Outoa touhua

miksetsäsitsoita

Nainen kaipaa miehen perään, mutta kieltäytyi aikanaan kun mies pyysi häntä ulos. Nainen ei itse ole ottanut mieheen yhteyttä,eikä mieskään sen jälkeen naiseen. Silti nainen on vieläkin aivan maassa, koska hänellä on tunteita miestä kohtaan.

Miksi nainen on tollanen mökkihöperö otus, jos kerran tahtoo miehen niin miksi odottaa ja odottaa itsekseen kotona? Eikö nainen ymmärrä, että mies ei ehkä kohta olekkaan vapaa vaan luisumassa kovaa kohti uutta suhdetta..

12

1803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitä on

      Etiäpäin, sano mummo lumessa.

      Kokemusta vastaavanlaista. Useammastakin. En rupea vartoomaan, on ajan haaskuuta, siirryn seuraavan kunnes jokku mut huolii. Itse tuhlasin 8 vuotta ämmiin jotka ei osaa päättää tai saada sanotuksi vaikka itse tein asian omalta osaltani selväksi että olisin valmis sitoutumaan.

      Hukkaan heitettyä aikaa.

    • tulihevonen66

      Onko sinulla tunteita häntä kohtaan?
      Onko nainen tietoinen jos on?

      - epätietoisena tilanteesta en varmasti itsekään soittaisi. Jokin silloin aikoinaan johti siihen että hän kieltäytyi lähtemästä ulos kanssasi,
      ehkä se on syynä vieläkin. Mikä se jokin on, vain te tiedätte, tai hän.

      Jos olet noin kovaa luisumassa uuteen suhteeseen, niin se näkyy kyllä ulospäinkin. Sekin pysäyttäisi minut soittamasta sinulle...

    • odottava nainen

      Nainen pelkää tulevansa torjutuksi! Ei uskalla soittaa koska pelkää miten suhtaudut. Tietysti hän pelkää että ajaudut uuteen suhteeseen mutta ehkä on fatalisti; saatte kuitenkin joskus toisennen esteistä huolimatta. Mökkihöperyys voi aiheuttaa kohtalonuskoa. :-)

      Neuvoni; nainen haluaa että otat ohjat käsiin, suko pois. Kaiva hänet esiin vaikka kiven kolosta, vaadi keskustelua -lempeää-, nosta kissa pöydälle.
      Puhumalla asiat selviävät jos selviävät.

      • MiesIhmettelee

        jos mies kerran on pyytänyt häntä ulos(tehnyt aloitteen keskustelulle,yrittänyt vetää kissaa pöydälle) niin minusta miehellä on täysi oikeus olettaa että naista ei kiinnosta ja hän saa treffata jotain uutta toista naista joka ehkä on sen verran selvillä ajatuksistaan ja tunteistaan(valmis seurustelemaan),että ei ensin torju ja sitten kuitenkin jää kaipaamaan miestä ja vielä odota että miehen tulisi piirittää häntä kuin jotain jumalatarta?

        Pitkä lause,mutta noin. Kyllä minusta sen naisen tulisi tossa lähentyä miestä, oma vika jos ei sitä tee ja mies aloittaa suhteen jonkun toisen kanssa.Luulisi että moinen harmittaisi vietävästi naistakin,joten luulisi tämän tekevän asialle jotain? No,siksi se on naisen logiikkaa,ei sitä pysty tajuamaan mies.


      • Hjöm
        MiesIhmettelee kirjoitti:

        jos mies kerran on pyytänyt häntä ulos(tehnyt aloitteen keskustelulle,yrittänyt vetää kissaa pöydälle) niin minusta miehellä on täysi oikeus olettaa että naista ei kiinnosta ja hän saa treffata jotain uutta toista naista joka ehkä on sen verran selvillä ajatuksistaan ja tunteistaan(valmis seurustelemaan),että ei ensin torju ja sitten kuitenkin jää kaipaamaan miestä ja vielä odota että miehen tulisi piirittää häntä kuin jotain jumalatarta?

        Pitkä lause,mutta noin. Kyllä minusta sen naisen tulisi tossa lähentyä miestä, oma vika jos ei sitä tee ja mies aloittaa suhteen jonkun toisen kanssa.Luulisi että moinen harmittaisi vietävästi naistakin,joten luulisi tämän tekevän asialle jotain? No,siksi se on naisen logiikkaa,ei sitä pysty tajuamaan mies.

        Täsmälleen samaa mieltä. Jos mies on jo kysynyt naista
        ulos, mutta nainen on kieltäytynyt, kyllä se on sitten
        naisen vuoro ilmoittaa miehelle että nyt kiinnostaisi.

