nukkumatti

..heitti hiekat silmiini juuri äsken.. ei sitä kyllä yöllä näkyny..prkl

17

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuunkulkija

      ollut aina ilkeä. Heittää nyt hiekkaa lasten silmille! Mutta senhän se teki aikoinaan Haltijoiden Maassakin ja sen vuoksi karkoitettiin sieltä meidän kiusaksemme.

      • ..on siitä kunhan oikeeseen aikaan vaan heittää hiekkaa.. mistä me muuten ihanaa unta saamme..nytkin tuli nukuttuu sit melkein kolme tuntii..


    • Alien-8

      yöllä sitten valvottaa?
      Toisaalta,arvaan kyllä..onhan siitä ollut juttuakin;)

      • Alien-8

        taulunmaalaus sujuu?Paljon uusia inspiksiä?


      • ..täällä sitä puidaan pervokin juttuja.. nooh itse oon ollu joo avoin.. niin en tarkalleen tiedä mikä valvottaa mutta siitä typykästä oon kyllä jo päässy yli..


      • Alien-8 kirjoitti:

        taulunmaalaus sujuu?Paljon uusia inspiksiä?

        ..hyvin maalaaminen sujuu.. inspiksii ja ideoita löytyy mut ekax tilaustyöt valmiix..


      • Alien-8
        pervokki kirjoitti:

        ..täällä sitä puidaan pervokin juttuja.. nooh itse oon ollu joo avoin.. niin en tarkalleen tiedä mikä valvottaa mutta siitä typykästä oon kyllä jo päässy yli..

        juuri ajattelinkin.Noh,suru pois puserosta,ja löytyyhän niitä uusia typyliinejä aina:)


    • propelliin

      elikkä Nukkiksen helikopterin propelliin niin menee häneltä pasmat sekaisin ja hiekat lentää sikinsokin ja pitkin sekä poikin eivätkä mene sinun silmiin laisinkaan!

      • ..ai säkin uskot nukkumatin olevan se suippohattuinen.. öö pukinpartaine helikopterilla liikkuva henkilö?.. sse se itäsaksalainen? miten ihmeessä en koskaan herää helikopterin pörinään..


      • puolalainen?
        pervokki kirjoitti:

        ..ai säkin uskot nukkumatin olevan se suippohattuinen.. öö pukinpartaine helikopterilla liikkuva henkilö?.. sse se itäsaksalainen? miten ihmeessä en koskaan herää helikopterin pörinään..

        Vai sekoitanko hänet nyt Myyrään? Myyrä on muuten puolaksi Krtek.


      • puolalainen? kirjoitti:

        Vai sekoitanko hänet nyt Myyrään? Myyrä on muuten puolaksi Krtek.

        ..mutta saattoi olla myös tsekkiläinen.. myyrä oli mielestäni tsekkiläinen.. siellähän tehtiin paljon näitä lastenohjelmia joskus.. muistaakseni nalle luppakorvakin oli tsekkiläinen karhu..


      • puolalainen
        pervokki kirjoitti:

        ..mutta saattoi olla myös tsekkiläinen.. myyrä oli mielestäni tsekkiläinen.. siellähän tehtiin paljon näitä lastenohjelmia joskus.. muistaakseni nalle luppakorvakin oli tsekkiläinen karhu..

        ja tunnuslaulu kuuluu näin (kaikki mukaan, lauletaan yhdessä!):

        "Heipä hei!
        Hyvää iltaa!
        Luppakorva seikkailee taas.
        Luppakorva-nimen sain,
        korvani nääs lerputtaa.

        Olen pieni nalle vain, pullea.
        Lasten kansa viihdyn ain.
        Olen pieni nalle vain, pörheä.
        Lapset mua rakastaa."

        http://www.yle.fi/pikku2/25/esittely/nalle_luppakorva.htm


      • puolalainen kirjoitti:

        ja tunnuslaulu kuuluu näin (kaikki mukaan, lauletaan yhdessä!):

        "Heipä hei!
        Hyvää iltaa!
        Luppakorva seikkailee taas.
        Luppakorva-nimen sain,
        korvani nääs lerputtaa.

        Olen pieni nalle vain, pullea.
        Lasten kansa viihdyn ain.
        Olen pieni nalle vain, pörheä.
        Lapset mua rakastaa."

        http://www.yle.fi/pikku2/25/esittely/nalle_luppakorva.htm

        ..selevä.. kyllä aikoinaan pikkukakkoset on katottu.. hmm.. ootko säkin puolalainen? mää oon muuten käynyt puolassa.. menny maan läpi.. siis ei maan läpi vaan valtion läpi..


      • Anonyymi
        pervokki kirjoitti:

        ..selevä.. kyllä aikoinaan pikkukakkoset on katottu.. hmm.. ootko säkin puolalainen? mää oon muuten käynyt puolassa.. menny maan läpi.. siis ei maan läpi vaan valtion läpi..

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!

        Hysshhh!


    • Anonyymi

      Mikä siinä onenkaa, että nykyään jaksais vaan nukkua. heräsin jo 11:20 mut aamiaspöydässä jo torkahtelin. Aika auringoton kai.

      • Kalja koisattaa. pari päivää menee putken aikana lähinnä nukkuessa. JÄÄ JUOMINEN VÄHILLE MIKÄ HYVÄ..mutta unirytmi pilalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe