Ujot naiset

shaigöörl

Olin treffeillä erään herran kanssa ja kovin oli puna nousta poskille ja tietenkin siksi, että olin ja olen hänestä kovasti kiinnostunut. Ujoudesta jouhtuen en sitten oikein saanutkaan sanaa suustani ja jäi harmittamaan ihan mielettömästi. Sanottavaa kuitenkin löytyy asiasta kuin asiasta. Tulikin todellinen pikkutyttöolo kohta 30v.vuotiaalle naiselle...yhteyttä en uudelleen ota, hän tehkööt sen, koska ekat treffit olivat minun ideani. Tuntuu vaan, ettei hän niiden perusteella yhteyttä tule ottamaan...mitä mieltä? ja toiseksi mitä muuten mieltä ujoista naikkosista?

6

1521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dayum

      Mutta äläpäs nyt vaivu epätoivoon. Ota vain se puhelin käteen jos ei ala miehestä kuulua mitään (jos vaikka lie ymmärtänyt hiljaisuutesi väärin) ja ota yhteyttä :)

      • ap.

        "Söpö" ei ollut ihan ensimmäinen sana, joka ujostelusta/punastelusta itselle tulee mieleen, vaan lähempänä olisi ollut esim "pakoon"....
        Teoriassa olisin tietenkin ottanut jo yhteyttä, mutta käytännössä ylpeys ei anna periksi vinkua jonkun perään=vastavuoroisuutta, oli ujoutta tai ei..näin minä sen näkisin....eli ts.on oikein hienoa olla omien sääntöjensä vanki:(


      • dayum
        ap. kirjoitti:

        "Söpö" ei ollut ihan ensimmäinen sana, joka ujostelusta/punastelusta itselle tulee mieleen, vaan lähempänä olisi ollut esim "pakoon"....
        Teoriassa olisin tietenkin ottanut jo yhteyttä, mutta käytännössä ylpeys ei anna periksi vinkua jonkun perään=vastavuoroisuutta, oli ujoutta tai ei..näin minä sen näkisin....eli ts.on oikein hienoa olla omien sääntöjensä vanki:(

        Niin tietenkin jos olet todella kova punastelemaan, eli karahdat tulipunaiseksi, niin sehän voi karkottaa joitakin uroita :)

        Mutta henk. koht. kallistun enemmän sille kannalle, että punastelu on enemmän positiivinen kuin negatiivinen asia.

        Tuo vastavuoroisuus pitää kyllä toisaalta paikkansa. Mutta mielestäni sen vastavuoroisuusperiaatteensa voi kumota sen takia, että jos on pienikin epäilys, tai jopa suurempikin epäilys, että toinen on ymmärtänyt sinut väärin :)

        Tee jotain, jos mies vaikutti sinusta mukavalta / kivalta / ihanalta / potentiaaliselta kumppanilta :)


    • Kolli Kellinen

      Jos nainen ei saisi kanssani sanaa suustaan (mikä on äärimmäisen harvinaista - yleensä naiset saavat suollettua liikaakin sanoja), ajattelisin varmaan ettei se ollut minusta lainkaan kiinnostunut.

      Sinänsä sääli. Minäkin olen uusien ihmisten kanssa usein aluksi vähän varautunut ja sen takia on varmaan jäänyt moni seikkailu kokematta. Pitäisi vaan uskaltaa pistää itsensä rohkeammin likoon.

    • siis minä mieluummin tutustuisin hieman ujomman oloiseen naiseen, kuin sellaiseen joka on koko aika äänessä.

    • mut sitä ei saanu sanottua. Tuttu stoori. Tuota tuota.

      Ehkäpä kannattais kertoo sille perään että ois kiva tavata uudelleen. "jäi juttu vähän kesken kun en saanu suuta auki :p" tms.

      Jaa-a mie en oikein tykkää liian ujoista tytöistä. Tutustuminen niihin on kiven takana ja koko ajan pitäis olla vähän varpaillaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe