Tästä on nyt jo vuosi aikaa, mutta asia kun näyttää olevan ajankohtainen, niin...
Sattupa niin, että olin tulossa marketista ja näin, kuinka lapsiperhe oli pakkautumassa autoni viereen huonosti pysäköityyn autoon (en kerro enempää, etten jää kiinni). Jäin kauempaa tarkkailemaan tilannetta. Läski ämmä kolhi ensin täydellä ostoskärryllä uudehkoa autoani ja sitten paukutti ovella autoni kylkeä aikansa kun sulloi huutavia riiviöitään turvaistuimiin. Olin yksin liikenteessä ja terroristien autossa oli kaksi läskiä ämmää ja kolme lasta. Katsoin viisaammaksi jäädä kauemmaksi, koska ei noille olisi pärjännyt paikan päällä saati poliisin kanssa jälkipelissä.
Otin siis rekkarin ylös ja odotin, että lähtivät.
Katselivat keskenään autooni tekemäänsä lommoa ja sitten vilkuiltuaan ympärilleen lähtivät pois. Lähdin sitten heitä siinä seuraamaan. Jonkin ajan kuluttua saavuin pientaloalueelle, missä auto kääntyi erääseen pihaan. Nyt oli osoite selvillä. Ei kun miettimään kostoa. Millä aiheuttaisin kymmenkertaisen vahingon heille? Jos naarmutan kyljen, saavat vakuutuksistaan uuden entistä ehomman ja jopa minun vakuutusmaksuni nousee.
Soitin jo matkalla kaverilleni, jonka kylki oli kolhittu paria viikkoa aikaisemmin. Sovimme hänen kanssaan tapaamisen illaksi. Illalla sitten otimme siinä muutaman oluen ja mietimme kostoa sekä itseni, että kaverini puolesta. Tuo välinpitämätön lommottaja saisi vastata myös ystäväni lommoista.
Keksimme lopulta, että kyljet kolhitaan tai renkaat puhkotaan joka tapauksessa, mutta siten, ettei vakuutusyhtiö niitä korvaa. Päätimme käyttää tähän useamman yön.
Ensimmäinen yö oli helppo. Menimme mainitulle pientaloalueelle. Otimme naapurin pihasta pojan polkupyörän ja veimme sen auton viereen. Vedimme ohjaustangon päällä kylkeen puolen metrin mittaisen skraadun. Osa meni peltiä myöten ja osa vain pohjamaalia myöten. Jätimme polkupyörän siihen autoa vasten nojaamaan. Olisi mielenkiintoista tietää, miten asia hoidettiin.
Vajaan viikon kuluttua palasimme rikospaikallemme ja otimme kolhijan pihasta potkulaudan, jolla sitten naarmutimme sen viattoman naapurin autoa. Jätimme potkulaudan siihen. Reiluun viikkoon emme uskaltaneet palata paikalle. Olimmehan jo sopineet, että tämä saa nyt riittää kostoksi.
Siinä sitten kuitenkin eräänä iltana, olutta siemailtuamme muutaman kannullisen, päätimme vielä piipahtaa kerran kylässä. Kävimme vessassa paskomassa muovipusseihin ja pakkasimme ne mukaan. Naamioiduimme mustiin verkkareihin ja kommandopipoihin. Vettä tuli kaatamalla ja tuuli oli kova, eikä sellaisella säällä liiku kuin rosvot ja poliisit ja taksit. Tarttuihan siinä matkalta mukaan yksi jäniksen raatokin tien pientareelta. Saimme siis rauhassa toimia ja levitimme nämä paskat kolhijan
tuulilasin edessä oleviin ilmanottoaukkoihin. Jäniksen raadon sain tungettua aika hyvin tuon tila-auton polttoainetankin päälle. Se ei sieltä juuri näkynyt, ellei mennyt auton alle makaamaan.
Sen jälkeen emme enää tuota saatanan idioottia kolhijaperhettä riivanneet. Kaverini oli ajanut talon ohi tässä kesällä ja siellä oli ollut Huoneistokeskuksen esittelykyltti. Ei ollut uskaltanut mennä enempää kyselemään.
Kostimme ovikolhijalle
108
66312
Vastaukset
- tapsa
Lisää mafiatoimintaa!
Turpaan olisin vedellyt kesällä erästä äärettömän vittumaista lehmää, joka irrotti autostani vasemman puoleisen taustapeilin ja mussutti kivenkovaan ettei varmasti mikään osunut vaikka molemmat sen näimme.
Ei auttanut poliisinkaan sana siihen rumaan läskiperseoksennukseen. Toinen kerta kun tulee, niin varmaan lähtee samanlainen iskuryhmä liikkeelle..- ...and justice for all
Syyllistyimme rikokseen, enkä halua kehottaa ketään toimimaan samalla tavalla. Kerroin vain, mitä me teimme asialle. Älkää rikkoko lakia!
Älkää myöskään missään tapauksessa lukeko "Harjunpää ja kiusantekijät" -nimistä teosta ja ryhtykö tilailemaan kolhijalle lehtiä, sorakuormia, kylmiöitä, älkääkä soitelko heidän nimissään sähkölaitokselle, puhelinlaitokselle, postiin, pankkeihin ja muutelko heidän sopimuksiaan ja katkaisko sähköjä ja puhelimia. Se on laitonta toisin kuin ovilla kolhiminen. Älkää tehkö mitään rikollista!
Älkää tehkö viattomille ovillakohlijoille pahaa. - I did it my way
Ole nyt vuoden verran psyykannut puhelimitse "kolhijaperhettä". Tiedän että heidän perhesopu on lopussa ja ero edessä,mutta minulla on vasta kliimaksi alussa.
Vanha wittu on jopa anellut armoa,tuntuu SAATANAN hyvältä. Olen saanut sutia monet "kuivat" asian tiimoilta. Pitäisi taas soittaa hmm.. vaikka vaihteeksi työpaikalle - Scuderia QV
I did it my way kirjoitti:
Ole nyt vuoden verran psyykannut puhelimitse "kolhijaperhettä". Tiedän että heidän perhesopu on lopussa ja ero edessä,mutta minulla on vasta kliimaksi alussa.
