hevi on niin kivaa saatana

saatanisti tappoi taas

Saatanisti on sika .lopettakaa toi hevin kuuntelu!!!

Joku saatanismiin seonnut vampyyri tappoi taas

...joku vampyyri,eli saatanismiin seonnut juonut kahden tappamansa siskonsa veren ,ja popsinut toisen lihaa Ruotsissa.etsinyt kulemma jotain lasta uhrikseen ensin.

tuossa linkki

http://www.infopaq.dk/udland/udland.asp?artno=178309

tollasia ne on, eiks toi hulluus saada jo lopetettua,,

kaikki saatanistit valvonnan alle , ja sakkoja ja jotain rangaistuksia noille sioille,,,

noi siathan on natseja ja siathan kuuluu tappaa..?

on se niin kivaa niin kivaa toi saatanismi

http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,765288,00.html

14

1614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perkele

      He varit maan alle!!1 Isän maan hyväksi kaikki hevin kuuntelijat pitäisi pistää sähkö tuoliin tai viedä pika lennolla sinne transylvaniaan missä saavat olla vampyy rien kanssa niin kuin lystää!!!! yhdys sana!

      • -AR-

        ..o paha vaammaine ni o vaike
        kirotta sana oike ja varsink ymmä rtä
        mit ä .


    • gakka

      voi hyvää päivää päivää sullekin ! täähän tarkottaa että me ollaan kaikki saatanan kätyreitä.

    • söiojes'

      Pää kiinni ja turpa umpeen, ku et näköjää mistään tajuu! Hanki tietoo ennenkuin tuomitset! Luuletsä et joku helve*in räppäri saa tost sun jutustas jotaa mielihyvää? Sä et oo ainoo kuule joka täll maapalloll elää joten turpa umpeen ja lopeta toi leikkiminen!

      • ????

        "Ylläpito" saa ilmeisesti tästä viestistä jonkinlaista mielihyvää, koska antaa tämän näkyvillä olla. Musiikkiin tämä ei liity mitenkään ja heille on asiasta ilmoitettu, mutta vaikutusta on yhtä paljon kuin yleensäkin.


    • esaimeepaskaa

      mikä vittu on saatanismi? joku ruoka?

    • Ei varmaa kukaan ole saatanisti. Saattaa liipata läheltä, mutta ei. Jos osaisit kirjoittaa.

    • pretty

      tämä sama viesti taisi olla gootti-osastolla mutta ketju sitten poistettiin...ehkä siihen liittyi selostukseni kun yritin oikoa asioita....että mikä tuossakin on pahasti vialla...kun ei ne satanistit tee mitään.

    • Jahas, että pitäis lopettaa hevin kuuntelu, ja näin säästytään verisiltä murhilta...hah!

      Kaikki hevin kuuntelijat, ketä tunnen tai olen koskaan tavannut, ovat kaikkea muuta, kuin verenhimoisia tai edes väkivaltaisia!

      Kannattaa pitää turpa ummessa silloin, kun ei mistään mitään tiedä! Aivan naurettavia väitteitä sulla!

      • On että hevinkuuntelijat on oikeasti kunnon tyyppejä eikä mitää kusipäitä niinku yleisesti ottaen moni luulee. Pelkäsin minäki pikkupoikana pitkähiuksisia tiukkoihin farkkuihin pukeutuneita hevimörköjä, kun luulin että ne tekee pahaa.


    • Jaha

      Saatananpalvonta ja hevi ei liity kyllä yhtään toisiinsa. Voihan ihminen olla saatananpalvoja ja kuunnella vaikka iskelmä musiikkia.
      Mutta aina ne silti liitetään toisiinsa.

    • Hevin kuuntelija

      Eli hevin kuuntelija on itse satanisti? Itse olen kuunnellut heviä noin kuutisen vuotta, enkä ole tappanut ihmistä enkä imenyt verta. Kaikki tämmöiset väitteet että hevari on satanisti on vain kukkahattu tätien levittelemää huhua. Kaikki saatanan palvojat eivät edes kuuntele heviä.
      Huom! jokaisella on oikeus kuunnella ihan mitä musiikkia tahansa

    • saatanismi?

      selkeä provo älkää ottako vakavasti, huomaahan sen jo kirjoituksesta..:P saatanismi? mikäs se semmonen on?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe