Eli... olen täyttämässä kesätyöhakemusta, mutta siihen pitää selventää "miksi juuri minä tarvitsisin kyseisen työpaikan". Mitä kehotatte laittamaan siihen, ideoita?
Työkokemuksen hakeminen on tietty vaihtoehto, mutta jotain muuta hyödyllistä, sillä rahaa en viitsi mainita, enkä tulevaisuudessa alalle tule hakeutumaan...
Ideoita työhakemukseen?!
4
1455
Vastaukset
- ....
rehellisyys?
- Haavehuuto
Ei kai siihen mitään muuta oikein voi laittaa kuin aivan hillittömän pursuilevaa ja ylitsevuotavaista "oman hännän nostoa"...
Ja hei, jos minä joskus jotain oikein fiksua työhakemukseen keksinkin lisätä, niin en kai sulle sitä kerro :) - minä :)
Hmm, hyvä kysellä netistä tuntemattomilta ihmisiltä mitä kirjottaisit työhakemukseen kun muut edes tiedä millainen ihminen olet. Kirjoitat sen mitä itse tulee mieleen ja vaan että miksi sitten oisit hyvä siinä.. jtn vahvuuksia mutta ei liikaa itsekehuntaa..
Että olet ahkera, oma-aloitteinen, sosiaalinen ja tulet toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713