Vähän taustaa,olen etniseen vähemmistöön kuuluva mies puolinen henkilö,syntynyt suomessa ja asunut koko elämäni täällä!
Koko Ala-asteen ajan sain kokea vihaa ja halveksuntaa,myös väkivaltaa reilusti vanhempien oppilaiden kohdalta mutta en minä välittänyt vaikka tuntui aina että pala sydämestäni hajosi,selvisin ala-asteelta- ylä-asteelle jolloin kaikki muuttui aloin välinpitämättömäksi kaikkea/kaikkia kohtaan,tein niinku halusin kyselemättä mielipiteitä ja kasvoin vuodessa-kahdessa fyysisesti todella nopeasti ja voima jylläs myös adreaniili paukahti 100% kun kohtasin kiusaajia,johti blackout eli hetkellinen pimennys ja kohta huomasin olin hakannut yhtä heistä varmaan 5 minuttia päähän ja paljon ihmisiä ympärillä seurasi tilannetta jokainen huusi ja tuntui nousevan minun puolelleni,se tuntui oudolta ja myös hyvältä,ajattelin että tämä on mitä minun pitää tehdä,olla säälimätön ja niin useat viikonloput tuli juotua alkomahoolia ja kierrettyä kaupungia/bileitä joissa aina tuntui löytyvän joku/joitakin jotka ei tykänny mun ihon väristä ja joka kerta tapahtui sama homma,blackout ja kohta täysi kaos kaikki huutaa ja vastustaja makaa maassa ja minä sen päällä nyrkit puristuksissa ja veressä,pian ihmiset alkoi tunnistaa mut ja sain kavereita joiden kanssa kierrettiin paikat ja niin tuli porukka joka pisti bileet matalaks ja torit sekasin,se oli sitä villiä nuoruus aikaa,viini virtas ja naisia riitti,eikä tainnut olla iltaa ettei tappelua tai useempia järjestynyt!
Sitten jossain vaiheessa tuli ensimmäiset kannabis kokeilut joka heitti mun pään sekasin,olin rauhallinen,ei tehnyt mieli tehdä mitään mitä olin aikasemmin tehnyt,kannabis tuli nopeasti joka päiväiseks ja nopeasti muutuin täysin eri ihmiseksi ja halusin vain kaikesta pois,mikä oli vaikeampaa kuin luulisi..
Tuli paha masennus ja paniikkihäiriö,kaikki tuntui niin vieraalta,en tuntenut kavereita keiden kanssa olin pyörinyt joka ilta jossain ja vielä pahempaa en enää tunnistanut itseäni,vaivuin vain syvemmälle,tuo oli aikaa jolloin tuli kokeiltua vaikka mitä huumeita ja se tuntui kuin olin syöksymässä alas päin koko ajan,eikä pohjaa tuntunut tulevan vastaan,meni vuosia kunnes aloin tajuamaan mitä oli tapahtunut ja miksi,nyt halusin vain olla yksin ja alkaa kaiken alusta ja niin huonossa kunnossa kuin olinkin aloin parantumaan sisältä päin pikkuhiljaa,nyt olen puhdistautunut alkoholista,huumeista ja kaikesta siitä liasta mitä elämäni oli ollut,sain uuden mahollisuuden ja kiitän siitä!
Haluan kirjottaa oman elämän
käänne kohdan
1
405
Vastaukset
- Aurinko
Muuta en osa sanoa kuin että hyvä että jaksoit nousta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026598
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313950törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303385Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3831807- 331418
- 271360
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471093Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv111006Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11940- 42889