Levyraati

Jimppa

Tää nykyinen levyraati on hanurista,mutta pidetään levyraati ja kerro mielestäsi paras yhtye ja biisi. Minä sanon Metallica - One! :)

10

715

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Legenda

      Mä en pidä nykyisistä metalleista enkä ihme jumputuksista...joo toi Metallica on kyl yks parhaista,ellei paras ja One on äärettömän loistava biisi...annan sille kyl kympin. YEAH!

      • Zakke

        Metallica on sitä jotain...sääli etteivät nykyiset Metal/Hard rock bändit kykene lähellekkään tätä kautta aikojen parasta bändiä. Se on aivan uskomaton ja en voi muuta sanoa,kuin että harmittaa,kun Metallica ei tee enää live-keikkoja. Muita hyviä tai loistavia bändejä on esim. Scorpions,Nirvana..suomirokin parhaat eli suurin osa 80-luvulta...Näistä nykyisistä...en osaa sanoa...yksittäisiä hyviä biisejä on,mutta ei yhtään bändiä jolla olisi edes yksi hyvä albumi...että sellasta.


    • *Traust*

      Lumo-Vesivehmaan jencca
      siinä on sitä jotakin, helvetin hieno kipale,
      myöskin Night Wish-walking in the air
      on kaunis.
      Ja Stratovarius-Celestial Dream
      Niihn,

      • Tahnatassu

        Tehosekoittimen Maailma on sun...siinä on sitä jotain =)


      • ei kukaan
        Tahnatassu kirjoitti:

        Tehosekoittimen Maailma on sun...siinä on sitä jotain =)

        mieleeni ei heti ensimmäiseksi tullut mitään tiettyä, mutta sitten kun rupesi miettimään niin onhan noita.
        Apulanta-Ilona, odotus, maanantai *hih*
        Linkin Park-In The End, en mä muista välitä mut tää saa aina kyyneleen silmäkulmaan.
        Ja strato kyllä kans tykittää aina halutessaan.
        oikeastaan, kaikki käy, mutta kyllä näitä "helposti laulettavia" ikivihreitä:
        -mombasa
        -lumi teki enkelin eteiseen
        -joutsenlaulu
        yms...yms...
        oikeastaan, tähän ois hyvä päättää.


    • Että sillee

      Still loving you...mahtava, ei oo voittanutta.

    • Devil's Daughter

      ..on vaikea valita. Mutta tällä kertaa vois sanoa vaikka.. Black Sabbath - Sabbra Cadabra

    • Lomax

      Paras orkesteri on Timo Rautiainen & Trio niskalaukaus. Paras biisi on saman bändin Lintu.

    • James Hetfield

      Metallica joo on best ja one biisi on hillitön legenda. Sen voi kuunnella joka päivä kyllästymättä siihen. Nää nykyiset popit,trancet ja satanistmusat eli suurin osa metallipaskasta on perseestä. Nykyisistä lienee paras The Fuckin Devils...Metallica tyylistä musaa tekevä bändi,josta ei ole viel kuultu paljoa.

    • madame mariam

      uuh jeah. maailmassa on niin paljon helvetin hyvää musaa! MJ:n Give in to me sytyttää rankasti!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1649
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1421
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1119
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1081
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      981
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 5
      955
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe