Tulkaa ja kertokaa murheenne,,,,,!!!

toinennimetön

niitä täällä tuntuu olevan....pissi ja kakka avauksia...tai karmeeta ivaamista...
Minä olen täällä purkakaa itseänne kyllä minä kuuntelen.....
Oon sika hyvä kuuntelija mut neuvot voiki olla sit puuta heinää potaskaa....!!!!!!!
Hymyyyyyyyyyyyyyy.......=:0))))))))))))))))

26

2145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eusen2

      saako sinulle tulla puhumaan ,liity meihin ja pääset vartiotorniin katselemaan luontoa kuinka se juuri puhkeaa kukkaan ,lopeta tällainen hömpötys ja tule luokseni jehoviin

      • toinennimetön

        oi oi oi voi voi voi.....öhhhhhh...arvaas mitä.....
        jehovat ei tyksi ei...en tuuuuuuuuuu...sori mut luontoo voin katella muutekiiiiiiii........
        smile.........=:8))))))))))))))


      • Tane

        paljaalla kyrvällä takaapäin suihin


      • toinennimetön
        Tane kirjoitti:

        paljaalla kyrvällä takaapäin suihin

        mä luulen et sä oot jatkuvassa puutteessa.....pitäiskö sun tehdä asialle jotain....
        voihan jessus sentään..........=:9999999999999


      • Herra_X

        Ei muuta kuin jehovan todistajaksi. Paljonko liittyminen jehoviin maksaa? Verkostomarkkinointi-heput olisivat huolineet minut mukaan tonnilla, ehkäpä teikäläisiin pääsee halvemmalla?

        Millaiset ylenemismahdollisuudet, siis täällä maanpäällä, lahkossanne on? Entä etuisuudet? Saako alennusta kodinelektroniikkaa ostaessa? Halvemmat nettiliittymät? Huokeampi bensanhinta?

        Vai meneekö henkinen puoli maallisen edelle? Mikäli saamme neuvoteltua molempia osapuolia tyydyttävän sopimuksen, niin voisitte saada minut riveihinne.

        Olen valmis joustamaan vaatimuksistani, mutta haluan EHDOTTOMASTI liittymislahjana järjestelmädigikameran, vaikka edes Canon EOS 350D tai EOS 20D.


      • heekuli

        sinun uskoosi.Pidän enemmän Jamaican todistajista.Taisit heittää vaan provon leijaileen?No,niistähän ne parhaat herjat irtoaapi...


      • nylkkäri

        om vain luonto josta saisi kaiken tarpeellisen mutta luonnonvarat on jostain syystää joidenkin ihmisen omia


    • perskuti

      Kirjoittelen kun ei ole mitään valittamista, kai sekin käy?
      Tämä elämän "ihana" keveys ja pelko että ei se voi koko elämää kestää, vai mitä mieltä olet, kestääkö?

      • toinennimetön

        oikeestaan mullakaan ei mitään murheita tai huolia...
        Kestää ainakin niin kantsii toivoa....varma kun ei voi olla mistään.....eihän......


      • perskuti
        toinennimetön kirjoitti:

        oikeestaan mullakaan ei mitään murheita tai huolia...
        Kestää ainakin niin kantsii toivoa....varma kun ei voi olla mistään.....eihän......

        Joku sanoo että kuolema on varma, mutta mielestäni sekin on vain olotilan muutos...

        Nautitaan tästä hetkestä kuitenkin, varmuuden vuoksi, että ei tarvitse myöhemmin katua:=))

        Jos et ymmärtänyt mitä yritin sanoa, en ymmärtänyt minäkään, mutta sen minkä kirjoitin, sen kirjoitin:=))


    • Haamu M

      Sulle toinen....Aamupalaa tässä laittelen ja ja luutalla lakaisen lattioita....

      • toinennimetön

        tuus mulle keittään kans puuroa...ai nii ja lakasemaan...jooko pliis.....=:0)))))))))))))


    • kolmipyöräilijä

      Ketä minun pitäis äänestää jos Sauli ja Tarja ei mee naimisii?

      • äänestysjuttuja....äänestäs vaikka tuota noin...jeps tähän en voi vastata....heh...=:))))))))))))


      • kolmipyöräilijä
        BBrunetti kirjoitti:

        äänestysjuttuja....äänestäs vaikka tuota noin...jeps tähän en voi vastata....heh...=:))))))))))))

        No osaisitko sitten sanoa kuka hoitais lumityöt kun vaimo on ompeluseurassa edustamassa ja itsellä on nimetön kipeä?? Tenavat kun pelaa vaan sitä lumisotaa.


    • Palsta.

      Joskus 1950-luvulla viikkolehti jossa osasto:HEITÄ HUOLESI HERTTAROUVALLE! Siihen sai kirjoitella iloistaan ja suruistaa ilmaiseksi ja Hertta vastasi jokaiseen kysymykseen siinä lehdessä. Meinaatko olla saman tyylinen? Vai mikä on mottosi?

      • mahtava idea!

        Täällähä olis sosiaalinen tilaus Herttarouvalle! Kuka alkaisi Herttarouvaksi? Itse en siihen pysty, vaikka mieli tekiskin.


      • Alien-8
        mahtava idea! kirjoitti:

        Täällähä olis sosiaalinen tilaus Herttarouvalle! Kuka alkaisi Herttarouvaksi? Itse en siihen pysty, vaikka mieli tekiskin.

        herttarouva ollut..mutta on tainnut poistua huuhaalta kokonaan:(

        Rouvan nimi oli Yksitypy..


      • poistunut!
        Alien-8 kirjoitti:

        herttarouva ollut..mutta on tainnut poistua huuhaalta kokonaan:(

        Rouvan nimi oli Yksitypy..

        Tulee muutaman viikon kuluttua taas meidän pariin.Hän on etelässä ottamassa vauhtia.


      • Alien-8
        poistunut! kirjoitti:

        Tulee muutaman viikon kuluttua taas meidän pariin.Hän on etelässä ottamassa vauhtia.

        Kyllä mä kanssa sen tiedän,mutta luulin jo palanneen..pitäis koittaa laittaa sähköpostia..


      • palaavansa
        Alien-8 kirjoitti:

        Kyllä mä kanssa sen tiedän,mutta luulin jo palanneen..pitäis koittaa laittaa sähköpostia..

        Helmikuun puolessa välissä.


      • Alien-8
        palaavansa kirjoitti:

        Helmikuun puolessa välissä.

        Sitten vaan odotellaan.Kyllä huuhaapalsta tästä vielä piristyy:)


      • Ruuanlaittoon
        Alien-8 kirjoitti:

        Sitten vaan odotellaan.Kyllä huuhaapalsta tästä vielä piristyy:)

        tästä mentävä ja tulen taas joku toinen päivä kun aikaa turista joutavia.


      • perskuti
        Ruuanlaittoon kirjoitti:

        tästä mentävä ja tulen taas joku toinen päivä kun aikaa turista joutavia.

        Kukas Se siinä??


    • karjunen

      oi beibee, oot taas ihanuus!!

      • tööt tööt vaan....=;0)))))))))))))))pus pus...


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe