Outi Ojala on sanonut : Vahva valtiontalous on köyhän paras turva! Eli ei eletä yli varojen, sitähän Niinistö juuri toteutti ollessaan valtionvarainministerinä. Eli pisteet Ojalalle ja ääni Saulille.
Outi Ojala Niinistön taakse !!!
7
1214
Vastaukset
- provoo
kannata tänne...Niinistö teki valtiontalouden vahvaksi köyhien kustannuksella ja lisäsi siten laman syvyyttä ja kestoa.
- Kustannus
Köyhät eivät voi kustantaa mitään. Rikkailtahan ne rahat aina tulevat, vai mitä?
Tosin köyhä olen itsekin.
Ojalan ääni, mutta kädet ovat Saulin kädet!"
vom- Siimes ...
ole jotain äärioikeistolaisia :D
Siimes ... kirjoitti:
ole jotain äärioikeistolaisia :D
näkökulmasta! Samaa kai voi sanoa Saulin sloganis-
ta! EHKÄ jostakin näkökulmasta Hän vaikuttaa to-
siaan "työväen presidentiltä" ???
vom- mikä on hyvä
vom kirjoitti:
näkökulmasta! Samaa kai voi sanoa Saulin sloganis-
ta! EHKÄ jostakin näkökulmasta Hän vaikuttaa to-
siaan "työväen presidentiltä" ???
vom...totesi Niinistön työmiehen kyvyt itselleen riittämättömäksi ;) Arvot kyllä olivat kovat...joita nyt sitten Tanjakin kannattaa!
- vitsiniekka
mikä on hyvä kirjoitti:
...totesi Niinistön työmiehen kyvyt itselleen riittämättömäksi ;) Arvot kyllä olivat kovat...joita nyt sitten Tanjakin kannattaa!
kuin lauantainen hk:n makkara-metafora. Kyllä te demariPELLET olette aina NIIIIIIN vitsikkäitä (että samanlaisia saa hakea yläasteelta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564