Haluan kirjottaa oman elämän

käänne kohdan

Vähän taustaa,olen etniseen vähemmistöön kuuluva mies puolinen henkilö,syntynyt suomessa ja asunut koko elämäni täällä!
Koko Ala-asteen ajan sain kokea vihaa ja halveksuntaa,myös väkivaltaa reilusti vanhempien oppilaiden kohdalta mutta en minä välittänyt vaikka tuntui aina että pala sydämestäni hajosi,selvisin ala-asteelta- ylä-asteelle jolloin kaikki muuttui aloin välinpitämättömäksi kaikkea/kaikkia kohtaan,tein niinku halusin kyselemättä mielipiteitä ja kasvoin vuodessa-kahdessa fyysisesti todella nopeasti ja voima jylläs myös adreaniili paukahti 100% kun kohtasin kiusaajia,johti blackout eli hetkellinen pimennys ja kohta huomasin olin hakannut yhtä heistä varmaan 5 minuttia päähän ja paljon ihmisiä ympärillä seurasi tilannetta jokainen huusi ja tuntui nousevan minun puolelleni,se tuntui oudolta ja myös hyvältä,ajattelin että tämä on mitä minun pitää tehdä,olla säälimätön ja niin useat viikonloput tuli juotua alkomahoolia ja kierrettyä kaupungia/bileitä joissa aina tuntui löytyvän joku/joitakin jotka ei tykänny mun ihon väristä ja joka kerta tapahtui sama homma,blackout ja kohta täysi kaos kaikki huutaa ja vastustaja makaa maassa ja minä sen päällä nyrkit puristuksissa ja veressä,pian ihmiset alkoi tunnistaa mut ja sain kavereita joiden kanssa kierrettiin paikat ja niin tuli porukka joka pisti bileet matalaks ja torit sekasin,se oli sitä villiä nuoruus aikaa,viini virtas ja naisia riitti,eikä tainnut olla iltaa ettei tappelua tai useempia järjestynyt!
Sitten jossain vaiheessa tuli ensimmäiset kannabis kokeilut joka heitti mun pään sekasin,olin rauhallinen,ei tehnyt mieli tehdä mitään mitä olin aikasemmin tehnyt,kannabis tuli nopeasti joka päiväiseks ja nopeasti muutuin täysin eri ihmiseksi ja halusin vain kaikesta pois,mikä oli vaikeampaa kuin luulisi..
Tuli paha masennus ja paniikkihäiriö,kaikki tuntui niin vieraalta,en tuntenut kavereita keiden kanssa olin pyörinyt joka ilta jossain ja vielä pahempaa en enää tunnistanut itseäni,vaivuin vain syvemmälle,tuo oli aikaa jolloin tuli kokeiltua vaikka mitä huumeita ja se tuntui kuin olin syöksymässä alas päin koko ajan,eikä pohjaa tuntunut tulevan vastaan,meni vuosia kunnes aloin tajuamaan mitä oli tapahtunut ja miksi,nyt halusin vain olla yksin ja alkaa kaiken alusta ja niin huonossa kunnossa kuin olinkin aloin parantumaan sisältä päin pikkuhiljaa,nyt olen puhdistautunut alkoholista,huumeista ja kaikesta siitä liasta mitä elämäni oli ollut,sain uuden mahollisuuden ja kiitän siitä!

1

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinko

      Muuta en osa sanoa kuin että hyvä että jaksoit nousta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2439
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2174
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      190
      2113
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1242
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1212
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1108
    Aihe