..saatanasti juoda olutta.. varsinkin näin saunan jälkeen.. onnex on jääkaappi tyhjä oluesta..
himottaa taas niin..
13
653
Vastaukset
- lerssiotsa
Nopeasti kapakkaan .
- LaureliaN
himottaa.. Mutta aina ei saa kaikkea mitä haluaa ;)
- Kuunkulkija
purkkia siideriä jääkaapissa ja ihmettelen mitä tekis....
..tietysti ja eikun juomaan.. tai mä tekisin varmaan niin paitsi jos kyseessä on kuiva ciiideri eikä yhtään jäitä..
- Kuunkulkija
pervokki kirjoitti:
..tietysti ja eikun juomaan.. tai mä tekisin varmaan niin paitsi jos kyseessä on kuiva ciiideri eikä yhtään jäitä..
että mulla on kaksi jääpalakonetta korjattavana ja toinen toimii jo. Siitä tulee 55kg jäitä vrk. On muuten ihme jos tällä jutulla ei saa jo vähän kateutta aikaan...
Kuunkulkija kirjoitti:
että mulla on kaksi jääpalakonetta korjattavana ja toinen toimii jo. Siitä tulee 55kg jäitä vrk. On muuten ihme jos tällä jutulla ei saa jo vähän kateutta aikaan...
..ciiderii ja jäitä vaan tuoppiin kun semmonenkin kone sulla on.. tämä on melkein käsky.. hmm suositus ainakin..
- Kuunkulkija
pervokki kirjoitti:
..ciiderii ja jäitä vaan tuoppiin kun semmonenkin kone sulla on.. tämä on melkein käsky.. hmm suositus ainakin..
kun asiakas tulee hakemaan konetta sunnuntaina ja korjaajat koneen vieressä ihan kännissä sopertelee et "kylshän she täythyi kokheilla kunnollahh..." ja kone ihan oksennuksessa...
Kuunkulkija kirjoitti:
kun asiakas tulee hakemaan konetta sunnuntaina ja korjaajat koneen vieressä ihan kännissä sopertelee et "kylshän she täythyi kokheilla kunnollahh..." ja kone ihan oksennuksessa...
..juomatavoista.. jos mulla olis jääkone ja kaappi täynnä alkon ronkeloo.. mä todennäköisesti olisin seuraavana aamuna jäissä.. sananmukaisesti...
- Anneli
Kuunkulkija kirjoitti:
Kaada ne siiderit sinne jääpalakoneeseen ja juo pillillä. Kun asiakas tulee, sanot, että oota kun juon loppuun.
Voisit myös laittaa siiderit ämpäriin ja jääpalakoneen letku sinne (siiderijäitä). - ohtantaajaksan
pervokki kirjoitti:
..juomatavoista.. jos mulla olis jääkone ja kaappi täynnä alkon ronkeloo.. mä todennäköisesti olisin seuraavana aamuna jäissä.. sananmukaisesti...
nyyh en ehi haikkia kaikkia but you yourself joa aikaa on käsitele 100pv Josku pane kuin hirvi halyu kontakteja paneee...t.nam38
ohtantaajaksan kirjoitti:
nyyh en ehi haikkia kaikkia but you yourself joa aikaa on käsitele 100pv Josku pane kuin hirvi halyu kontakteja paneee...t.nam38
...en ymmärrä mitä tarkoitat.. tuo pane kuin hirvi.. haluu kontakteja panee hmm???????? ..ööööö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644052Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803690- 423195
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192558Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522196- 482035
- 471768
- 361720
- 301566