Paroxetin ja hikoilu!!

Onko muilla kokemusta tästä paroxetin ratiopharmista? Olen syönyt noin 2kuukautta tuota, tällä hetkellä annos on 40mg ja olen huomannnut että lähes joka yö jossain vaiheessa herään ja olen hiestä aivan märkä, selkä on hionnut ja jopa käsivarret ovat ihan hikisiä. Hetken ajan päästä se loppuu ja nukahdan sitten uudestaan. Inhottavaa kun tuota tapahtuu melkeen joka yö..
1999
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

...mullakin.Mikähän auttaisi?

Äänestä

Kommentoi aloitusta


...... kirjoitti:

Onko muilla kokemusta tästä paroxetin ratiopharmista? Olen syönyt noin 2kuukautta tuota, tällä hetkellä annos on 40mg ja olen huomannnut että lähes joka yö jossain vaiheessa herään ja olen hiestä aivan märkä, selkä on hionnut ja jopa käsivarret ovat ihan hikisiä. Hetken ajan päästä se loppuu ja nukahdan sitten uudestaan. Inhottavaa kun tuota tapahtuu melkeen joka yö..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu