himottaa taas niin..

..saatanasti juoda olutta.. varsinkin näin saunan jälkeen.. onnex on jääkaappi tyhjä oluesta..

13

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lerssiotsa

      Nopeasti kapakkaan .

      • ..slerssiotsa..milläköhän rahalla?


    • LaureliaN

      himottaa.. Mutta aina ei saa kaikkea mitä haluaa ;)

      • ..se on ettei kaikkee aina saa... mutta hyvä että himottaa kuitenkin..


    • Kuunkulkija

      purkkia siideriä jääkaapissa ja ihmettelen mitä tekis....

      • ..tietysti ja eikun juomaan.. tai mä tekisin varmaan niin paitsi jos kyseessä on kuiva ciiideri eikä yhtään jäitä..


      • Kuunkulkija
        pervokki kirjoitti:

        ..tietysti ja eikun juomaan.. tai mä tekisin varmaan niin paitsi jos kyseessä on kuiva ciiideri eikä yhtään jäitä..

        että mulla on kaksi jääpalakonetta korjattavana ja toinen toimii jo. Siitä tulee 55kg jäitä vrk. On muuten ihme jos tällä jutulla ei saa jo vähän kateutta aikaan...


      • Kuunkulkija kirjoitti:

        että mulla on kaksi jääpalakonetta korjattavana ja toinen toimii jo. Siitä tulee 55kg jäitä vrk. On muuten ihme jos tällä jutulla ei saa jo vähän kateutta aikaan...

        ..ciiderii ja jäitä vaan tuoppiin kun semmonenkin kone sulla on.. tämä on melkein käsky.. hmm suositus ainakin..


      • Kuunkulkija
        pervokki kirjoitti:

        ..ciiderii ja jäitä vaan tuoppiin kun semmonenkin kone sulla on.. tämä on melkein käsky.. hmm suositus ainakin..

        kun asiakas tulee hakemaan konetta sunnuntaina ja korjaajat koneen vieressä ihan kännissä sopertelee et "kylshän she täythyi kokheilla kunnollahh..." ja kone ihan oksennuksessa...


      • Kuunkulkija kirjoitti:

        kun asiakas tulee hakemaan konetta sunnuntaina ja korjaajat koneen vieressä ihan kännissä sopertelee et "kylshän she täythyi kokheilla kunnollahh..." ja kone ihan oksennuksessa...

        ..juomatavoista.. jos mulla olis jääkone ja kaappi täynnä alkon ronkeloo.. mä todennäköisesti olisin seuraavana aamuna jäissä.. sananmukaisesti...


      • Anneli
        Kuunkulkija kirjoitti:

        kun asiakas tulee hakemaan konetta sunnuntaina ja korjaajat koneen vieressä ihan kännissä sopertelee et "kylshän she täythyi kokheilla kunnollahh..." ja kone ihan oksennuksessa...

        Kaada ne siiderit sinne jääpalakoneeseen ja juo pillillä. Kun asiakas tulee, sanot, että oota kun juon loppuun.
        Voisit myös laittaa siiderit ämpäriin ja jääpalakoneen letku sinne (siiderijäitä).


      • ohtantaajaksan
        pervokki kirjoitti:

        ..juomatavoista.. jos mulla olis jääkone ja kaappi täynnä alkon ronkeloo.. mä todennäköisesti olisin seuraavana aamuna jäissä.. sananmukaisesti...

        nyyh en ehi haikkia kaikkia but you yourself joa aikaa on käsitele 100pv Josku pane kuin hirvi halyu kontakteja paneee...t.nam38


      • ohtantaajaksan kirjoitti:

        nyyh en ehi haikkia kaikkia but you yourself joa aikaa on käsitele 100pv Josku pane kuin hirvi halyu kontakteja paneee...t.nam38

        ...en ymmärrä mitä tarkoitat.. tuo pane kuin hirvi.. haluu kontakteja panee hmm???????? ..ööööö


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe