parina ekana päivänä leikkauksen jälkeen kun silmänympärys alkaa mustua oot kyllä turpaan saanneen näkönen mutta kauneudesta on kärsittävä.
Sano muuten siellä ennen kun menet leikkaukseen että ottavat ne rasvat jotka on melkein kaikilla silmän sisäpuolella niin puristavat ne leikkauksen yhteydessä pois, multa ne otettiin mutta mun mutsilta ei ole aikanaan otettu ja sen kyllä huomaa.
Laita mulle viestiä kun olet/olette käyneet siellä on kiva kuulla kommentteja.
Mun sähköposti on [email protected] niin ei tarvi koko suomen tietää mitä me kirjotellaan.
Tsemppiä.
T:nainen 44v. - oumaha
limetto kirjoitti:
No nyt sitä sit ollaan menossa siihen yläluomen korjausleikkaukseen ;) Paikka vaihtui THE LOOK , se Tiina Jylhän pitämä klinikka. Niillä on täällä helsingissä Eerikinkadulla vastaanotto ja tuo toimenpide tehdään tallinnassa. Oon menossa kaverin kanssa jolta myös samalla leikataan yläluomet. Hinta tulee olemaan 900€ sisältäen matkat helsinki-tallinna- helsinki ja satamasta matkat klinikalle ja takas. Sekä oli konsultaatio eerikinkadulla ja myös tikkien poisto kuuluu hintaan. Laitettiinko sulle muute jotkut kiinikkeet luomiin estämään tulevaa "roikuntaa"?Tuohon kuuluu ne samaan hintaan! Halvemmaksi tulee THE LOOK:n kautta ;)Siis olemme menossa nyt 14.3 jo sinne. Laitan sit taas viestiä kun leikkaus tehty.
Iselleni on tehty tuo toimenpide viime viikolla molempiin luomiin, voit vain kuvitella minkä näköiset silmäni olivat, ja tänään on poistettu ompeleet. Ei tässä nyt mitään salonkikelpoisia olla, mutta toivottavasti se kannatti.
- Mazin
kävit varmaan silmäluomi leikkauksessa? minkälainen on nyt olo? oletko tyytyväinen? siitä on kyllä yli kaksi vuotta, mutta oletko tyytyväinen? vastaa kiitos mahdollisimman pian sillä minua kiinnostaa kanssa tämä kyseinen asia.
- Luomet
Mazin kirjoitti:
kävit varmaan silmäluomi leikkauksessa? minkälainen on nyt olo? oletko tyytyväinen? siitä on kyllä yli kaksi vuotta, mutta oletko tyytyväinen? vastaa kiitos mahdollisimman pian sillä minua kiinnostaa kanssa tämä kyseinen asia.
Hei!
Olen erittäin tyytyväinen leikkaukseen ja enemmän kuin tyytyväinen ja suosittelen sitä jos sun silmäluomet roikkuvat sen näkösesti että on esim.vaikea laittaa enään luomiväriä tai olet koko ajan väsyneen näkönen, älä enään mieti vaan mee. Kun vertaat hintoja niin ota myös Eestin hinnat huomioon, olin itse siellä ja kaikki toimi kiitettävästi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006494
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303883törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283280Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3781783- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471033Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11910- 42879