Arabialainen sanonta.
ysi-liike
pst c.c
Koirat haukkuvat karavaani kulkee
5
115
Vastaukset
- Kiitos asiallisesta
kampanjoinnista. Uskomme vahvasti Halosen voittoon. Loan heitto Niinistön kannattajien puolelta on osoittautunut Niinistölle pahasti turmiolliseksi. voimme siis kiittää myöskin näitä "omaan pesäänsä paskantajia"
- capt.cöpenick evp
Tarjan tukena myös vaalituloksien julistamisen jälkeen.
Kiitos kohteliaisuudesta.
c.c
- mento roi?
DEMARIT
Kukahan mahtoi olla syypää kun demarit
on laaksossa.
Ei vaan sattunut joku "paskomaan" omaan pesään?
c.c. sen tietää kun osaa tuon "mentoroinninkin".- kokoomukselainen
Aivan uskomaton Urpo olet, kun nostat näitä vanhoja juttuja esiin, mutta sanompahan oman sanasen tähän.
Demarit ja kommarit kannattavat, että kaikki tulot tasataan, mutta kokoomuksella on mielipide (mielestäni), että vain heille, jotka itse ansaitsevat sen, ei siis jonkun lusmuilijan ansiosta heidän tulojaan saa mitätöidä.
Tämä mielipiteeni vahvistui entisestään, kun olin "kortistosta" työllistetty Valtion virastoon. Siellä nuori nainen istuskeli jalat ihan oikeasti pöydällä ja julisti, että meillähän on nämä työllistetyt, jotka tekevät työt????
Kirpaisi se silloin ja edelleenkään en voi hyväksyä systeemiä, että kaikille tasan kaikki. Se ei ikinä tule onnistumaan.
- mento roi?
27.6.2014 14:52
0
Sulje
DEMARIT
Kukahan mahtoi olla syypää kun demarit
on laaksossa.
Ei vaan sattunut joku "paskomaan" omaan pesään?
c.c. sen tietää kun osaa tuon "mentoroinninkin".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1163921
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413203- 2362866
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?402396- 361694
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241496Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411486- 141371
- 181345
- 221271