OLEN

ONNEKAS

En oo saanu elämäni aikana ku yhden klamydiatartunnan, vaikka kaikki miehet kenen kans oon seurustellu (3miestä, yht.5v.) ovat pettääneet mua koko ajan. Paitsi yks vähemmän. Lisäksi oon harrastanu suojaamatonta seksiä n. 10 miehen kanssa. Edellisen miehen kanssa käytin kondomia, ja aion käyttää tästä lähin kaikkien tulevien kumppaneiden kanssa. Se ei ollut kivaa, kun joudun tekemään abortin vuosi sitten. Silloin tajuaa sen, että miten tyhmä ja lapsellinen voi olla. Tunnen monia joilla on/on ollut kondylooma, sekä tunnen pari, keillä on genitaaliherpes. Heidän elämänsä ei oo kovin herkkua.. Kai te ihmiset tajuatte, että se sama helvetin huuliherpes tarttuu myös sinne suihinoton seurauksena. Kaikki eivät sitä tiedä. Kiitos jumalalle, että olen puhdas. En välttämättä olis...mulla on ollut vain hyvä onni.

6

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se, että sulla ei ole oireita, ei tarkoita että olet tauditon. Tyhmä ainakin olet.

    • Onnekas 2

      32v. tallannu näitä latuja ja kortsut ollu kehis irtosuhteissa ja oman kullan oon pelotellu niin pahan päiväsesti tartuttamasta minuun jos vieraaseen joskus sortuu.Tyhmää leikkiä toisen ihmisen terveydellä!

    • :))

      olen harrastanut suojaamatonta seksiä viiden miehen kanssa ja yksi niistä on varmasti pannut kaikki Suomen eukot(hänellä on ollut myös klamydia joskus)enkä ole saanut tartuntaa vaikka tämän kyseisen "pelimiehen" kanssa olen harrastanut seksiä parikin kertaa eikä siltikään ole klamydiaa eikä muutakaan.

      Olen nimittäin kummankin kerran jälkeen käynyt testeissä, pakkohan se on ollut:> Nyt onnellisesti seurustelen vakituisen mussukkani kanssa eikä tarvitse enää huolehtia sukupuolitaudeista!

      • ...

        no onnekkaita sit olette. ite oon harrastanut seksiä vain 3kk koko elämäni aikana ja yhden saman poikaystäväni kanssa ja oon saanut hiivatulehduksen, virtsatietulehduksen ja nyt viel klamydian, vaikka se ei oo pettänyt mua, sillä oli ennen mua ilmeisesti tartunta.. niin ei ihme et seksi ei oikein maistu kun aina saa jonkun riesan jalkojen väliin.. :/


      • ...
        ... kirjoitti:

        no onnekkaita sit olette. ite oon harrastanut seksiä vain 3kk koko elämäni aikana ja yhden saman poikaystäväni kanssa ja oon saanut hiivatulehduksen, virtsatietulehduksen ja nyt viel klamydian, vaikka se ei oo pettänyt mua, sillä oli ennen mua ilmeisesti tartunta.. niin ei ihme et seksi ei oikein maistu kun aina saa jonkun riesan jalkojen väliin.. :/

        alussa käytettiin kondomia mut sit aloin syömään e-pillereitä niin ei sitä enää tarvittu.. aika tyhmää käyttää vakituisessa suhteessa kortsuja jos syö viel kondomeja ja mies kävi testeissa eikä ollu mitään..(viime kesän alussa tosin..)


      • ...
        ... kirjoitti:

        alussa käytettiin kondomia mut sit aloin syömään e-pillereitä niin ei sitä enää tarvittu.. aika tyhmää käyttää vakituisessa suhteessa kortsuja jos syö viel kondomeja ja mies kävi testeissa eikä ollu mitään..(viime kesän alussa tosin..)

        siis jos jos syö e-pillereitä.. korjaus..:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe