Kertokaapas miehet, mikä varatuissa naisissa viehättää? Silloin kun olet sinkkuna, ei tapahdu mitään, ja taas kun löydät säpinää, niin sitähän ois tarjolla vaikka kuinka paljon...
Mikä varatuissa viehättää?
8
1324
Vastaukset
- ..................
useinmiten se on vaan niin että viehättää, koska oma nainen ei enää viehätää pätkääkään.
- sinkkumies 30+
Kerroppa sama naisista! He juoksevat juuri varattujen perässä!
- naine28
Ei kait? Mä en ainakaan juokse!!!! Koskaan en ole varattuun sortunut!
- tietoa
Lisäksi ei ole pelkoa raskaudesta ja elatusmaksuista, jos pamahtavat paksuksi niin selittävät omalle miehelleen että kumissa oli kai reikä.
Sanoisin, että varatuissa ei kiinnosta mikään. Se on varattujen omaa harhakuvitelmaa...in your dreams.
Ainakin jotkut ukkomiehet kuvittelevat jokaisen hymyilevän/flirttaavan naisen yrittävän kampittaa heitä sänkyynsä vaikka todillisuus olisi kuinka kaukana hyvänsä.- damn straight
I agree with you, damn I hate sometimes go to the lunch at my work! Those damned man of random ages 'juuri kuvittelevat' i.e. imaging in their mind that I somehow interesting in them? I am NOT! Their glances make me nervous and uncomfortable.
I just a positive and friendly person that smile a lot! Those men at my work makes me sick, I started to hate them all... somewhere deep inside me.
- Kolli Kellinen
Sen kun tietäisi! Juttelin asiasta juuri tänään erään naispuolisen työkaverini kanssa. Hän sanoi, että hänellä on ollut eräällä treffipalstalla ilmoitus jo parin vuoden ajan. Kun aiemmin hän oli ilmoittanut olevansa sinkku, yhteydenottoja tuli harvakseen. Mutta kun hän alkoi taannoin seurustella ja laittoi ilmoitukseen olevansa varattu ja vielä korosti hakevansa vain juttuseuraa, niin johan alkoi kaiken maailman pervot ottaa yhteyttä kuumien seksitarjousten merkeissä.
Sitä varatuissa naisissa riittää vaikka muille jakaa, ne ei jää miettimään et uskaltaskohan sitä hymyillä tolle ja mitähän sitä tekis. Niistä paistaa sellainen itsevarmuus joka vaan kiehtoo. Tosin sitä en ymmärrää miks ne pyörii just mun ympärillä koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723