Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

nukkumatti

..heitti hiekat silmiini juuri äsken.. ei sitä kyllä yöllä näkyny..prkl

17

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuunkulkija

      ollut aina ilkeä. Heittää nyt hiekkaa lasten silmille! Mutta senhän se teki aikoinaan Haltijoiden Maassakin ja sen vuoksi karkoitettiin sieltä meidän kiusaksemme.

      • ..on siitä kunhan oikeeseen aikaan vaan heittää hiekkaa.. mistä me muuten ihanaa unta saamme..nytkin tuli nukuttuu sit melkein kolme tuntii..


    • Alien-8

      yöllä sitten valvottaa?
      Toisaalta,arvaan kyllä..onhan siitä ollut juttuakin;)

      • Alien-8

        taulunmaalaus sujuu?Paljon uusia inspiksiä?


      • ..täällä sitä puidaan pervokin juttuja.. nooh itse oon ollu joo avoin.. niin en tarkalleen tiedä mikä valvottaa mutta siitä typykästä oon kyllä jo päässy yli..


      • Alien-8 kirjoitti:

        taulunmaalaus sujuu?Paljon uusia inspiksiä?

        ..hyvin maalaaminen sujuu.. inspiksii ja ideoita löytyy mut ekax tilaustyöt valmiix..


      • Alien-8
        pervokki kirjoitti:

        ..täällä sitä puidaan pervokin juttuja.. nooh itse oon ollu joo avoin.. niin en tarkalleen tiedä mikä valvottaa mutta siitä typykästä oon kyllä jo päässy yli..

        juuri ajattelinkin.Noh,suru pois puserosta,ja löytyyhän niitä uusia typyliinejä aina:)


    • propelliin

      elikkä Nukkiksen helikopterin propelliin niin menee häneltä pasmat sekaisin ja hiekat lentää sikinsokin ja pitkin sekä poikin eivätkä mene sinun silmiin laisinkaan!

      • ..ai säkin uskot nukkumatin olevan se suippohattuinen.. öö pukinpartaine helikopterilla liikkuva henkilö?.. sse se itäsaksalainen? miten ihmeessä en koskaan herää helikopterin pörinään..


      • puolalainen?
        pervokki kirjoitti:

        ..ai säkin uskot nukkumatin olevan se suippohattuinen.. öö pukinpartaine helikopterilla liikkuva henkilö?.. sse se itäsaksalainen? miten ihmeessä en koskaan herää helikopterin pörinään..

        Vai sekoitanko hänet nyt Myyrään? Myyrä on muuten puolaksi Krtek.


      • puolalainen? kirjoitti:

        Vai sekoitanko hänet nyt Myyrään? Myyrä on muuten puolaksi Krtek.

        ..mutta saattoi olla myös tsekkiläinen.. myyrä oli mielestäni tsekkiläinen.. siellähän tehtiin paljon näitä lastenohjelmia joskus.. muistaakseni nalle luppakorvakin oli tsekkiläinen karhu..


      • puolalainen
        pervokki kirjoitti:

        ..mutta saattoi olla myös tsekkiläinen.. myyrä oli mielestäni tsekkiläinen.. siellähän tehtiin paljon näitä lastenohjelmia joskus.. muistaakseni nalle luppakorvakin oli tsekkiläinen karhu..

        ja tunnuslaulu kuuluu näin (kaikki mukaan, lauletaan yhdessä!):

        "Heipä hei!
        Hyvää iltaa!
        Luppakorva seikkailee taas.
        Luppakorva-nimen sain,
        korvani nääs lerputtaa.

        Olen pieni nalle vain, pullea.
        Lasten kansa viihdyn ain.
        Olen pieni nalle vain, pörheä.
        Lapset mua rakastaa."

        http://www.yle.fi/pikku2/25/esittely/nalle_luppakorva.htm


      • puolalainen kirjoitti:

        ja tunnuslaulu kuuluu näin (kaikki mukaan, lauletaan yhdessä!):

        "Heipä hei!
        Hyvää iltaa!
        Luppakorva seikkailee taas.
        Luppakorva-nimen sain,
        korvani nääs lerputtaa.

        Olen pieni nalle vain, pullea.
        Lasten kansa viihdyn ain.
        Olen pieni nalle vain, pörheä.
        Lapset mua rakastaa."

        http://www.yle.fi/pikku2/25/esittely/nalle_luppakorva.htm

        ..selevä.. kyllä aikoinaan pikkukakkoset on katottu.. hmm.. ootko säkin puolalainen? mää oon muuten käynyt puolassa.. menny maan läpi.. siis ei maan läpi vaan valtion läpi..


      • Anonyymi
        pervokki kirjoitti:

        ..selevä.. kyllä aikoinaan pikkukakkoset on katottu.. hmm.. ootko säkin puolalainen? mää oon muuten käynyt puolassa.. menny maan läpi.. siis ei maan läpi vaan valtion läpi..

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!


      • pervokki
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!

        Hysshhh!


    • Anonyymi

      Mikä siinä onenkaa, että nykyään jaksais vaan nukkua. heräsin jo 11:20 mut aamiaspöydässä jo torkahtelin. Aika auringoton kai.

      • Kalja koisattaa. pari päivää menee putken aikana lähinnä nukkuessa. JÄÄ JUOMINEN VÄHILLE MIKÄ HYVÄ..mutta unirytmi pilalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2297
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1427
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe