Tai paremminki, kannattaako toiselta kysyä viestillä, ku ei ala kuulua mailivastausta, että onko meili menny perille?
Jos kumminki tää tyyppi on joskus tullut juttelemaan, tehnyt tavallaan ensimmäisen aloitteen tutustumisen tiellä. Seuraavan minä ottamalla selville tämän puhelinnumeron. Mutta mailaaminen jurraa. Eikä nähdäkkään, kun on niin kaukana ainakin toistaiseksi.
Kannattaako hoputtaa
11
1092
Vastaukset
- hoputtaa
Onko sinulla toinen tulossa takaovesta, vai mistä hoppu ? Kyllä ne vastaa kun on sen aika. Jos hän ei esim. ole joka päivä tietsikan ääressä tai on muuten kiireinen.
Itse olen juuri sellainen , että tarvitsen tietyn fiiliksen päälle kun vastaan. En vastaa heti sillä aiunaamalla.- on kohtuullista
odottaa? Yli viikko jo mennyt. Kuukausi, vai kaksi? Kun voihan olla että maili ei oo menny perille edes.
on kohtuullista kirjoitti:
odottaa? Yli viikko jo mennyt. Kuukausi, vai kaksi? Kun voihan olla että maili ei oo menny perille edes.
jos kahteen viikkoon ei kuulu mitään, niin silloin kannattaa laittaa lisää viestiä vaan kehiin.
- kirjoitat
on kohtuullista kirjoitti:
odottaa? Yli viikko jo mennyt. Kuukausi, vai kaksi? Kun voihan olla että maili ei oo menny perille edes.
uuden viestin, mutta et tivaa miksi et ole ottanut yhteyttä. vaan kerrot mitä olet tänään hommaillut ja puuhastellut. Ei yhtään vaatimusta tai selityksen hakua. Aivan neutraali kirje niinkuin kirjoittaisit kaverillesi.
- neuvo
kirjoitat kirjoitti:
uuden viestin, mutta et tivaa miksi et ole ottanut yhteyttä. vaan kerrot mitä olet tänään hommaillut ja puuhastellut. Ei yhtään vaatimusta tai selityksen hakua. Aivan neutraali kirje niinkuin kirjoittaisit kaverillesi.
Voit lähettää uuden viestin, jos ei kuulu mitään ja vaikka viesti ei ole mennyt sitten perille. Voit tallentaa kirjoittamasi viestin lähetettyihin silloin voit ainakin oman mielenrauhan takia tarkistaa lähetettyä viestin, että kaikki oli ok viestissä. Se on tietenkin sitten eri juttu jos jää välille...
- utelias
neuvo kirjoitti:
Voit lähettää uuden viestin, jos ei kuulu mitään ja vaikka viesti ei ole mennyt sitten perille. Voit tallentaa kirjoittamasi viestin lähetettyihin silloin voit ainakin oman mielenrauhan takia tarkistaa lähetettyä viestin, että kaikki oli ok viestissä. Se on tietenkin sitten eri juttu jos jää välille...
miksi jäisi välille? Mistä voisi johtua?
- Njuuu
utelias kirjoitti:
miksi jäisi välille? Mistä voisi johtua?
Harvemmin sähköposti nykyään mihinkään välille jää.
Sitten voi mennä bittiavaruuteen, jos olet kirjoittanut
osoitteen väärin.
- suru
välillä on hyvä vaan odottaa, mutta joskus se saattaa kostautua kalliisti. jos taas olet liian innokas pitämään yhteyttä, niin se saattaa hyytyä siihenkin. pitää tuntea vastapuoli edes sen verran hyvin, että kummasta tapauksesta on kysymys. toiset saattaa odotuttaa päiviä, viikkoja vastaamatta ja toiset taas vastaa muutaman minuutin viiveellä.
- kyllä
Ok. Kyllä. Joo. selvä.
Olenhan mä sen huomannut, että näin on. Mutta miksi sen pitää olla näin? Miksi nainen ei saa olla kiinnostunut? Ainoastaan mies saa ja mies voi milloin haluaa tehdä aloitteita? Mutta joo.. naiselle ei tarvii vastata, jos ei haluu.
- aloittaja
asiaa sen verran, että mä en nykyään ole monestikaan ollut se, joka olisi ensimmäisen askeleen tutustumiseen ottanut. Ellei katsomisia lasketa sellaisiksi. Päin vastoin, ja jos toinen tekee aloitteen saahan sitä itsekin jatkaa tutustumista toiseen, jos siltä tuntuu. Jos toiselle se ei käy, niin sanokoot.
- suru
mäkin tein jokin aika sitten sen erehdyksen, että tein naispuoleisena aloitteen, mitä en todellakaan tee kovin usein. ensin kirjoiteltiin, käytiin ensitreffeillä ja sitten alettiin tapailee tiheenpään.eipä se riittäny vastapuolelle.mitään sanomatta otti ja katos.ei vaivaudu enää edes vastaamaan meileihin.haluisin keskustella asiat selviks.mun mielestä olis reilu peli,että vois keskustella missä meni metsään.mutta kun ei, niin ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592