jaa-a enpä olis..

..uskonut tähän aikaan yöstä olevani huuhaalla.. pitäs olla tekemässä pervokkimaisia yötempauksia muiden nukkuessa lämpimissä sängyissä.. huomenna tai siis tänään on perjantai muahahaa.. viinapiru ja kaljapeikko odottavat ellen katko niiltä sarwia ja häntää..

17

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkukolli

Että saadaan uusia kuvia =)
      Muuten teeppäs maalaus vaikka siitä viinapirusta kun siltä on häntä ja sarvet katkastu, voisin vaikka ostaa.... ;)

• ..on loistava maalausehdotus.. katkastu häntä ja toinen sarwi irti.. ja piru itkee hehee.. ainakin se näyttäs hyvältä kun sillä on vielä se toinen sarwi päässä.. ja toinen maassa..

• Kuunkulkija

kun viikonloppu menee taas melkein kokonaan töiden merkeissä. En siitä viinasta, ei kuitenkaan koskaan ehdi....

• ..aivan liikaa.. juonu mä oon.. pitäs tehdä luovia hommia ja säästää rahaa.. liikaa ei töitäkään tehdä saa..

• tipuliinukka
        pervokki kirjoitti:

..aivan liikaa.. juonu mä oon.. pitäs tehdä luovia hommia ja säästää rahaa.. liikaa ei töitäkään tehdä saa..

Jos ilmanki tulee toimee... Ja määhän tulen! :))
        Paremmi tulenki ku sosssussa roikkujat! ;)
        -ikävä kyllä! :(

• tipuliinukka kirjoitti:

Jos ilmanki tulee toimee... Ja määhän tulen! :))
        Paremmi tulenki ku sosssussa roikkujat! ;)
        -ikävä kyllä! :(

..ja jos.. tulee ilman toimeen.. noh sitä helpompaa elämää ootellessa..

• Kuunkulkija
        pervokki kirjoitti:

..aivan liikaa.. juonu mä oon.. pitäs tehdä luovia hommia ja säästää rahaa.. liikaa ei töitäkään tehdä saa..

herännyt huomaamaan että pitäisi tehdä muutakin kun töitä. Ja sitten onn huomannut että naiskandidaatit ei kauaa sulata näkymätöntä miestä. Ei vaikka joskus saisi irroitettua palasen graavilohta leivän päälle. Ne muistaa sen vain noin 37,5 tuntia. Sitten muistutetaan näkymättömyydestä.

Oon huomannut kyllä että luovankin työn (kaikkea missä tehdään ja suunnitellaan sellaista jota ei ole vielä olemassakaan) saa jotenkin rytmitettyä ottamalla itsestään kunnon niskalenkin mutta ei toki kaikkea. Joskus on juttuja jotka vaativat hetken kypsyttelyä.

• Kuunkulkija kirjoitti:

herännyt huomaamaan että pitäisi tehdä muutakin kun töitä. Ja sitten onn huomannut että naiskandidaatit ei kauaa sulata näkymätöntä miestä. Ei vaikka joskus saisi irroitettua palasen graavilohta leivän päälle. Ne muistaa sen vain noin 37,5 tuntia. Sitten muistutetaan näkymättömyydestä.

Oon huomannut kyllä että luovankin työn (kaikkea missä tehdään ja suunnitellaan sellaista jota ei ole vielä olemassakaan) saa jotenkin rytmitettyä ottamalla itsestään kunnon niskalenkin mutta ei toki kaikkea. Joskus on juttuja jotka vaativat hetken kypsyttelyä.

..hommaa.. luovat hommat ovat mulle harrastus jotka toisinaan tuovat mulle rahaa..

• Kuunkulkija
        pervokki kirjoitti:

..hommaa.. luovat hommat ovat mulle harrastus jotka toisinaan tuovat mulle rahaa..

että oli ihan normaali ammatti mutta hirveesti harrastuksia eri alueilta. Sitten se vaan meni siihen että teen noita erilaisia harrastuksia työkseni. Eli koko elämä on yhtä harrastusta. Välillä ei tiedä että kaduttaako vai ei. Voisi päästä varmaan helpommallakin. Sossussa ei ole koskaan tarvinnut käydä mutta sitten toisaalta olisi kiva saada maksetuista veroistakin vähän takaisin. On sinne yhteiseen kassaan kuitenkin jonkun verran tullut syydettyä sitä.

Muistan kun murkkuna oli mulla joku kaveri joka oli hyvä piirtämään ja sillä oli Åke Skiöldin opetuskirja piirtämisestä. Luin sen ja muistan kun siinä sanottiin jotenkin että "... vaikka oravan piirtäminen ei onnistuisi vielä kymmenennelläkään yrityksellä niin sadannella se varmasti onnistuu...". Toteutin sitten tuota oppia ja piirsin niin maan p.....sti ja alkoi onnistumaan. Sitten myimme piirroksia koulukavereille ja saatiin karkkirahaa.

• Kuunkulkija kirjoitti:

että oli ihan normaali ammatti mutta hirveesti harrastuksia eri alueilta. Sitten se vaan meni siihen että teen noita erilaisia harrastuksia työkseni. Eli koko elämä on yhtä harrastusta. Välillä ei tiedä että kaduttaako vai ei. Voisi päästä varmaan helpommallakin. Sossussa ei ole koskaan tarvinnut käydä mutta sitten toisaalta olisi kiva saada maksetuista veroistakin vähän takaisin. On sinne yhteiseen kassaan kuitenkin jonkun verran tullut syydettyä sitä.

Muistan kun murkkuna oli mulla joku kaveri joka oli hyvä piirtämään ja sillä oli Åke Skiöldin opetuskirja piirtämisestä. Luin sen ja muistan kun siinä sanottiin jotenkin että "... vaikka oravan piirtäminen ei onnistuisi vielä kymmenennelläkään yrityksellä niin sadannella se varmasti onnistuu...". Toteutin sitten tuota oppia ja piirsin niin maan p.....sti ja alkoi onnistumaan. Sitten myimme piirroksia koulukavereille ja saatiin karkkirahaa.

..ei oo oikeestaan paljon mitään.. nuo luovat hommat kyllä maistuu.. ajan kanssa mäkin opin maalaamaan ja piirtämään.. lapsena en ollut hyvä mutta mielenkiintoo löyty jo silloin.. ja varsin synkkää jo silloin..

• Kuunkulkija
        pervokki kirjoitti:

..ei oo oikeestaan paljon mitään.. nuo luovat hommat kyllä maistuu.. ajan kanssa mäkin opin maalaamaan ja piirtämään.. lapsena en ollut hyvä mutta mielenkiintoo löyty jo silloin.. ja varsin synkkää jo silloin..

niitä menninkäisiä ja peikkoja taas. Hyvät yöt ja tehdään taas aamulla hirveästi kaikkea turhaa....

• minäkään

..uskonut tähän aikaan yöstä olevani huuhaalla..
      vastaamassa taiteilija pervokin lähettämään
      viestiin.. pitäisi olla siellä lämpimässä
      sängyssä näkemässä unia niistä sarvettomista
      ja hännättömistä wiinapirusta ja kaljapekosta..
      tai sitten ei...
      ....toivoisinpa todella heidän eksyvän minunkin
      uniini, kun en heräävältään niitä ole tavannut...
      Voisihan olla erittäin miellyttävä tapaaminen...
      tai sitten ei....
      Jos Taiteilija pervokki mitenkään viitseisi
      hätistää ne minun luokseni, että minäkin ne
      tapaisin, niin olisin äärettömän kiitollinen...
      Taidankin mennä jo vuoteeseeni odottamaan
      niitä... Ellen saa heistä itselleni yöseuraa,
      lupaan palauttaa ne taiteilijalle ensitilassa...
      tai sitten ei...

• ..puolesta saat ne pirut ja peikot uniisi ja yöseuraksi.. koskaan ei tiedä kenenkä luokse saapuvat.. mutta mä tiedän että oon niistä ainakin tänä viikonloppuna vapaa.. nyt ootan vaan nukkumattia..

• Minä
        pervokki kirjoitti:

..puolesta saat ne pirut ja peikot uniisi ja yöseuraksi.. koskaan ei tiedä kenenkä luokse saapuvat.. mutta mä tiedän että oon niistä ainakin tänä viikonloppuna vapaa.. nyt ootan vaan nukkumattia..

Ne mielelläni välillä tännekin... koulutan niin
        hyvin etteivät enää tule Taiteilija Pervokkia
        häiritsemään...
        Oikein antoisaa Yötä Sinulle... ilman
        mitään piru/peikkoja...
        Kerro Nukkumatille terveiset...

• Alien-8

Tuleehan niitä unettomia öitä joskus syystä tai toisesta..ja viinapirun ja kaljapeikon saa ripustaa jo heti kaulastaan roikkumaan..;)

• ymmärtäisivätkin

ripustaa viinapirun naulaan,ennen kuin se kerkeää ottamaan vallan,saattaa nääs viedä koko ihmisen, vaikka sille ei annakkaan ensin kun pikkusormen.

• heekuli
        ymmärtäisivätkin kirjoitti:

ripustaa viinapirun naulaan,ennen kuin se kerkeää ottamaan vallan,saattaa nääs viedä koko ihmisen, vaikka sille ei annakkaan ensin kun pikkusormen.

jyrkkiä olla.Kyllä,se viinapiru on ihan mukava renki toisinaan,kunhan ei sitä isännäksi päästä.Kyllä mato pitää silloin,tällöin tappaa kunnon toteilla.Huomasitte,kun käytin monikkoa,koska yhdellä drinkillä en ala itseäni kiusaamaan.On ja Off,ovat asennot tuossa nesteytys meiningissä.Ei,kuitenkaan ole juomista,juomisen vuoksi,vaan silloin otan,kun keksin jonkin pätevän juhlinnan aiheen,joka ei ole kovin läpinäkyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      67
      4232
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      88
      3815
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      47
      3323
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2608
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      23
      2469
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      56
      2313
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2145
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1828
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36