..nappailen lepakkoja sisätiloissa--.. pitääpä vaihtaa vesiliukoisiin öljyväreihin kun päässä taas surajaa ja oravat hyppii silmille..
pää ei kestä höyryjä
14
555
Vastaukset
sellaista dekadenttitaidetta. Kaikki paheellinenhan on kyldyyriväen mieleen.
..mutta on kuulemma vesiliukosia öljyvärejä.. sillä säästäisin aivoparkaani.. tärpätin tuoksu on kyllä hyvä...
pervokki kirjoitti:
..mutta on kuulemma vesiliukosia öljyvärejä.. sillä säästäisin aivoparkaani.. tärpätin tuoksu on kyllä hyvä...
ja saattaa tuntuakin pienen hetken. Mutta hinta on kieltämättä melkoisen kova.
tuputuu kirjoitti:
ja saattaa tuntuakin pienen hetken. Mutta hinta on kieltämättä melkoisen kova.
..tärpätin kuvioista niin jäähän vielä vernissa ja voin vernissata maalaukseni ja toisinaan nuuhkia niitä..tosin en yleensä oo harrastanut sitä..
- sweet_lemon eiviitsikir..
..että miten taiteilijoiden pää kestää, mutta jonkunhan se on kai uhrauduttava. Ehkä osaltaan noista höyryistä johtuu taiteilijoiden mieletön mielenlaatu... (tuo ei ollut loukkaus)
Elämä lyhyt, taide pitkä!- heekuli
iskiessä,parhaat ideat hahmottuvat sitten,kun on "liottanut"aivojaan höyryissä muutaman tunnin.Tärpätin/vernissan tuoksusta on kotiväki hieman erimieltä,kun ei ole erillisiä tiloja harrastukselle.No,kaikki kuvia satunnaisesti tekevät,tietävät tunteen,kun on alettava vääntämään ideaansa näkyvään muotoon.Se on vaan tehtävä,ettei johtoajatus katoa.
- sweet_lemon evk
heekuli kirjoitti:
iskiessä,parhaat ideat hahmottuvat sitten,kun on "liottanut"aivojaan höyryissä muutaman tunnin.Tärpätin/vernissan tuoksusta on kotiväki hieman erimieltä,kun ei ole erillisiä tiloja harrastukselle.No,kaikki kuvia satunnaisesti tekevät,tietävät tunteen,kun on alettava vääntämään ideaansa näkyvään muotoon.Se on vaan tehtävä,ettei johtoajatus katoa.
olen nähnyt tuon inspiraation tulevan.
Juu, sillon ei haitannu maalien puutekaan, kyllä löytyi välineet ja maalit. Eikä auttanut valittaa, että ei täällä kyllä oikein nyt voi... - Kuunkulkija
sweet_lemon evk kirjoitti:
olen nähnyt tuon inspiraation tulevan.
Juu, sillon ei haitannu maalien puutekaan, kyllä löytyi välineet ja maalit. Eikä auttanut valittaa, että ei täällä kyllä oikein nyt voi...kun ei ole saatu mitään viestiä tänään. Veivätkö värit miehen mennessään? Huolestuttaa jo vähän...
..mielenlaatuni höyryistä siis johtuu??.. kiva tuoksu tärpätin mut ottaa aivoon.. pitää tosiaankin vaihtaa vesiliukosiin.. öljyvärejä niitten kyllä olla pitää.. paras työstää.,.
Kuunkulkija kirjoitti:
kun ei ole saatu mitään viestiä tänään. Veivätkö värit miehen mennessään? Huolestuttaa jo vähän...
..edessä on ja kauhee kiire.. taidemaailmakin on rankkaaa..
heekuli kirjoitti:
..johtoajatusta seuratkaa.. jätän kyllä tahallisen aivojen liottamisen alkoholin huoleksi..
- heekuli
pervokki kirjoitti:
..johtoajatusta seuratkaa.. jätän kyllä tahallisen aivojen liottamisen alkoholin huoleksi..
minäkin aika-ajoin liottelen.Kunhan vitsailin....
- heekuli
pervokki kirjoitti:
..mielenlaatuni höyryistä siis johtuu??.. kiva tuoksu tärpätin mut ottaa aivoon.. pitää tosiaankin vaihtaa vesiliukosiin.. öljyvärejä niitten kyllä olla pitää.. paras työstää.,.
kokeillut akrylivärejäkin?Kyllä,nekin paikkaansa puoltaa,riippuu,tietenkin mitä ominaisuuksia väreiltä hakee....Onhan ne aikas "raikkaat",verrattuna öljyisiin...
heekuli kirjoitti:
kokeillut akrylivärejäkin?Kyllä,nekin paikkaansa puoltaa,riippuu,tietenkin mitä ominaisuuksia väreiltä hakee....Onhan ne aikas "raikkaat",verrattuna öljyisiin...
..kokeiltu on mutta vaikeita työstää ainakin oman kokemukseni pohjalta näin voin todeta.. öljyväreissä on sitä vanhanajan tyylii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698