Queensryche on tekemässä jatko-osaa klassikkolevylleen. Pitäisi ilmestyä huhtikuussa.
Mitä mieltä olette? Voiko toimia kun ykkösosasta on sentään aikaa kohta 20 vuotta ja bändin pari viime levyä on ollut aika alavireisiä? (tai no, Tribe oli ihan kuunneltava.) Chriskään ei ilmeisesti ole kokoonpanoon palaamassa, joten musta tässä vanhan teeman lämmittelyssä on kyllä vähän rahastuksen makua.
Operation:Mindcrime2
7
417
Vastaukset
Nimen omaan. Ei millään voi kuulostaa samanlaiselta kuin edellinen Mindcrime.
- tate
No ei siitä voi tulla parempaa kuin ykkösosa joka on kyllä paras levy ikinä.
Muutaman kappaleen olen kuullut ja hiukan raskaampaa kamaa näyttäisi olevan. - Mörkö
äijät yrittää ratsastaa iänkaiken Operation:Mindcrimen legendaarisuudella. loppujen lopuksi koko levy perustui johonkin lapselliseen teemaan ja sen jälkeen ne ei oo saanu yhtään hyvää levyä aikaseksi.
Vielä muutama hyvä levy sen jälkeen. Ja itse en osaa valita onko Mindcrime vai Warning parempi lätty.
- up up
hell_patrol kirjoitti:
Vielä muutama hyvä levy sen jälkeen. Ja itse en osaa valita onko Mindcrime vai Warning parempi lätty.
kyllä tuo mindcrime on kova lätty. Empire myös.
- Nicky
up up kirjoitti:
kyllä tuo mindcrime on kova lätty. Empire myös.
Tässä olen hell patrolin kanssa samoilla linjoilla. Mindcrime ja Warning on molemmat pirun hienoja levyjä. Mindcrime on mielestäni kokonaisuutena parempi, mutta Warningin b-puoli (silloin kun levyissä vielä oli kaksi puolta) on kyllä bändin parhaat 20minuuttia ikinä.
Empirelläkin on hetkensä, mutta siinä on mielestäni liikaa kaupallista kasarihevihumppaa. Promised Land uppos muhun huomattavasti paremmin, vaikka sielläkin on pari biisiä, joilla yritetään ehkä vähän liikaa. Mutta ainakin bändi uskalsi uudistua ja tehdä taas kunnon progemeteliä.
- kiske
Helloweenin - keeper of the seven keyes the legacy on nimensä arvoinen. En tiedä aikooko QR kevyin eväin munia nimen varjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.961260Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371255Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2861105- 1071025
- 71982
- 18946
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva13918- 51900
Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16801Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f162798