..hopsis nyt sekosin.. näettekö tekin usein vaaleanpunaisia elehvantteja vaatekomerossa?
Ä...ÄÄärrggghhh!!
15
464
Vastaukset
- Streetlight
siinä tapauksessa, että pikkusis on käynyt taas salaa kirpputorilla... Joskus niitä löytyy myös perunakellarista..
mutta nyt kyllä hankitaan sinulle ne vesiliukoiset värit. Tai sitten hajutonta tärpättiä. Se ei ratkaise itse ongelmaa mutta itse et enää tiedosta sitä.
..oman mielenterveyteni vuoksi.. kyllä.. hyvä olis jos hankkisitte mulle ne vesiliukuset värit.. haju ei ole ongelma..
pervokki kirjoitti:
..oman mielenterveyteni vuoksi.. kyllä.. hyvä olis jos hankkisitte mulle ne vesiliukuset värit.. haju ei ole ongelma..
Värisi tekevät minusta norsun.
tuputuu kirjoitti:
Värisi tekevät minusta norsun.
..en käytyä pinkkii ei mun vika.. mutta jos olet norsu oletko intialainen vai afrikkalainen?.. toisn sanoen onko suuret vai pienet korvat ja kesytetty vai villi?.. TÖRÖÖöTTT!!!!!!!!!!!
pervokki kirjoitti:
..en käytyä pinkkii ei mun vika.. mutta jos olet norsu oletko intialainen vai afrikkalainen?.. toisn sanoen onko suuret vai pienet korvat ja kesytetty vai villi?.. TÖRÖÖöTTT!!!!!!!!!!!
ja täysin kesytön.
tuputuu kirjoitti:
ja täysin kesytön.
..afrikkalainen norsu... mutta tuota väritystä ihmettelen...
pervokki kirjoitti:
..afrikkalainen norsu... mutta tuota väritystä ihmettelen...
puuteria, siis sitä halpaa mitä saa kaikista halpahalleista. Tekee pinkiks mitä vaan.
tuputuu kirjoitti:
puuteria, siis sitä halpaa mitä saa kaikista halpahalleista. Tekee pinkiks mitä vaan.
..alko aivastuttaa.. miten puuteri pysyy kun savannilla viiletät?
pervokki kirjoitti:
..alko aivastuttaa.. miten puuteri pysyy kun savannilla viiletät?
missä on värivoide samassa. Toimii kuin tikkurilan maali, ainoostaan niin että säilyy äidiltä tyttärelle.
tuputuu kirjoitti:
missä on värivoide samassa. Toimii kuin tikkurilan maali, ainoostaan niin että säilyy äidiltä tyttärelle.
..joo.. mää taidan tästä lähtee maalaamaan..
- sukkahousupoksauttelija
..ärghääs tukehdu, poks poks vaan.
Mie taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437
