..heitti hiekat silmiini juuri äsken.. ei sitä kyllä yöllä näkyny..prkl
nukkumatti
17
588
Vastaukset
- Kuunkulkija
ollut aina ilkeä. Heittää nyt hiekkaa lasten silmille! Mutta senhän se teki aikoinaan Haltijoiden Maassakin ja sen vuoksi karkoitettiin sieltä meidän kiusaksemme.
..on siitä kunhan oikeeseen aikaan vaan heittää hiekkaa.. mistä me muuten ihanaa unta saamme..nytkin tuli nukuttuu sit melkein kolme tuntii..
- Alien-8
yöllä sitten valvottaa?
Toisaalta,arvaan kyllä..onhan siitä ollut juttuakin;)- Alien-8
taulunmaalaus sujuu?Paljon uusia inspiksiä?
..täällä sitä puidaan pervokin juttuja.. nooh itse oon ollu joo avoin.. niin en tarkalleen tiedä mikä valvottaa mutta siitä typykästä oon kyllä jo päässy yli..
Alien-8 kirjoitti:
taulunmaalaus sujuu?Paljon uusia inspiksiä?
..hyvin maalaaminen sujuu.. inspiksii ja ideoita löytyy mut ekax tilaustyöt valmiix..
- Alien-8
pervokki kirjoitti:
..täällä sitä puidaan pervokin juttuja.. nooh itse oon ollu joo avoin.. niin en tarkalleen tiedä mikä valvottaa mutta siitä typykästä oon kyllä jo päässy yli..
juuri ajattelinkin.Noh,suru pois puserosta,ja löytyyhän niitä uusia typyliinejä aina:)
- propelliin
elikkä Nukkiksen helikopterin propelliin niin menee häneltä pasmat sekaisin ja hiekat lentää sikinsokin ja pitkin sekä poikin eivätkä mene sinun silmiin laisinkaan!
..ai säkin uskot nukkumatin olevan se suippohattuinen.. öö pukinpartaine helikopterilla liikkuva henkilö?.. sse se itäsaksalainen? miten ihmeessä en koskaan herää helikopterin pörinään..
- puolalainen?
pervokki kirjoitti:
..ai säkin uskot nukkumatin olevan se suippohattuinen.. öö pukinpartaine helikopterilla liikkuva henkilö?.. sse se itäsaksalainen? miten ihmeessä en koskaan herää helikopterin pörinään..
Vai sekoitanko hänet nyt Myyrään? Myyrä on muuten puolaksi Krtek.
puolalainen? kirjoitti:
Vai sekoitanko hänet nyt Myyrään? Myyrä on muuten puolaksi Krtek.
..mutta saattoi olla myös tsekkiläinen.. myyrä oli mielestäni tsekkiläinen.. siellähän tehtiin paljon näitä lastenohjelmia joskus.. muistaakseni nalle luppakorvakin oli tsekkiläinen karhu..
- puolalainen
pervokki kirjoitti:
..mutta saattoi olla myös tsekkiläinen.. myyrä oli mielestäni tsekkiläinen.. siellähän tehtiin paljon näitä lastenohjelmia joskus.. muistaakseni nalle luppakorvakin oli tsekkiläinen karhu..
ja tunnuslaulu kuuluu näin (kaikki mukaan, lauletaan yhdessä!):
"Heipä hei!
Hyvää iltaa!
Luppakorva seikkailee taas.
Luppakorva-nimen sain,
korvani nääs lerputtaa.
Olen pieni nalle vain, pullea.
Lasten kansa viihdyn ain.
Olen pieni nalle vain, pörheä.
Lapset mua rakastaa."
http://www.yle.fi/pikku2/25/esittely/nalle_luppakorva.htm puolalainen kirjoitti:
ja tunnuslaulu kuuluu näin (kaikki mukaan, lauletaan yhdessä!):
"Heipä hei!
Hyvää iltaa!
Luppakorva seikkailee taas.
Luppakorva-nimen sain,
korvani nääs lerputtaa.
Olen pieni nalle vain, pullea.
Lasten kansa viihdyn ain.
Olen pieni nalle vain, pörheä.
Lapset mua rakastaa."
http://www.yle.fi/pikku2/25/esittely/nalle_luppakorva.htm..selevä.. kyllä aikoinaan pikkukakkoset on katottu.. hmm.. ootko säkin puolalainen? mää oon muuten käynyt puolassa.. menny maan läpi.. siis ei maan läpi vaan valtion läpi..
- Anonyymi
pervokki kirjoitti:
..selevä.. kyllä aikoinaan pikkukakkoset on katottu.. hmm.. ootko säkin puolalainen? mää oon muuten käynyt puolassa.. menny maan läpi.. siis ei maan läpi vaan valtion läpi..
Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!
- Anonyymi
Mikä siinä onenkaa, että nykyään jaksais vaan nukkua. heräsin jo 11:20 mut aamiaspöydässä jo torkahtelin. Aika auringoton kai.
Kalja koisattaa. pari päivää menee putken aikana lähinnä nukkuessa. JÄÄ JUOMINEN VÄHILLE MIKÄ HYVÄ..mutta unirytmi pilalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
