Suomineitojen kokemukset tiivistettynä:

Jarkko

Tässä yks kaveri tältä palstalta kyllä puki sen sanoiksi mitä itsekkin ajatellut monasti:

"Totuus on että tollainen paksu 18-20 senttinen kulli on jo käytännössä helvetin iso,
mutta mulleki on osunut useita muijia
joihin tuollaisella ei tee mitään vaikutusta
koska ne ovat tottuneet ja nähneet vielä paljon
isompiakin."

Mulla on ihan samoja kokemuksia ja varmasti monella muullakin miehellä / naisella. Kyllähän se 18 senttinen muna on oikeasti, tilastojenKIN sekä omankin kokemuksen ja havaintojen valossa helvetin kookas muna mutta ei muijat ole monetkaan moksiskaan moisista.. ne on todellakin saaneet sitä patukkaa niin monen sorttista.

Esim kaverillani on 19.6 cm ja 6 paksu muna ja mä luotan tähän arvioon jo pelkästään lepotilan saunassa nähtyäni (ei voi olla edes huomaamatta) ja mä sit kysyin tältä kaverilta että mitäs naiset on sanoneet.. sillä on kokemusta 12:ta naisesta ja sanoi, että ainoastaan 3 on sanonut sitä tosi isoksi.. aika moni "ollut tyytyväinen" tai sanonut "hyvän kokoiseksi"

Kelatkaa tästä sitten vähän... ei nää tilastolliset kummallisuudet oikeasti OLE naisille mitään ihmeitä. Niin se vaan on.

6

2829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...on niin, että naisia ei koot paljon hetkauta. Ainoat, joilla on koon kanssa ongelmia, on miehet.

      • Tia

        Miehet tekevät niin suuren haloon tuosta koosta ei naiset. Minun mielestä sellainen "keskiverto" miehen heppi on just oikea. Makuja on tässäkin yhtä monia kuin on ihmisiäkin. Eri koko "kutittelee" eri kohdista ja voi tehdä aivan yhtä kutaa. Itsellänikin on kokemusta eri ääripäistä.

        Yhdellä isännällä oli tosi pieni kalu ja se oli aika turhauttavaa (anteeksi). Taidotkaan ei tällä hoidolla mitkään häävit olleet, mutta paras osuus taisikin olla että kun paikat oli aika kuivana niin tuntui edes joitakin tuntemuksia. Ei hääviä siis se. Tosin sitten kun mies on hieman valveutuneempi ja tunnistaa oman rajallisuutensa hän usein aikuisena osaa ottaa muitakin keinoja lisään ja seksi voi olla tällaisenkin kanssa tosi hyväää.

        Niin ja sitten se toinen ääripää. Yksi hoito taas oli LIIAN suuri sekä pituuden puolesta että myös paksuudessa. Heppiä olis ollu parille miehelle tehdä asti. Sekstailu oli aika hankala homma kun sitä heppiä oli niin täynnä. Omalla pillulla ei voinu toista puristella mitenkään kun ei kertakaikkiaan ollu mahdollista. Kuulostaa kummalta mutta niin se vaan oli. Se on kuitenkin mielestäni se seikka jolla tuotetaan molemminpuoleinen nautinto (tai ainakin yksi merkittävä keino). Asentoja oli myös hankala muutella mielikseen. Kun esim. nosti jalat miehen selän päälle lähetyssaarnaajassa heppi kolus jonnekin niin pohjalle että se ei ollu nautintoa vaan tuskaa. Sitten tuntui, että sais mennä joka kerran jälkeen ompeluttamaan paikkoja kuosiin... ei nyt sentään aivan niin, mutta ei se kyllä paras heppi ollut.

        Ehkä siis naiset eivät ole toitottamassa miehelle, että on sulla iso. Me nyt ei vaan pidetä sitä kokoa aivan niin tärkeänä asiana. Eikös sen pitäis riittää että seksi on hyvää ja molemmat nauttii. Sama millä nakilla sitä painelee silloin...vai?


      • asiallisesta
        Tia kirjoitti:

        Miehet tekevät niin suuren haloon tuosta koosta ei naiset. Minun mielestä sellainen "keskiverto" miehen heppi on just oikea. Makuja on tässäkin yhtä monia kuin on ihmisiäkin. Eri koko "kutittelee" eri kohdista ja voi tehdä aivan yhtä kutaa. Itsellänikin on kokemusta eri ääripäistä.

        Yhdellä isännällä oli tosi pieni kalu ja se oli aika turhauttavaa (anteeksi). Taidotkaan ei tällä hoidolla mitkään häävit olleet, mutta paras osuus taisikin olla että kun paikat oli aika kuivana niin tuntui edes joitakin tuntemuksia. Ei hääviä siis se. Tosin sitten kun mies on hieman valveutuneempi ja tunnistaa oman rajallisuutensa hän usein aikuisena osaa ottaa muitakin keinoja lisään ja seksi voi olla tällaisenkin kanssa tosi hyväää.

        Niin ja sitten se toinen ääripää. Yksi hoito taas oli LIIAN suuri sekä pituuden puolesta että myös paksuudessa. Heppiä olis ollu parille miehelle tehdä asti. Sekstailu oli aika hankala homma kun sitä heppiä oli niin täynnä. Omalla pillulla ei voinu toista puristella mitenkään kun ei kertakaikkiaan ollu mahdollista. Kuulostaa kummalta mutta niin se vaan oli. Se on kuitenkin mielestäni se seikka jolla tuotetaan molemminpuoleinen nautinto (tai ainakin yksi merkittävä keino). Asentoja oli myös hankala muutella mielikseen. Kun esim. nosti jalat miehen selän päälle lähetyssaarnaajassa heppi kolus jonnekin niin pohjalle että se ei ollu nautintoa vaan tuskaa. Sitten tuntui, että sais mennä joka kerran jälkeen ompeluttamaan paikkoja kuosiin... ei nyt sentään aivan niin, mutta ei se kyllä paras heppi ollut.

        Ehkä siis naiset eivät ole toitottamassa miehelle, että on sulla iso. Me nyt ei vaan pidetä sitä kokoa aivan niin tärkeänä asiana. Eikös sen pitäis riittää että seksi on hyvää ja molemmat nauttii. Sama millä nakilla sitä painelee silloin...vai?

        nais näkökulmasta. Kokeneena tiedän että tuskin niitä ns normikokojen eroja juuri edes huomaa.
        Kysymys onkin enemmän näistä ääripäistä jotka tosiaankin ovat joko liian pieniä tai liian suuria. Suurikin vaan hyvällä tekniikalla menee ihan kohtuullisesti. Toki jos suurikin on näitä todellisia ääripäitä-jotka siis ovat todella harvinaisia- ovat kertakaikkiaan liikaa.

        Miehille sanoisin että opetelkaa hyödyntämään sitä mitä teillä on. Isolla vaan täytyy lämmitellä paremmin ja ehkä turvautua enemmän liukkariin. Naisillekkin on tärkeää saada liikkua rohkeasti niin ettei tarvi pelätä että iso sattuu.


      • tiialle ja muille
        Tia kirjoitti:

        Miehet tekevät niin suuren haloon tuosta koosta ei naiset. Minun mielestä sellainen "keskiverto" miehen heppi on just oikea. Makuja on tässäkin yhtä monia kuin on ihmisiäkin. Eri koko "kutittelee" eri kohdista ja voi tehdä aivan yhtä kutaa. Itsellänikin on kokemusta eri ääripäistä.

        Yhdellä isännällä oli tosi pieni kalu ja se oli aika turhauttavaa (anteeksi). Taidotkaan ei tällä hoidolla mitkään häävit olleet, mutta paras osuus taisikin olla että kun paikat oli aika kuivana niin tuntui edes joitakin tuntemuksia. Ei hääviä siis se. Tosin sitten kun mies on hieman valveutuneempi ja tunnistaa oman rajallisuutensa hän usein aikuisena osaa ottaa muitakin keinoja lisään ja seksi voi olla tällaisenkin kanssa tosi hyväää.

        Niin ja sitten se toinen ääripää. Yksi hoito taas oli LIIAN suuri sekä pituuden puolesta että myös paksuudessa. Heppiä olis ollu parille miehelle tehdä asti. Sekstailu oli aika hankala homma kun sitä heppiä oli niin täynnä. Omalla pillulla ei voinu toista puristella mitenkään kun ei kertakaikkiaan ollu mahdollista. Kuulostaa kummalta mutta niin se vaan oli. Se on kuitenkin mielestäni se seikka jolla tuotetaan molemminpuoleinen nautinto (tai ainakin yksi merkittävä keino). Asentoja oli myös hankala muutella mielikseen. Kun esim. nosti jalat miehen selän päälle lähetyssaarnaajassa heppi kolus jonnekin niin pohjalle että se ei ollu nautintoa vaan tuskaa. Sitten tuntui, että sais mennä joka kerran jälkeen ompeluttamaan paikkoja kuosiin... ei nyt sentään aivan niin, mutta ei se kyllä paras heppi ollut.

        Ehkä siis naiset eivät ole toitottamassa miehelle, että on sulla iso. Me nyt ei vaan pidetä sitä kokoa aivan niin tärkeänä asiana. Eikös sen pitäis riittää että seksi on hyvää ja molemmat nauttii. Sama millä nakilla sitä painelee silloin...vai?

        se teidän saamanne iso on ollut ihan suomalaisittain harvinaista 15cm munaa:)


      • Tia
        tiialle ja muille kirjoitti:

        se teidän saamanne iso on ollut ihan suomalaisittain harvinaista 15cm munaa:)

        mikäs ei olisi suhteellista. Kaikki on suhteellista silloin kun on vertailua. Noh itsepäs tiedän mistä puhun ja faktat ovat faktoja. Viivottimen kanssa eivät taida pelata muut kuin teinipojat, joten eipäs ole todelliset mitat kantautuneet tietooni...onneksi. Nyksällä on sellainen "normimuna" tai onkos sekin suhteellista? Minä pidän tuota n.15 cm aika normina kokona, mutta voihan se olla että se on jollekin jo isokin. Tämähän alkaa kirjoitettuna vaikuttaa aika hassulta, mutta pointtini oli näiden esimerkkien kautta vaan sanoa ettei sillä koolla ole lopulta suurin merkitys. Kaikki lämppäys ja muu kiihotus on tärkeintä. Eihän sitä parhaimmillaan tarvi kunnon lämppäyksen jälkeen kuin kerran painaa ja peli on naiselle yksi-nolla ;) Ei siis ole kovin olennaista alkaa keskustelemaan siitä minkäs kokoista olen saanut. Pääasia että olen saanut =)


      • miiru
        Tia kirjoitti:

        mikäs ei olisi suhteellista. Kaikki on suhteellista silloin kun on vertailua. Noh itsepäs tiedän mistä puhun ja faktat ovat faktoja. Viivottimen kanssa eivät taida pelata muut kuin teinipojat, joten eipäs ole todelliset mitat kantautuneet tietooni...onneksi. Nyksällä on sellainen "normimuna" tai onkos sekin suhteellista? Minä pidän tuota n.15 cm aika normina kokona, mutta voihan se olla että se on jollekin jo isokin. Tämähän alkaa kirjoitettuna vaikuttaa aika hassulta, mutta pointtini oli näiden esimerkkien kautta vaan sanoa ettei sillä koolla ole lopulta suurin merkitys. Kaikki lämppäys ja muu kiihotus on tärkeintä. Eihän sitä parhaimmillaan tarvi kunnon lämppäyksen jälkeen kuin kerran painaa ja peli on naiselle yksi-nolla ;) Ei siis ole kovin olennaista alkaa keskustelemaan siitä minkäs kokoista olen saanut. Pääasia että olen saanut =)

        munaa olen saanut, kahdeltakin eri tyypiltä ja täytyy sanoa ettei tuntunut paljoa kummemmalta kuin normimunatkaan. Täyttää ehkä kivemmin mut orkkua en ole saanut ikinä yhdynnässä, joten se ei ainakaan munan koosta riipu. Toisen isokullin entinen eukko oli vikissyt että kipeää tekee jo noin iso vehje, mut ei mulla käynyt mihinkään....oonkohan mä sit vaan muutenkin outo?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe