..saatanasti juoda olutta.. varsinkin näin saunan jälkeen.. onnex on jääkaappi tyhjä oluesta..
himottaa taas niin..
13
679
Vastaukset
- lerssiotsa
Nopeasti kapakkaan .
- LaureliaN
himottaa.. Mutta aina ei saa kaikkea mitä haluaa ;)
- Kuunkulkija
purkkia siideriä jääkaapissa ja ihmettelen mitä tekis....
..tietysti ja eikun juomaan.. tai mä tekisin varmaan niin paitsi jos kyseessä on kuiva ciiideri eikä yhtään jäitä..
- Kuunkulkija
pervokki kirjoitti:
..tietysti ja eikun juomaan.. tai mä tekisin varmaan niin paitsi jos kyseessä on kuiva ciiideri eikä yhtään jäitä..
että mulla on kaksi jääpalakonetta korjattavana ja toinen toimii jo. Siitä tulee 55kg jäitä vrk. On muuten ihme jos tällä jutulla ei saa jo vähän kateutta aikaan...
Kuunkulkija kirjoitti:
että mulla on kaksi jääpalakonetta korjattavana ja toinen toimii jo. Siitä tulee 55kg jäitä vrk. On muuten ihme jos tällä jutulla ei saa jo vähän kateutta aikaan...
..ciiderii ja jäitä vaan tuoppiin kun semmonenkin kone sulla on.. tämä on melkein käsky.. hmm suositus ainakin..
- Kuunkulkija
pervokki kirjoitti:
..ciiderii ja jäitä vaan tuoppiin kun semmonenkin kone sulla on.. tämä on melkein käsky.. hmm suositus ainakin..
kun asiakas tulee hakemaan konetta sunnuntaina ja korjaajat koneen vieressä ihan kännissä sopertelee et "kylshän she täythyi kokheilla kunnollahh..." ja kone ihan oksennuksessa...
Kuunkulkija kirjoitti:
kun asiakas tulee hakemaan konetta sunnuntaina ja korjaajat koneen vieressä ihan kännissä sopertelee et "kylshän she täythyi kokheilla kunnollahh..." ja kone ihan oksennuksessa...
..juomatavoista.. jos mulla olis jääkone ja kaappi täynnä alkon ronkeloo.. mä todennäköisesti olisin seuraavana aamuna jäissä.. sananmukaisesti...
- Anneli
Kuunkulkija kirjoitti:
Kaada ne siiderit sinne jääpalakoneeseen ja juo pillillä. Kun asiakas tulee, sanot, että oota kun juon loppuun.
Voisit myös laittaa siiderit ämpäriin ja jääpalakoneen letku sinne (siiderijäitä). - ohtantaajaksan
pervokki kirjoitti:
..juomatavoista.. jos mulla olis jääkone ja kaappi täynnä alkon ronkeloo.. mä todennäköisesti olisin seuraavana aamuna jäissä.. sananmukaisesti...
nyyh en ehi haikkia kaikkia but you yourself joa aikaa on käsitele 100pv Josku pane kuin hirvi halyu kontakteja paneee...t.nam38
ohtantaajaksan kirjoitti:
nyyh en ehi haikkia kaikkia but you yourself joa aikaa on käsitele 100pv Josku pane kuin hirvi halyu kontakteja paneee...t.nam38
...en ymmärrä mitä tarkoitat.. tuo pane kuin hirvi.. haluu kontakteja panee hmm???????? ..ööööö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592