        Pitäisikö miehen muka varmuuden vuoksi pommittaa
        naista treffikutsuilla jos vaikka naista alkaisikin
        yhtäkkiä kiinnostamaan?

        Se on naisen oma häpeä, jos ei ilmoita mielenmuutoksestaan
        miehelle. Ei se mies jaksa huvikseen vongata naista
        treffeille, vaan siirtyy seuraavaan kohteeseen.


      • odottava nainen
        Hjöm kirjoitti:

        Täsmälleen samaa mieltä. Jos mies on jo kysynyt naista
        ulos, mutta nainen on kieltäytynyt, kyllä se on sitten
        naisen vuoro ilmoittaa miehelle että nyt kiinnostaisi.

        Pitäisikö miehen muka varmuuden vuoksi pommittaa
        naista treffikutsuilla jos vaikka naista alkaisikin
        yhtäkkiä kiinnostamaan?

        Se on naisen oma häpeä, jos ei ilmoita mielenmuutoksestaan
        miehelle. Ei se mies jaksa huvikseen vongata naista
        treffeille, vaan siirtyy seuraavaan kohteeseen.

        Kyllä mielestäni jos mies on oikeasti kiinnostunut, hänen pitäisi jatkaa pommittamista, eikä vain odottaa passiivisena ja loukkaantuneena. Kyllä sitä mitä uskaltaa sen jolta uskallusta löytyy. Nainen voi lämmetä kun huomaa sun olevan kiinnostunut oikeesti. OLe tulinen, lämmität niin jääkalikan.
        Mutta huom! Ellei nainen edelleenkään ota lämmetäkseen niin se on sitten siinä ja voit siirtyä muitten naisten luo.


    • miksi nainen (sinä?)

      kieltäytyi kun mies pyysi sinua ulos? Ilmoititko syysi miehelle ja mitä mies tästä syystä päättelisi?

    • miau

      Saamaton se vaan on, mutta varmaankin ihan älykäs ihminen, jolle voi puhua mieltä askarrtuttavistakin asioista.

    • .....

      Ujous, herkkyys, pelko, epävarmuus jne. Onhan niitä syitä olla ottamatta yhteyttä. Ei tarvitse mennä niin kierolle ajatuskuviolle, että nainen haluaisi kokea itsensä jumalattareksi tai edes prinsessaksi. Syyt voi olla hurjan paljon simppelimmät.

      Mutta mies menee, jos on mennäkseen.
      Taistelukestävyys on tärkeä ominaisuus ihmisessä joidenkin mielestä.

    • no eipä tuo ole kiva tilanne naisen kannalta. itse miehenä en jää roikkumaan ja ruinaamaan naista joka on jo kieltäytynyt kutsustani, ehkä se naisen kieltäytyminen on jonkin aikaa ketuttanut, mutta ei sitä kukaan järkevä jää elättelemään toiveita jos toinen on jo selkeästi kieltäytynyt.

    • ei vaan

      murehdi elämässään miesasioita, tilanteita tulee ja menee, minä en ainakaan menisi itseäni miehelle tyrkyttämään, ja luultavasti se mies juoksee karkuun, kun on niin kyllästyny siihen naiseen, mikä teitä miehiä vaivaa kun ette tajua mitään????

    • mielipide (m)

      mies pöllähdä paikalle valkoisen ratsun selässä ryöstämään neitoa. Nainen sen kun voi odottaa kotona, milloin prinssi karauttaa paikalle.

      Naisen ei tarkoittaa EI. Ajatelkaa, jos nainen ei ole kiinnostunut miehestä ja kertakieltäytyminen ei riitäisi. Mies tulkitsisi naisen kieltäytymisen kiinnostumiseksi. Miestä haukuttaisiin, että onpa ääliö kun ei ymmärrä ettei nainen ole kiinnostunut.

      Jos nainen kieltäytyy pakottavasta syystä, sen voi tehdä tyylikkäämminkin:
      "Nyt ei sovi, mutta mentäisiinkö kahville joku päivä?"
      "Valitettavasti minulla on menoa, mutta ensi viikolla on aikaa"
      "Nyt on paha hetki, mutta soitatko jos annan numeroni."

      Jos nainen on tylysti kieltäytynyt, niin hänen on purettava tilanne, koska mies elää siinä käsityksessä ettei nainen ole kiinnostunut hänestä.
      Onko naisen ylivoimaisen vaikeaa tarttua puhelimeen ja kysyä:
      "Muistatko kun pyysit minua ulos? Minulla oli silloin huono päivä..."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe