Mikä on sallittua

Uskovainen sisar

Uskovaisen seksielämässä ? Olen oikeasti vähän hämilläni ? mikä on sallittua uskovaiselle ja mikä ei ? Ja miksi näin on ? olisi ihana saada myös perusteluita !

Onko syntiä nauttia hellästä satuttamisesta, kuten rintojen hellästä puremisesta ja käsien sitomisesta ? Missä kulkee raja ? Tarvitsen oikeasti apua tämän asian suhteen...

15

776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki on

pääsääntöisesti kiellettyä. Joudut helvettiin.

Tai vaihtoehtoisesti voit alkaa ajatella omilla aivoillasi ja tehdä niinkuin sinusta hyvältä tuntuu.

• seksi.on.plussaa

Typerätä tuollainen.

Ei seksi ole kiellettyä näköjään muualla, kuin mielikuvituksessasi.

Uskovaisten seksielämä on normaalia seksiä.

• seksi.on.plussaa kirjoitti:

Typerätä tuollainen.

Ei seksi ole kiellettyä näköjään muualla, kuin mielikuvituksessasi.

Uskovaisten seksielämä on normaalia seksiä.

Normaali ei kuulu seksisanastoon lainkaan. Ei kukaan pysty määrittelemään normaalia seksiä.

Uskovaisen mielestä tietysti normaalia voi olla vain lisääntymistarkoituksessa suoritettu seksi, jossa turhaa himoa voisi välttää käyttämällä strategiselta kohdalta rei'itettyä karkeaa säkkikangasta. Tuossakin on se paha puoli, että joku kuitenkin saa kiksit tuosta karkeasta säkkikankaasta, joten se normaalista.

• OttoPetteri

Jos kysyt joltakin uskonlahkolaiselta, niin todennäköisesti kaikki seksiin liittyvät ovat syntiä . Saat harrastaa seksiä pimeässä kahden ilman mitään eroottisia (=syntisiä) ajatuksia. Vain lapsen tekeminen olisi sallittu. Ja toiset lahkolaiset sitten niitä tekevät tusinan-toista...

Jos ajattelet omilla aivoillasi ja päätät elää itse omaa elämääsi, niin tee ihan niin kuin hyvältä teistä MOLEMMISTA tuntuu. Miksi ihmeessä annat muiden - jopa ventovieraiden - päättää asioistasi?

• hellurei.hellarit

" Jos kysyt joltakin uskonlahkolaiselta, niin todennäköisesti kaikki seksiin liittyvät ovat syntiä . Saat harrastaa seksiä pimeässä kahden ilman mitään eroottisia (=syntisiä) ajatuksia. Vain lapsen tekeminen olisi sallittu. Ja toiset lahkolaiset sitten niitä tekevät tusinan-toista..."

- kuinka väärässä oletkaan.
        Meillä on ollut rikas seksielämä jo yli 40v. :)
        Ja ollaankin hellareita. :D

"Jos ajattelet omilla aivoillasi ja päätät elää itse omaa elämääsi, niin tee ihan niin kuin hyvältä teistä MOLEMMISTA tuntuu. Miksi ihmeessä annat muiden - jopa ventovieraiden - päättää asioistasi? "

-aivan niin.

terveisin hellarimies

• valittanutaiheesta
        hellurei.hellarit kirjoitti:

" Jos kysyt joltakin uskonlahkolaiselta, niin todennäköisesti kaikki seksiin liittyvät ovat syntiä . Saat harrastaa seksiä pimeässä kahden ilman mitään eroottisia (=syntisiä) ajatuksia. Vain lapsen tekeminen olisi sallittu. Ja toiset lahkolaiset sitten niitä tekevät tusinan-toista..."

- kuinka väärässä oletkaan.
        Meillä on ollut rikas seksielämä jo yli 40v. :)
        Ja ollaankin hellareita. :D

"Jos ajattelet omilla aivoillasi ja päätät elää itse omaa elämääsi, niin tee ihan niin kuin hyvältä teistä MOLEMMISTA tuntuu. Miksi ihmeessä annat muiden - jopa ventovieraiden - päättää asioistasi? "

-aivan niin.

terveisin hellarimies

Ei kaikilla hellareillakaan ihan nappiin ole mennyt se seksielämä ja siitä nautitut hedelmät. Ainakin yksi hellarin vaimo ei osannut pitää puoliaan ehkäisystä ja lapsia kertyi liikaa....

• Agno-Aapeli

en ole uskovainen, mutta tämän verran on korvan taakse jäänyt:

"rakastakaa ja täyttäkää maa"

"rakasta lähimmäistäsi, kuten itseäsi"

"tee, kuten toivot itsellesi tehtävän"

nämä "likaiset" ja "rivot" jutut, joiksi kaikki muu kuin normaali yhdyntä lapsentekomielessä lasketaan, ovat synneiksi periytyneet pimeältä keskiajalta, sen ajan kirkon päämiehiltä, jotka pitivät kaikkea poikkeavaa käytöstä noituutena ja pahanpalvontana.

• on kehoitus

että nauti nuoruuden rakastetustasi ja miksi menisit vieraisiin.
        Jumala on antanut seksin ja siitä tulee nauttia täysin rinnoin ja vain lakihenkiset ja hengellisesti kuolleet ovat myös avioliitossa kuollet, kun saatana ei sallisi edes onnea miehen ja naisen liittoon, minkä Jumala on luonut ja asettanut ja siksi niin moni ukovainenkin eroaa, kun ei saa tyydytystä liitostaan, josta on erotiikka yms kuoleutuneet pois.

• Silja

...tai aiheuttamisesta. Luulen, että hinkkaaminenkin voidaan helposti tulkita synniksi. Ainakin jos se tuottaa ihanaa mielihyvän tunnetta.

Onnea valitsemallasi tiellä ja voimia koettelemuksia vastaan.

• Setä.neuvoo
    • 1305445522

Uskiksilla on ihan oma moraalikäsityksensä seksielämästä ja heille näyttää olevan kauhistus samaa sukupuolta olevien rakkaus, mutta pedofiilia tapauksia kuitenkin heidän porukoissaan näkyy tapahtuvan ja niitä sitten kirkkojen ja lahkojen päällysmiehet yrittävät lakaista ns. maton alle...Onneksi joskus kuitenkin tulevat ilmi ja laki ja viranomaiset puuttuvat asioihin.

• jeesuspottonen

Kaikki muu paitsi naiminen pimeässä lähetyssaarnaaja-asennossa ja tarkoituksena siittää lapsi on syntiä.

• eitipu

lopettakaa nyt jo se runkkaaminen

• Lopetettava

Raamatun tulkintojen mukaan yhdyntä puolisoon pitää lopettaa siinä vaiheessa, kun on hankittu lapset. Eihän yhdyntää voi harrastaa muuten kuin lasten hankkimiseksi.

• mukasaa

missä sillai lukee ,ettei saa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe