Kuinkakohan moni n.15v kuuntelee...

BlackDeathGore

... mun lisäks tälläst musaa?
Mayhem
Dark Funeral
Suffocation
Eternal tears of sorrow
Emperor
Thy Serpent
Darkthrone
Deathchain
Dark Tranquillity
Dissection
Hate eternal
Hypocrisy
Napalm Death
Morbid angel
Carcass
Wintersun
Norther
Ensiferum
Cannibal corpse
Catamenia
At the gates
Cryptopsy
Bad religion
Rancid
Amorphis
Ajattara
Moonsorrow
Monia muita bändejä

28

2850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ubervomitmutilation

      Minä ainakin...

    • masa

      Onks sillä iällä välii vai etit sie yhen illan juttui.

    • Kuuntelee. Itseasiassa todella suuri osa sinun ikäisistäsi. Ja kaikilla juuri suurinpiirtein aina nuo samat bändit.

    • vastaus'

      8716 jos tosiaan haluat tietää.

    • ...kivaa

      kun saa imuttaa biisejä netistä. 15 vuotiailla vaan ei yleensä ole varaan ostaa levyjä kun eivät käy töissäkään. tulitko tänne palstalle toitottaa erinomaisuuttasi kun kuuntelet niin montaa bändiä. mitä sitten? so what...parempaa sanottavaa ?

    • ähäkutti

      Kuinkahan moni 14 vuotias kuuntelee semmosia bändejä kuin:

      beherit
      reverend bizarre
      trouble
      mayhem
      penance
      witchfinder general
      deicide
      metsatöll
      motörhead
      cathedral
      napalm death
      suffocation
      accept
      deicide
      saint vitus
      celtic frost
      mercyful fate
      king diamond
      cadlemass
      pentagram
      voivod
      slayer
      megadeath
      black sabbath
      moonsorrow
      xysma
      iron maiden
      burzum
      venom
      bathory
      sodom
      iron man
      stone
      tarot
      sargofagus
      obituary
      death
      suffocation
      count raven
      judas priest
      w.a.s.p.
      blue öyster cult
      helloween
      deep puple
      rainbow
      rytmihäiriö
      iced earth
      queensryche
      sotajumala
      torture killer
      led zeppelin
      viikate
      autopsy
      danzig
      possessed
      Monia muita!!!

      Vittu kun olen kova.

      • aika moni. Mikähän helvetti tämänkin aiheen pointti on?


      • deathguy
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        aika moni. Mikähän helvetti tämänkin aiheen pointti on?

        Neljätoista vuotiaat varmaan valitsevat levyt kansikuvien perusteella? Vähän sama juttu kuin itse olin ala-asteella koulun kirjastossa... =)


      • deathguy kirjoitti:

        Neljätoista vuotiaat varmaan valitsevat levyt kansikuvien perusteella? Vähän sama juttu kuin itse olin ala-asteella koulun kirjastossa... =)

        Kyllä sitä välillä itsekin divarissa ostelessa ottaa sellasia levyjä missä on joku helvetin rumasti piirretty kansi kun ne on yleensä osoittautuneet hyviksi levyiksi. sattuumaa vai ei ..heheh


      • peksi
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Kyllä sitä välillä itsekin divarissa ostelessa ottaa sellasia levyjä missä on joku helvetin rumasti piirretty kansi kun ne on yleensä osoittautuneet hyviksi levyiksi. sattuumaa vai ei ..heheh

        aggressor.perverssor kirjoitti:
        "Kyllä sitä välillä itsekin divarissa ostelessa ottaa sellasia levyjä missä on joku helvetin rumasti piirretty kansi kun ne on yleensä osoittautuneet hyviksi levyiksi."

        Mistä tämä voi johtua? Onko artisti helvetin kovan levyn tehtyään jotenkin väsähtänyt eikä enää jaksakaan panostaa kansiin...
        Esimerkkeinä Slayer: Seasons in the Abyss sekä Death: Symbolic.
        Molemmat perkeleen tiukkoja lättyjä, mutta kannet ihan törkeän rumia.


      • deathguy
        peksi kirjoitti:

        aggressor.perverssor kirjoitti:
        "Kyllä sitä välillä itsekin divarissa ostelessa ottaa sellasia levyjä missä on joku helvetin rumasti piirretty kansi kun ne on yleensä osoittautuneet hyviksi levyiksi."

        Mistä tämä voi johtua? Onko artisti helvetin kovan levyn tehtyään jotenkin väsähtänyt eikä enää jaksakaan panostaa kansiin...
        Esimerkkeinä Slayer: Seasons in the Abyss sekä Death: Symbolic.
        Molemmat perkeleen tiukkoja lättyjä, mutta kannet ihan törkeän rumia.

        Just äsken loppui levyn vimppa biisi. Kannet ei kiinnosta. Onneksi sisältö on kunnossa.


      • peksi kirjoitti:

        aggressor.perverssor kirjoitti:
        "Kyllä sitä välillä itsekin divarissa ostelessa ottaa sellasia levyjä missä on joku helvetin rumasti piirretty kansi kun ne on yleensä osoittautuneet hyviksi levyiksi."

        Mistä tämä voi johtua? Onko artisti helvetin kovan levyn tehtyään jotenkin väsähtänyt eikä enää jaksakaan panostaa kansiin...
        Esimerkkeinä Slayer: Seasons in the Abyss sekä Death: Symbolic.
        Molemmat perkeleen tiukkoja lättyjä, mutta kannet ihan törkeän rumia.

        Se vähän ole niinkin että jos on jotain helvetin tiukkaa rutistusta, niin kansista ehkä yritetäänkin tehdä tarkotuksella oikein rumat että huomaa heti jo siitä mistä on kyse tämän bändin osalta. Ja varmasti moni nyt ei niihin kansiin niin edes panosta. Ainakaan vähänkin tuntemattomat thrash/black/death bändit.


      • randy
        peksi kirjoitti:

        aggressor.perverssor kirjoitti:
        "Kyllä sitä välillä itsekin divarissa ostelessa ottaa sellasia levyjä missä on joku helvetin rumasti piirretty kansi kun ne on yleensä osoittautuneet hyviksi levyiksi."

        Mistä tämä voi johtua? Onko artisti helvetin kovan levyn tehtyään jotenkin väsähtänyt eikä enää jaksakaan panostaa kansiin...
        Esimerkkeinä Slayer: Seasons in the Abyss sekä Death: Symbolic.
        Molemmat perkeleen tiukkoja lättyjä, mutta kannet ihan törkeän rumia.

        Ne kannethan on vaan levyjen suojana ei ole ihmekään että ne kerää paskaa päällensä.


      • randy kirjoitti:

        Ne kannethan on vaan levyjen suojana ei ole ihmekään että ne kerää paskaa päällensä.

        Nyt oli kysymys kansitaiteesta ei kansista. Ei mikään kansitaide suojaa levyä.


      • pallhetrol
        hell_patrol kirjoitti:

        Se vähän ole niinkin että jos on jotain helvetin tiukkaa rutistusta, niin kansista ehkä yritetäänkin tehdä tarkotuksella oikein rumat että huomaa heti jo siitä mistä on kyse tämän bändin osalta. Ja varmasti moni nyt ei niihin kansiin niin edes panosta. Ainakaan vähänkin tuntemattomat thrash/black/death bändit.

        http://irc-galleria.net/view.php?nick=hell_patrol&image_id=15787108
        voisitko kertoa että mitä helvettiä tuossa tapahtuu? :D näyttää kun olis jostain saksalaisesta homopornoleffasta.



      • Voi ny helvetti sentään :)

        Tää on jo aika söpöä, kun pienille pojille on niin tärkeää, kuka kuuntelee rankinta musaa nuorimpana...

        Tunnen erään, joka on aloittanut mm Venomin kuuntelun jo ekalla luokalla. Sen lisäks tietysti paljon muuta.

        Ei se nykypäivänä ole enää niin ihmeellistä!!


      • ähäkutti
        TouchOfEvil kirjoitti:

        Voi ny helvetti sentään :)

        Tää on jo aika söpöä, kun pienille pojille on niin tärkeää, kuka kuuntelee rankinta musaa nuorimpana...

        Tunnen erään, joka on aloittanut mm Venomin kuuntelun jo ekalla luokalla. Sen lisäks tietysti paljon muuta.

        Ei se nykypäivänä ole enää niin ihmeellistä!!

        Hohoijaa. Eihän siinä mitään ihmeellistä oikeasti olekkaan. Juuri sitä minä yritin tuossa viestissäni kertoa.


      • ähäkutti kirjoitti:

        Hohoijaa. Eihän siinä mitään ihmeellistä oikeasti olekkaan. Juuri sitä minä yritin tuossa viestissäni kertoa.

        Sovitaan näin :)


      • randy
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Nyt oli kysymys kansitaiteesta ei kansista. Ei mikään kansitaide suojaa levyä.

        kansitaidetta juuri tarkoitin. Toisinaan se on vain likaa.


      • kuvassa

    • Hippimönkkis

      Noista kuuntelin n. kolmas- tai neljäsosaa n. kymmenen vuotta sitten. Nykyään vain silloin tällöin nostalgiahengessä.

    • Tyrr

      Taas teinihevarit vauhdissa.

      • ...ihan ikävä omaa 15vee teinihevari pikkuveljeä, joka tällä hetkellä mörköilee sadan kilsan päässä...


    • Mutha

      kuuntelin 15-ikäsenä semmosia bändejä jotka oikeasti olivat jollain lailla hyviä: Nirvana, Metallica, Slayer, Therapy, Sonic youth ja Manowar, enkä mitään epämelodista ja epäinnovatiivistä sekameteliörinää, jolla tappaa oman mielikuvituksensa...

      • On siinä taas meillä valopää.


      • Mutha
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        On siinä taas meillä valopää.

        mutta liet niitä ihmisiä, jotka proves my point?


    • Jumala

      Tiedä kaikki ko. bändit ja kaikkia olen kuullut :P
      Olen kyllä vuoden nuorempi, mutta melkein ikäisesi. Listasta löytyy hyviä, mutta myös paskoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe