Operation:Mindcrime2

Nicky

Queensryche on tekemässä jatko-osaa klassikkolevylleen. Pitäisi ilmestyä huhtikuussa.

Mitä mieltä olette? Voiko toimia kun ykkösosasta on sentään aikaa kohta 20 vuotta ja bändin pari viime levyä on ollut aika alavireisiä? (tai no, Tribe oli ihan kuunneltava.) Chriskään ei ilmeisesti ole kokoonpanoon palaamassa, joten musta tässä vanhan teeman lämmittelyssä on kyllä vähän rahastuksen makua.

7

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimen omaan. Ei millään voi kuulostaa samanlaiselta kuin edellinen Mindcrime.

    • tate

      No ei siitä voi tulla parempaa kuin ykkösosa joka on kyllä paras levy ikinä.
      Muutaman kappaleen olen kuullut ja hiukan raskaampaa kamaa näyttäisi olevan.

    • Mörkö

      äijät yrittää ratsastaa iänkaiken Operation:Mindcrimen legendaarisuudella. loppujen lopuksi koko levy perustui johonkin lapselliseen teemaan ja sen jälkeen ne ei oo saanu yhtään hyvää levyä aikaseksi.

      • Vielä muutama hyvä levy sen jälkeen. Ja itse en osaa valita onko Mindcrime vai Warning parempi lätty.


      • up up
        hell_patrol kirjoitti:

        Vielä muutama hyvä levy sen jälkeen. Ja itse en osaa valita onko Mindcrime vai Warning parempi lätty.

        kyllä tuo mindcrime on kova lätty. Empire myös.


      • Nicky
        up up kirjoitti:

        kyllä tuo mindcrime on kova lätty. Empire myös.

        Tässä olen hell patrolin kanssa samoilla linjoilla. Mindcrime ja Warning on molemmat pirun hienoja levyjä. Mindcrime on mielestäni kokonaisuutena parempi, mutta Warningin b-puoli (silloin kun levyissä vielä oli kaksi puolta) on kyllä bändin parhaat 20minuuttia ikinä.

        Empirelläkin on hetkensä, mutta siinä on mielestäni liikaa kaupallista kasarihevihumppaa. Promised Land uppos muhun huomattavasti paremmin, vaikka sielläkin on pari biisiä, joilla yritetään ehkä vähän liikaa. Mutta ainakin bändi uskalsi uudistua ja tehdä taas kunnon progemeteliä.


    • kiske

      Helloweenin - keeper of the seven keyes the legacy on nimensä arvoinen. En tiedä aikooko QR kevyin eväin munia nimen varjolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe