Pystyykö hammaskiillettä mitenkään "paikkaamaan", eli jos esim. etuhampaiden kiille on hiukan kulunut, voiko sitä saada enää ennalleen?
Kiilteen korjaus
4
2444
Vastaukset
- apua
voidaan tietysti antaa.. kiillettähän ei voi mitenkään "kasvattaa" takaisin tms. jos asia oikeasti vaivaa, niin hammaslääkäri voi laittaa hiukan muovia (siis samaa mitä käytetään paikkauksessa) ko. kohtaan.
ei pidä rikkoa sitä kiillettä ;) eli pehmeä hammasharja, ei happamia ruokia ja juomia jne. jne.- DeadWoman89
MarzaH kirjoitti:
...Kiilteet ovat vielä hyvässä kunnossa, mutta ajattelin kysäistä jos ne sattuvat kulumaan =)
Kiille kulunut virvoitusjuomien ja siidereiden hörppimisestä. Ei ole ollenkaan kivaa, kun vihloo ja joutuu juoksee lääkärissä ongelman takia useasti vuodessa, vaikka kuinka yrittää välttää happamia tuotteita, houkutuksia on liikaa.
Eli siis ne nuoret jotka juotte paljon virvoitusjuomia ja syötte kovia, imeskelette karkkeja poskissa, Lopettakaa heti, tai tulette kärsimään lopun ikäänne siitä eikä kiillettä saa enää takaisin ...
Olisimpa itse tajunnut 3 vuotta sitten.. ja hammaslääkärikään ei sanonut mitään, vasta kun sitten suurin virhe oli tapahtunut.. :/ Kadun loppuikäni... - löl
DeadWoman89 kirjoitti:
Kiille kulunut virvoitusjuomien ja siidereiden hörppimisestä. Ei ole ollenkaan kivaa, kun vihloo ja joutuu juoksee lääkärissä ongelman takia useasti vuodessa, vaikka kuinka yrittää välttää happamia tuotteita, houkutuksia on liikaa.
Eli siis ne nuoret jotka juotte paljon virvoitusjuomia ja syötte kovia, imeskelette karkkeja poskissa, Lopettakaa heti, tai tulette kärsimään lopun ikäänne siitä eikä kiillettä saa enää takaisin ...
Olisimpa itse tajunnut 3 vuotta sitten.. ja hammaslääkärikään ei sanonut mitään, vasta kun sitten suurin virhe oli tapahtunut.. :/ Kadun loppuikäni...No voi kiitos en syytä sua mut oon 13v ja kiille kulunu paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161301ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191175- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3131030- 781003
- 541003