Vanha wittu on jopa anellut armoa,tuntuu SAATANAN hyvältä. Olen saanut sutia monet "kuivat" asian tiimoilta. Pitäisi taas soittaa hmm.. vaikka vaihteeksi työpaikalle...olette sitten hienoja ihmisiä.
- Scuore sportivo
Scuderia QV kirjoitti:
...olette sitten hienoja ihmisiä.
ei voi kyllä muuta sanoa.
- Lawandorder
Vanha wittu on jopa anellut armoa,tuntuu SAATANAN hyvältä. Olen saanut sutia monet "kuivat" asian tiimoilta. Pitäisi taas soittaa hmm.. vaikka vaihteeksi työpaikalleyks saatanan idiootti. Toivottavasti kolhijaperhe älyää tehdä ilmoituksen poliisille. Vaikka soitat numero "piilossa" saadaan soittaja kyllä selville ja saahan kytät koneesi ip-osoitteen selville tämän viestisi avulla. Taidanpa soittaakin jepeille.Puhelinhäirintä on kotirauhan rikkomista ja siis rikos. Linnaan joutaisit perseeseen pamputettavaksi.
Vaan omasta päästäs taisit tuonkin jutun keksiä, saatanan teinirunkku. - Hienoa on elämä..
Lawandorder kirjoitti:
yks saatanan idiootti. Toivottavasti kolhijaperhe älyää tehdä ilmoituksen poliisille. Vaikka soitat numero "piilossa" saadaan soittaja kyllä selville ja saahan kytät koneesi ip-osoitteen selville tämän viestisi avulla. Taidanpa soittaakin jepeille.Puhelinhäirintä on kotirauhan rikkomista ja siis rikos. Linnaan joutaisit perseeseen pamputettavaksi.
Vaan omasta päästäs taisit tuonkin jutun keksiä, saatanan teinirunkku.Taidat olla oikeen "mikrotukihenkilö", vai saavat kytät selville koneesi IP:n ;) Autoon pitäisi saada asennettua "miinoitus" ulkopuolelle, joka pienestä kolhaisusta räjäyttäisi suunnatun "acktiivi kylkimiinan", panssareissa oli/on tällaisia "aktiivisia" pinnoitteita, joiden tarkoitus on tuhota panssarintorjunta ohjus, ennekuin se alkaa suoltaa sulaa metallia tankin sisään, takerruttuaan ensin pintametalliin ;)Tiedän kuinka hankalaa on saada vastuuton sontaläjä vastaamaan "niin pieneltä" kuulostavasta vastuuttomasta teostaa. Pitäisi varmaan ostaa sellainen auto minkä kylkeen voi sitten ajella millä vaan ;9 Toivottavasti osasin tarjoilla herneitä kaikille halukkaille ;)
- niinolet
Lawandorder kirjoitti:
yks saatanan idiootti. Toivottavasti kolhijaperhe älyää tehdä ilmoituksen poliisille. Vaikka soitat numero "piilossa" saadaan soittaja kyllä selville ja saahan kytät koneesi ip-osoitteen selville tämän viestisi avulla. Taidanpa soittaakin jepeille.Puhelinhäirintä on kotirauhan rikkomista ja siis rikos. Linnaan joutaisit perseeseen pamputettavaksi.
Vaan omasta päästäs taisit tuonkin jutun keksiä, saatanan teinirunkku.pidä sinä se turpa kiinni!!!
- Just joo
Lawandorder kirjoitti:
Vaan omasta päästäs taisit tuonkin jutun keksiä, saatanan teinirunkku.Jaa, no mites ne saa sen ip selville? kerropa se mulle... Oot vaan kuullut kun joku on sanonut että selvitän sun ip... ei pidä paikkaansa, ja jos on vaikka modeemi soittaja niin ainahan sitä voi vaihtaa...
Eli älä jaksa olla fiksumpi mitä olet...
T: JUST JOO - nörtti
Lawandorder kirjoitti:
Vaan omasta päästäs taisit tuonkin jutun keksiä, saatanan teinirunkku.kerros mulle miten selvitetään julkisella nettipäätteellä asioineen henkilöllisyys? ei mitenkään. niitä kyllä löytyy.
- enoo
Just joo kirjoitti:
Jaa, no mites ne saa sen ip selville? kerropa se mulle... Oot vaan kuullut kun joku on sanonut että selvitän sun ip... ei pidä paikkaansa, ja jos on vaikka modeemi soittaja niin ainahan sitä voi vaihtaa...
T: JUST JOOEn oo varma mut eiks se ip osoite voi vaihdella vasinkin kotijutskilla kun ei mitään serveriä ole
Lawandorder kirjoitti:
Vaan omasta päästäs taisit tuonkin jutun keksiä, saatanan teinirunkku.Toivottavasti joku jossain vaiheessa vihdoin tajuaa, että tarina oli puppua. Sitä paitsi Voyagerissa on liukuovet. Kun lasta laitetaan takapenkin turvaistuimen, ei siinä paljoa naapuriautoa kolhita.
Ja mistä helvetin soittamisesta kaikki jauhavat?
Kiinteät yhteydet ovat olleet joka kodissa jo sata vuotta.- Kolhittu
...and justice for all kirjoitti:
Syyllistyimme rikokseen, enkä halua kehottaa ketään toimimaan samalla tavalla. Kerroin vain, mitä me teimme asialle. Älkää rikkoko lakia!
Älkää myöskään missään tapauksessa lukeko "Harjunpää ja kiusantekijät" -nimistä teosta ja ryhtykö tilailemaan kolhijalle lehtiä, sorakuormia, kylmiöitä, älkääkä soitelko heidän nimissään sähkölaitokselle, puhelinlaitokselle, postiin, pankkeihin ja muutelko heidän sopimuksiaan ja katkaisko sähköjä ja puhelimia. Se on laitonta toisin kuin ovilla kolhiminen. Älkää tehkö mitään rikollista!
Älkää tehkö viattomille ovillakohlijoille pahaa.Hieno tarina, toivottavasti tosi kanssa...
- "nörtti"
Just joo kirjoitti:
Jaa, no mites ne saa sen ip selville? kerropa se mulle... Oot vaan kuullut kun joku on sanonut että selvitän sun ip... ei pidä paikkaansa, ja jos on vaikka modeemi soittaja niin ainahan sitä voi vaihtaa...
T: JUST JOOMutta aina ku otat yhteyden johonkin palveluun esim Soneran liittymällä, niin Soneralle jää muistiin se IP mikä on annettu sun koneelles silloin. Eli jos poliisi esim haluaa selvittää tämän viestin lähettäjän, ensiksi se ottaa yhteyttä Suomi24:seen, joka antaa "kiltisti" IP numeron mistä viesti on tullu. Sitten poliisit katsovat että aha, se on Soneralta tullu, ja soittavat Soneralle. Sonera katsoo koneelta että mihin puhelinnumeroon IP on annettu ja sittenhän ne jo tietää että kuka siellä toisessa päässä on.
- toinen "nörtti"
nörtti kirjoitti:
kerros mulle miten selvitetään julkisella nettipäätteellä asioineen henkilöllisyys? ei mitenkään. niitä kyllä löytyy.
Anteeksi jos "vohkin" sun nimimerkin, mutta en hokannu ensiksi että se oli käytössä.
Julkisisssa paikoissa on yleensä valvontakamerat, joihin jää pärstä "ikävästi" näkyviin. Niissä joissa ei ole, niin en osaa sanoa. Mutta uskon että kyllä kytät jotenkin saa tietää että kuka oot. - Läskin akan ukko
Kolhittu kirjoitti:
Hieno tarina, toivottavasti tosi kanssa...
Se on kuulkaas noilla läskeillä akoilla sellanen tapa, että niitten pitää kolhia toisia autoja. Minullakin oli läski akka ennen vanhaan, ja ihmetellä piti, että miksi hänen piti aina kolhia sitä toista autoa.
Vaikka minä ajoin auton parkkiruutuun aina sillä tavalla, että sinne minun puolelleni jäi mahdollisimman vähän rakoa ja hänen puolelleen jäi sitten aina se suurempi rako, niin siitä huolimatta hänen piti aina törkätä sitä toista autoa.
Minä sanoin hänelle monta kertaa, että elä kolhi sitä toista autoa, mutta ei siitä ollut mitään apua. Minä vaan kiltisti korjasin omasta autosta vaurioituneen maalin. - Matti
"nörtti" kirjoitti:
Mutta aina ku otat yhteyden johonkin palveluun esim Soneran liittymällä, niin Soneralle jää muistiin se IP mikä on annettu sun koneelles silloin. Eli jos poliisi esim haluaa selvittää tämän viestin lähettäjän, ensiksi se ottaa yhteyttä Suomi24:seen, joka antaa "kiltisti" IP numeron mistä viesti on tullu. Sitten poliisit katsovat että aha, se on Soneralta tullu, ja soittavat Soneralle. Sonera katsoo koneelta että mihin puhelinnumeroon IP on annettu ja sittenhän ne jo tietää että kuka siellä toisessa päässä on.
Aivan niinkun poliisit jaksavat alkaa tarkastelemaan jotain netti palstoja
- Lomax
Vanha wittu on jopa anellut armoa,tuntuu SAATANAN hyvältä. Olen saanut sutia monet "kuivat" asian tiimoilta. Pitäisi taas soittaa hmm.. vaikka vaihteeksi työpaikalleJoku raja häiriköinnilläkin on oltava! Helvetti, että tollanen puhelinterrori on typerää! Saakelin idiootti, aikuistu hieman!
- Lawandorder
Just joo kirjoitti:
T: JUST JOOrautalangasta malli ? Et kai niin tyhmä ole sinäkään, että luulet kaiken maailman hakkereiden, jotka ovat joutuneet kiinni, itse ilmoittautuneen poliiseille. Ehei, kyllä poliisillakin on sen verran atk-taitoista väkeä, että saavat selville mitä haluavat. Ja häirikköpuhelujen selvittely on vielä helpompaa, suorastaan yksinkertaista.
Taidat olla vielä tyhmempi kuin vaikuttaa. - hiljainen mies
Läskin akan ukko kirjoitti:
Se on kuulkaas noilla läskeillä akoilla sellanen tapa, että niitten pitää kolhia toisia autoja. Minullakin oli läski akka ennen vanhaan, ja ihmetellä piti, että miksi hänen piti aina kolhia sitä toista autoa.
Vaikka minä ajoin auton parkkiruutuun aina sillä tavalla, että sinne minun puolelleni jäi mahdollisimman vähän rakoa ja hänen puolelleen jäi sitten aina se suurempi rako, niin siitä huolimatta hänen piti aina törkätä sitä toista autoa.
Minä sanoin hänelle monta kertaa, että elä kolhi sitä toista autoa, mutta ei siitä ollut mitään apua. Minä vaan kiltisti korjasin omasta autosta vaurioituneen maalin.Joo toi oli siisti juttu. Hyvä hiljaisen miehen kosto on myös laittaa pursotettavaa polyuretaania (joka siis laajenee kun tulee purkista ulos) pakoputkeen mahdollisimman syvälle esim. letkulla. Kolhija luultavasti purkaa auton moottorin aika atomeiksi, ennenkuin tajuaa rälläköidä pakoputken kappaleiksi todetakseen mikä on vika kun auto ei käynnisty ;)
- Surf
"nörtti" kirjoitti:
Mutta aina ku otat yhteyden johonkin palveluun esim Soneran liittymällä, niin Soneralle jää muistiin se IP mikä on annettu sun koneelles silloin. Eli jos poliisi esim haluaa selvittää tämän viestin lähettäjän, ensiksi se ottaa yhteyttä Suomi24:seen, joka antaa "kiltisti" IP numeron mistä viesti on tullu. Sitten poliisit katsovat että aha, se on Soneralta tullu, ja soittavat Soneralle. Sonera katsoo koneelta että mihin puhelinnumeroon IP on annettu ja sittenhän ne jo tietää että kuka siellä toisessa päässä on.
Mites ku täältä meijän verkosta surffaa monta tuhatta käyttäjää saman IP:n takaa,pannaanko kaikki rautoihin?
- Rjak
Lawandorder kirjoitti:
rautalangasta malli ? Et kai niin tyhmä ole sinäkään, että luulet kaiken maailman hakkereiden, jotka ovat joutuneet kiinni, itse ilmoittautuneen poliiseille. Ehei, kyllä poliisillakin on sen verran atk-taitoista väkeä, että saavat selville mitä haluavat. Ja häirikköpuhelujen selvittely on vielä helpompaa, suorastaan yksinkertaista.
Taidat olla vielä tyhmempi kuin vaikuttaa.No niin...
Ensin kannattaa varmaan opiskella erottamaan hakkerointi ja anonyymi internetkeskustelu.
Ensinnäkin hakkeri menee toisen ihmisen koneelle jonne jää login file, tämän kautta ip-osoite voidaan selvittää. Tälläisillä keskustelu palstoilla ip ei rekisteröidy minnekkään.
Eli miten ihmeessä voit selvittää ip jos sitä ei ole missään?
Mietitään sitten vaikka sitä että esim. Hämeenlinnassa on sellainen palvelimen tarjoaja kuin aina.fi. Tämä yheyttä käyttävät omaavat nettissä asioidessa vain palvelimen oman ip.
Eli kuinkans sinä sitten rautalangasta väännät kun hämeenlinnassa on 45 000 omaa saman ip-osoitteen että kukas näistä kaikista siellä asuvista netinkäyttäjistä on jättänyt viestin josta ei edes jää ip:tä?
Eli jos todella luulette että täältä voi ip:n saada selvelli niin kertokaa kuinka se tapahtuu (siis selitätte ihan rautalangasta). Sillä ei ole vielä vuosien kokemuksellakaan selvinnyt.
T: Rjak - ψ
hiljainen mies kirjoitti:
Joo toi oli siisti juttu. Hyvä hiljaisen miehen kosto on myös laittaa pursotettavaa polyuretaania (joka siis laajenee kun tulee purkista ulos) pakoputkeen mahdollisimman syvälle esim. letkulla. Kolhija luultavasti purkaa auton moottorin aika atomeiksi, ennenkuin tajuaa rälläköidä pakoputken kappaleiksi todetakseen mikä on vika kun auto ei käynnisty ;)
Tuo nyt on kyllä jo aika paha!
Se polyuretaanivaahto on muuten ilmiömäistä. Sillä nostetaan mm. betonilattioita ja sillä voi halkaista vaikka seinän, jos sitä laittaa liikaa johonkin rakoseen. :P - "nörtti"
Surf kirjoitti:
Mites ku täältä meijän verkosta surffaa monta tuhatta käyttäjää saman IP:n takaa,pannaanko kaikki rautoihin?
vaan esitinkin tämän asian niin että JOS poliisi haluaa tietää niin se saa sen selville.
"Mites ku täältä meijän verkosta surffaa monta tuhatta käyttäjää saman IP:n takaa,pannaanko kaikki rautoihin? "
Aika lailla muuten mahdotonta tuo että "kaikilla sama IP". Otappa huviksesi paperille IPsi ylös ja katso kaverin koneesta, ei ole sama.
IP numero on vähän samanlainen kuin postinumero. Kun lataat tietoa netistä, tiedolla täytyy olla pisteet A ja B, mistä ladataan ja mihin ladataan. Miten luulet että nämä internet sivut avautuvat sun sivulle, ku näpytät osoitteen ruutuun?
Proxy serverin IP on kyllä sama, se on se mikä näkyy ylöspäin. Teidän firman sisäiseltä palvelimelta sitten näkee että kenen IP numero se on (Tai millä koneella ollut käytössä). - Jelle
Surf kirjoitti:
Joo, kaikki pannaan rautoihin ja vankilaan.. ;)=
- Jelle
"nörtti" kirjoitti:
vaan esitinkin tämän asian niin että JOS poliisi haluaa tietää niin se saa sen selville.
"Mites ku täältä meijän verkosta surffaa monta tuhatta käyttäjää saman IP:n takaa,pannaanko kaikki rautoihin? "
Aika lailla muuten mahdotonta tuo että "kaikilla sama IP". Otappa huviksesi paperille IPsi ylös ja katso kaverin koneesta, ei ole sama.
IP numero on vähän samanlainen kuin postinumero. Kun lataat tietoa netistä, tiedolla täytyy olla pisteet A ja B, mistä ladataan ja mihin ladataan. Miten luulet että nämä internet sivut avautuvat sun sivulle, ku näpytät osoitteen ruutuun?
Proxy serverin IP on kyllä sama, se on se mikä näkyy ylöspäin. Teidän firman sisäiseltä palvelimelta sitten näkee että kenen IP numero se on (Tai millä koneella ollut käytössä).Onnistuuhan se noin, mutta entäs sitten kun kyseessä on vaikka oppilaitos jossa kaikki käyttäjät käyttävät (vaikkakin tänäpäivänä enää harvinaista) samaa tunnusta, esim. käyttäjätunnus:oppilas? Paha on mennä sanomaan, että kuka on ollut milloinkin milläkin koneella. Vai?
- "nörtti"
Matti kirjoitti:
Aivan niinkun poliisit jaksavat alkaa tarkastelemaan jotain netti palstoja
alkaa tarkastamaan jokaista nettipalstaa erikseen, muttei niiden tarvikaan. Sitä varten tälläkin palvelimella on ylläpitäjät ja valvojat, jotka ovat vastuussa sisällöstä. Jos täällä joku tunnustaa tehneensä jonkun rikoksen, niin silloin siitä "pitää" ilmoittaa poliisille. Harvoinhan tuota kieltämättä tapahtuu että oikeasti nettijutuissa on perää(ja jos joku rikollinen on oikeesti niin dorka että kirjoittaa jotain tekojaan tänne niin voi herranjumala...), mutta onhan tuota tapahtunutkin, varsinkin jenkeissä missä nyt ollaan hysteerisiä kaikesta. Mutta enpä näe sitäkään mahdottomana etteikö näitä tämän tapaisia ilmoituksia raportoitaisi poliisille. En usko pätkääkään tähän juttuun,mutta kylläpä poliisille olisi tapauksesta tehty rikosilmoitus, ja jos joku osaa kertoa noinkin tarkkaan tapahtumat, niin kylläpä poliisit kiinnostuvat kun tapaus heille raportoidaan.
- "nörtti"
Jelle kirjoitti:
Onnistuuhan se noin, mutta entäs sitten kun kyseessä on vaikka oppilaitos jossa kaikki käyttäjät käyttävät (vaikkakin tänäpäivänä enää harvinaista) samaa tunnusta, esim. käyttäjätunnus:oppilas? Paha on mennä sanomaan, että kuka on ollut milloinkin milläkin koneella. Vai?
Onhan sellaisia oppilaitoksia olemassa, joissa on idioottimaisesti yleiset tunnukset, onneksi niitä on nykyään aika harvassa. Siltikin, tuskinpa yksin olet siellä luokassa, vai mitä. Ja jos sinne kouluun tulee poliisit kyselemään että kuka on ollut tähän kellon aikaa tässä luokassa tällä koneella, niin luulisi sieltä jonkun muistavan naaman. Mutta tämähän on nyt vain puhdasta jossittelua, vai mitä :o). Alunperin ideani oli vain "avata ihmisten silmiä", ettei täällä netissä mikään ole anonyymiä. Toinen voi saada tietää ensimmäisestä sähköpostistasi työpaikkasi, sekin on tullut testattua. Netistä löytyy sivut mistä saa tietää melkein kaikkien työpaikan, jos vaan maili sattuu tulemaan jostain muualta kuin suomi24.fi. Se hyvä puoli suomi24sen mailissa on vaikkei se juurikaan koskaan toimi, että se pitää ainakin tiedot piilossa :P
- "nörtti"
Rjak kirjoitti:
No niin...
Ensin kannattaa varmaan opiskella erottamaan hakkerointi ja anonyymi internetkeskustelu.
Ensinnäkin hakkeri menee toisen ihmisen koneelle jonne jää login file, tämän kautta ip-osoite voidaan selvittää. Tälläisillä keskustelu palstoilla ip ei rekisteröidy minnekkään.
Mietitään sitten vaikka sitä että esim. Hämeenlinnassa on sellainen palvelimen tarjoaja kuin aina.fi. Tämä yheyttä käyttävät omaavat nettissä asioidessa vain palvelimen oman ip.
Eli kuinkans sinä sitten rautalangasta väännät kun hämeenlinnassa on 45 000 omaa saman ip-osoitteen että kukas näistä kaikista siellä asuvista netinkäyttäjistä on jättänyt viestin josta ei edes jää ip:tä?
Eli jos todella luulette että täältä voi ip:n saada selvelli niin kertokaa kuinka se tapahtuu (siis selitätte ihan rautalangasta). Sillä ei ole vielä vuosien kokemuksellakaan selvinnyt.
T: Rjak"Ensinnäkin hakkeri menee toisen ihmisen koneelle jonne jää login file, tämän kautta ip-osoite voidaan selvittää. Tälläisillä keskustelu palstoilla ip ei rekisteröidy minnekkään. "
Väärin. Kyllä jää, web serverin logiin. Jää jokainen kuva jonka oot ladannu. Ja jää IPkin samaan tiedostoon. Edelleenkin kysyn teiltä ihmiset että miten te kuvittelette että se sivusto "arvaa" tulla teidän selaimeen eikä naapurin selaimeen?
On se olemassa kuten edellä kerroin.Kokeileppa joskus tämmöstä. Luo Hotmailiin tunnus ja lähetä sillä suomi24.fi sähköpostiin maili. Odota että maili tulee suomi24 ja avaa se. Klikkaa "Näytä viestin otsikko tiedot". Etsi tälläinen kohta mailin otsikko tiedoista (JOS löytyy, riippuu aina palvelun tarjoajasta, mutta tämä onkin karu esimerkki) X-SenderIP: xxx.xxx.xxx.xxx
kopioi tuo IP, ja mene osoitteeseen
http://www.ripe.net/ripencc/pub-services/db/whois/whois.html
pasteta se kenttään ja sitten sinulla on palveluntarjoajan(tai yrityksen nimi).
"Mietitään sitten vaikka sitä että esim. Hämeenlinnassa on sellainen palvelimen tarjoaja kuin aina.fi. Tämä yheyttä käyttävät omaavat nettissä asioidessa vain palvelimen oman ip. "
Nimen omaan. Ja ne sisäiset IP osoitteet jäävät aina.fi yrityksen logeihin. Poliisi saa tietää sen sieltä, yksityisille yritykset eivät anna noita tietoja.
"Eli kuinkans sinä sitten rautalangasta väännät kun hämeenlinnassa on 45 000 omaa saman ip-osoitteen että kukas näistä kaikista siellä asuvista netinkäyttäjistä on jättänyt viestin josta ei edes jää ip:tä? "
Logeista näkee aina mille koneelle IP on annettu tuohon aikaan. Ja koneen verkkokortissa on MAC osoite, joka on uniikki (ei ole olemassa maailmassa kahta samaa MAC osoitetta).
"Eli jos todella luulette että täältä voi ip:n saada selvelli niin kertokaa kuinka se tapahtuu (siis selitätte ihan rautalangasta). Sillä ei ole vielä vuosien kokemuksellakaan selvinnyt."
Et sinä saakaan. Ei kai siitä ole ollutkaan kyse, vai onko? Ne jutut että näistä keskusteluista saisi IPn ovat potaskaa. Poliisi saa, serverin ylläpitäjät saa. Toisekseen eipä kenenkään "normaali" kansalaisen tarvitsekaan alkaa leikkimään kovin salapoliisia.
nörtti
- -S-
;) ;) ;) ;) vetää henkeä ;) ;)
- BluF
..it should be..
Olen joutunut kohtaamaan noita watun munapäitä, jotka kolhivat autojen kylkiä ja lähtevät lätkimään.
Oma GM autoni on 201cm leveä ja ilmeisesti senttejä on joidenkin mielestä 40 cm liikaa.
Joku avuton oli erään kaupan pihalla ajanut uuden sedan mallisen Mondeonsa autoni viereen.
No, Mondeon taka-oven malli on mitä on ja arvata saattaa oliko autoni kyljessä kiva jälki.
Niinpä jäi Mondeon kylkeen siro 40 kokoisen monon aiheuttama lommo ja "vahingossa" autoni ovi paiskautui Mondeon kylkeen.
Viimeisin oli kuukausi sitten, kun kävin vierailulla sairaalassa.
Pistin parkkiin turkoosin Volvo V70:n viereen ja lähtiessäni pois, oli Volvokin jo lähtenyt ja jättänut etu- ja takaoveen terveiset turkoosin väristen mukavan näköisten naarmujen kanssa.
Oli varmaan ajatellut, että "vanha jenkki, hällä väliä.."
Ai kun olisin ottanut rekkarin ylös, koska ounastelin tuollaista tapahtuvan, sitten olisi ollutkin "Juppien velkakärry, hällä väliä"...
Ottaa aivoon tollaiset idiootit, mutta joku kaunis päivä saattaa pinna katketa ja...- Sami
Tässä sen näkee, että osaavat ne naisautoilijatkin pitää puolensa. Kengänkoosta 40 huomaa, että tässä ei ollut mies kysymyksessä. Jatka vaan siihen malliin, niin ei hypitä silmille!
- BluF
Sami kirjoitti:
Tässä sen näkee, että osaavat ne naisautoilijatkin pitää puolensa. Kengänkoosta 40 huomaa, että tässä ei ollut mies kysymyksessä. Jatka vaan siihen malliin, niin ei hypitä silmille!
Alempana on Palle nimisen henkilön aloittama keskustelu, että ovatko miehet vai naiset huonompia kuskeja.
Minun ajotavasta on siellä vain vähän osviittaa, mutta mikäs minua pidättelee kun autossa on painoakin yli 2000kg, eli kokoa ja voimaa löytyy..
Ja tempperamenttini on laajalti tunnettu.. ;)
- Pertti
Tarina suunnilleen sama, auto tosin Suzuki, sellainen peltipurkki. Ja kuskina noin 20 vuotias pilottitakkinen turvelo. Satuin näkemään kun kolhi minun uutta (-89) autoani, oven avasi voimalla, maalit kyljestä, ja pieni lommokin. Kaverit sattuivat tietämään Suzukin omistajan asuinpaikan, ja niinpä 6 hengen iskuryhmä lähti liikkeelle. Aamulla löytyi Suzuki katoltaa :) Enempää en tuosta tiedä, muuta kuin, että ei ole sitä purkkia kylillä näkynyt...
- itekin tekis mieli
omassa autossa on rivi kolhuja, jotka todnäk on tehnyt naapuri hiacellaan, mutta kun en ole varma asiasta, niin en ole vielä viittinyt tehdä mitään "pikku" jäynää takaisin. Mutta keväällä kun saan kolhut korjautettua, niin laitan naapurin auton oven kulmaan jotain mustaa tahmeata ainetta ja katson jääkö omaani vastaava jälki, ja jos jää niin sittenpähän nähdään. naapuri nimittäin on 50v mies, joka aina vinkuu kun autoni on muka huonosti parkkeerattu(eli asteen vinossa mutta ruudun sisällä, oma autonsa on jatkuvasti ns viivan päällä, mutta ei voi varoa kun tulee ulos autosta) minä taas 27v nuori "poika". No keväälläpähän nähdään........
- Kyselijä
Meidän suurimpia huoliamme ovat autoveron uudistus ja naarmut autoissa. Näiden asioiden vuoksi olemme valmiit lähestulkoon mihin tahansa. Niin ikävää kun uuteen autoon tullut lommo onkin ehkä kannattaisi säilyttää suhteellisuudentajunsa. Entäpä jos tällaiselle oven kolhijalle aiheutettu älytön ja ylimitoitettu jäynä tuleekin joskus takaisin samalla lailla "vahvistettuna" meinaan jos sattuu vaikka narahtamaan kiinni tempuistaan ja molemmat ovat yhtä psykoottisia ja kostonhimoisia. Eihän siinä pitkään mene kun jommalta kummalta tai parhaassa tapauksessa molemmilta on henki pois.
Oletko muuten varma, että kolhija ymmärsi mistä hyvästä hänelle näitä temppuja tapahtui?
Mieleen vaan tulee, että jos tuo juttusi on totta niin, oletko ollut myös huumeiden vaikutuksen alaisena noita temppuja tehdessäsi?
Vituttaahan se tietenkin jos joku työkseen ovilla kolhii mutta harvempi sitä nyt taitaa tarkoituksella tehdä.- ...and justice for all
Kyselijä kirjoitti:
"Mieleen vaan tulee, että jos tuo juttusi on totta niin, oletko ollut myös huumeiden vaikutuksen alaisena noita temppuja tehdessäsi?"
Vastataanpa tähänkin nyt vielä. En minä varsinaisesti ollut huumeiden vaikutuksen alaisena. Kaveri oli kyllä vetäissyt pari viivaa huonoa piriä, että jaksoi hillua koko yön. Itse tyydyin ihan näihin perinteisiin punakärpässieniin ja suippomadonlakkeihin ja keskikaljaan, mutta hauskaa oli. Ai niin tulihan siinä kauppakatua kävellessä polteltua pari sinsemillajoikkaria, mutta sehän ei ole huumetta, joten vastaukseni on:
En.
Laittakaapa muuten kolhijoiden rekisterinumeroita ja osoitteita tänne joviaalin keskustelun jatkoksi, että voimme kunnioittaa heitä kahden minuutin hiljaisuudella ruutujemme ääressä ja ennenkaikkea syväymmärtää heitä.
BTW, miksi kolhijan pitäisi ymmärtää, mistä hyvästä hän sai kärsiä? Oletko aivan kajahtanut? Pääasia, että se läski ämmä Voyagereineen ja huutavine kakaroineen kärsi ja että meillä oli hauskaa. Kaikenlaisia idiootteja sitä kyselläänkin. - adolf
Pitää tulla vahingossa kolhimaan sun autoasi niin katsotaan ollaanko sitä vielä laupiaita samarialaisia ja kaikille antamassa vahingot anteeksi heti kättelyssä! Mikään ei vituta niin paljon kuin 500eur ylimääräinen menoerä oven maalauttamisesta, sama kuin pyyhkisi setelinipulla perseensä ja vetäisi vessasta alas.
On se perkele kumma kun ei voida kakaroita opettaa istumaan hiljaa kärryssä niin kauan kun vanhemmat aukasee oven! Jos omalle kohdalle sattuu niin pentu saa tukkapöllyn vanhemmiltaan ja jos ei onnistu niin sitten minulta... tämän lisäksi 500 euroa per lommo tai vastapuolen vakuutuksiin.
On se tosiaan saatana kumma kun toisen omaisuutta ei kunnioiteta pätkääkään vaan vittuillaan kuinka tärkee se peltilehmä on kun korvauksia vaaditaan. Niin kauan kun autot ei ole ilmaisia niin kolhijoita rangaistaan kuten kuuluu ja parhaaksi nähdään. Noin vastuuttomasta toiminnasta kuin kylkien naarmuttaminen ja paikalta pakeneminen sietää saada 10 -kertaisen vastineen. Ne läskiperseämmät olis selvinny paljon halvemmalla kun olisivat maksaneet rehellisesti aiheuttamansa vahingon!!! - Kyselijä
...and justice for all kirjoitti:
Kyselijä kirjoitti:
"Mieleen vaan tulee, että jos tuo juttusi on totta niin, oletko ollut myös huumeiden vaikutuksen alaisena noita temppuja tehdessäsi?"
Vastataanpa tähänkin nyt vielä. En minä varsinaisesti ollut huumeiden vaikutuksen alaisena. Kaveri oli kyllä vetäissyt pari viivaa huonoa piriä, että jaksoi hillua koko yön. Itse tyydyin ihan näihin perinteisiin punakärpässieniin ja suippomadonlakkeihin ja keskikaljaan, mutta hauskaa oli. Ai niin tulihan siinä kauppakatua kävellessä polteltua pari sinsemillajoikkaria, mutta sehän ei ole huumetta, joten vastaukseni on:
En.
Laittakaapa muuten kolhijoiden rekisterinumeroita ja osoitteita tänne joviaalin keskustelun jatkoksi, että voimme kunnioittaa heitä kahden minuutin hiljaisuudella ruutujemme ääressä ja ennenkaikkea syväymmärtää heitä.
BTW, miksi kolhijan pitäisi ymmärtää, mistä hyvästä hän sai kärsiä? Oletko aivan kajahtanut? Pääasia, että se läski ämmä Voyagereineen ja huutavine kakaroineen kärsi ja että meillä oli hauskaa. Kaikenlaisia idiootteja sitä kyselläänkin.Sinun lääkkeesi on sitten varmaan hyvin moneen muuhunkin asiaan, että pannan vahingon tehnyt kärsimään mutta ei kerrota mistä hyvästä.
Luuletko, että se läski ämmä nyt lopetti niiden ovien kolhimisen noitten temppujesi johdosta. Noh, tarkoituksesi varmaan olikin vain oman kostonhimosi tyydyttäminen, eikä kolhimisen lopettaminen.
Jos itse vastaavassa tilanteessa olisin väärällä jalalla noussut ja haluaisin kostaa nostaisin mahdollisimman suuren äläkän ns. "virkateitse" tai muuten painostaisin laillisin keinoin ko. tahoa korvaamaan vahingot tms. enkä tekisi älytöntä jäynää asianomaisen edes tietämättä miksi. - ...and justice for all
Kyselijä kirjoitti:
Sinun lääkkeesi on sitten varmaan hyvin moneen muuhunkin asiaan, että pannan vahingon tehnyt kärsimään mutta ei kerrota mistä hyvästä.
Luuletko, että se läski ämmä nyt lopetti niiden ovien kolhimisen noitten temppujesi johdosta. Noh, tarkoituksesi varmaan olikin vain oman kostonhimosi tyydyttäminen, eikä kolhimisen lopettaminen.
Jos itse vastaavassa tilanteessa olisin väärällä jalalla noussut ja haluaisin kostaa nostaisin mahdollisimman suuren äläkän ns. "virkateitse" tai muuten painostaisin laillisin keinoin ko. tahoa korvaamaan vahingot tms. enkä tekisi älytöntä jäynää asianomaisen edes tietämättä miksi.Niin tällainen kostomentaliteettihan on lähtöisin juuri siitä, ettei virkateitse tahdo saada asioita hoitumaan. Useampi kirjoittaja on jo väittänyt, ettei kolhijat myönnä tekojaan, vaikka poliisi seisoo vieressä ja milläs todistat, jos syyllinen ei myönnä.
Tarkoitukseni oli kuitenkin lähinnä parodioida niitä innokkaimpia, jotka ovat valmiita maailmansotaan parin kolhun takia. Olisi nyt luullut, että tämä edeltävä kärpässienivastaus nyt viimeistään paljastaisi huuhaan. Nyt tietysti sanot, että tiesit koko ajan, että kyse oli pelkästä provosoinnista, mutta hyvä niinkin.
Kaikki tarinathan olivat täyttä puppua, kuten myös tapauksen tunnistaneen kommentti. Paloja oli poimittu näistä keskusteluista ja osahan jo ymmärsikin, ettei tällaista ihan oikeasti tapahdu. Viikon luetuimpien ensimmäinen sija on saavutettu ja voit siirtyä huojentuneena muihin aiheisiin. - Janna
Auton kyljessä oleva naarmu ei ole pikku juttu.
Olen itse joutunut maksamaan takaovesta takaluukkuun saakka ulottuvan, ostoskärryillä tehdyn naarmun maalauttamisesta lähes 1000 euroa, sillä maalattava pinta oli naarmun sijainnista johtuen valtava. Maksoin omasta pussista, sillä vakuutusyhtiö ei suostunut maksamaan, vaikka minulla oli naarmuttajan rekisterinumero muistissa ja poliisi tutki asian. Naarmuttaja itse kiisti kaiken. Silminnäkijöinä olin minä ja ystäväni, jonka kanssa olimme kaupassa. Näimme tapauksen ja menimme keskustelemaan naarmuttajan kanssa asiasta. Hän kiisti kaiken, vaikka olimme omin silmin nähneet naarmun syntyvän ja hänen käyttämänsä ostoskärryn kulma oli punaisessa maalissa (autoni on punainen).
Jos en olisi maalauttanut naarmua, olisi pelti naarmun alta alkanut ruostua ja tuon vahingon korjaaminen olisi maksanut moninkertaisesti.
Maalautin autoni maahantuojan valtuuttamalla maalarilla, mutta toinen takaovi ja kyljen takaosa on selkeästi eri värinen kuin muu auto. Vaikka auto on maalattu maahantuojan antaman värikoodin perusteella samalla värillä. Autoni oli maalaushetkellä kuitenkin jo melkein vuoden vanha, joten maalipinnan väri oli auringon, ynnä muiden sääolosuhteiden johdosta hieman muuttunut. Ei paljon, mutta tarpeeksi, että asian näkee aivan selvästi pelkällä silmässä katsoen.
Tästä johtuen autoni jälleenmyyntiarvo on laskenut, eli tappioni on paljon enemmän kuin tuo maalauksen ja vuokra-auton hinta, jonka jouduin ottamaan maalauksen ajaksi. Liikun työni takia seudulla, jonne ei julkisilla pääse, joten: ei autoa = ei töitä = ei palkkaa.
Olen arvioittanut autoni nykyisen jälleenmyyntiarvon ammattilaisella ja se on tällä hetkellä noin 1000-1500 euroa alempi kuin vastaavalla autolla pitäisi olla. Minun rahallinen tappioni siis toisen ihmisen välinpitämättömyyden takia on 2500 - 3000 euroa, arvioista riippuen.
Ei todellakaan naurata!!
- suoraksi
Jos tarina olisi ollut tosi, vastaisin: toi on kyllä tooosi hyvä tapa oikaista oman auton lommo.
- cee
"Jos tarina olisi ollut tosi, vastaisin: toi on kyllä tooosi hyvä tapa oikaista oman auton lommo."
Joo. Melkoisia älykköjä nämä sankarit. Jos tuo vaikka onkin totta, niin tuskin tuo pelleily on ihan niin hauskaa, että se korvaa omat vahingot. Tietysti onhan meitä monenlaisia...
Oikeastaan olisi hyvä, että jäisivät kiinni. Mitähän olisivat nämä oikeuden lähettiläät tehneet ollessaan itse tuon viattoman naapurin osassa?
Mutta kyllä mielestäni koko juttu on jo kirjoitusasultaan sellainen, etten pidä tuota kovin vakavasti otettavana. Onhan tälläkin "keskustelu"forumilla monenlaista paskaa. cee kirjoitti:
"Jos tarina olisi ollut tosi, vastaisin: toi on kyllä tooosi hyvä tapa oikaista oman auton lommo."
Joo. Melkoisia älykköjä nämä sankarit. Jos tuo vaikka onkin totta, niin tuskin tuo pelleily on ihan niin hauskaa, että se korvaa omat vahingot. Tietysti onhan meitä monenlaisia...
Oikeastaan olisi hyvä, että jäisivät kiinni. Mitähän olisivat nämä oikeuden lähettiläät tehneet ollessaan itse tuon viattoman naapurin osassa?
Mutta kyllä mielestäni koko juttu on jo kirjoitusasultaan sellainen, etten pidä tuota kovin vakavasti otettavana. Onhan tälläkin "keskustelu"forumilla monenlaista paskaa.Kannattais ehkä lukea ketju loppuun ennen omia kommenttejaan. Tarina oli parodiaa pahimmista kuumakalleista, jotka on valmiit lähes mihin tahansa parin naarmun takia.
- cee
kirjoitti:
Kannattais ehkä lukea ketju loppuun ennen omia kommenttejaan. Tarina oli parodiaa pahimmista kuumakalleista, jotka on valmiit lähes mihin tahansa parin naarmun takia.
"Kannattais ehkä lukea ketju loppuun ennen omia kommenttejaan."
Selvä. Tuliko tuosta nyt suurikin vahinko?
"Tarina oli parodiaa pahimmista kuumakalleista, jotka on valmiit lähes mihin tahansa parin naarmun takia."
No niinpä näytti olevan. Vahinko vain, etten vaivautunut tarkistamaan uusimpia viestejä ennen omaani. Mutta kuten jo edellisessä viestissäni kirjoitin, koko juttu oli ulkoasultaankin aika epäilyttävä. Ei näköjään 'vaisto' pettänyt.
- Kas
Olen kuullut tuosta naapureiden välisestä riidasta, joka päättyi ikävästi. Siinä tapauksessa raavittiin juuri toisten kylkiä. Vakuutusyhtiö ei tuollaista ilkivaltaa korvannut, kun naapurit syyttelivät toisiaan. Toinen perhe joutui lopulta muuttamaan ja taisi siinä avioerokin tulla. Heillä oli muuten Chrysler Voyager, joka ei ole kovin yleinen auto. Tämän perusteella tuon tekijän voisi saada kiinni, jos se ketään enää kiinnostaa.
On se kyllä aika sairasta touhua ollut. Mokoman peltilehmän kolhaisun takia. - arskah
Noniin tässähän sitä sitten taas ollaan.
Joku helvetin mamma tai pikkupoika osasi pakittaa autoni etu-puskuriin eikä jättänyt mitään lappua, turpaan pitäisi vetää moisia idiootteja. Tuleepahan taas kallis juttu jos tota alkaa korjailee.. Ikäväkyllä en tiedä kuka tällä kertaa osasi ajaa autoa. - Anonyymi
suojatiellä.
Ensin poltettiin Siwan takana oleva roskis ja sitten ryöstettiin Tuiran mummo, mutta ensin syötettiin naapurin koiralle rotanmyrkkyä ja sen jälkeen vasta ajettiin sen lapsen päälle suojatiellä. Sen jälkeen laitoimme naapurin Lassin kompostipalloon ja vieritimme mäkeä alas, koska Lassilla oli rillit ja sen isällä oli Lada. Lassi pantiin muuten aina jalkapallossa maaliin ja koulun orkesterissa se soitti muuten tuubaa. Tyhmä jätkähän se olikin. Että tämänkin paskajutun sitten jaksoit loppuun lukea. Tyhmä.
- Auto yöt lukitsematta
eli muuta maalle. Mäkin kyllästyin siihen että autostani hajotettiin säännöllisesti peilit ja pisteenä iin päälle asetettiin taiteellisesti katukivi tuulilasiin pystyyn.
Muuton jälkeen ei ole autojani kolhittu eikä töhritty. Eikä kolhitakaan, naapurin isäntä ampuu yöllisiä vieraita isolla tussarilla ja koirani syö lopuksi vihulaisilta päät irti. Perkele. - Jannu
...olipas mainio juttu.
- Sahran
MITÄ vitua teit autolle,saatana pitä vetää turpaa tolasta homoa!!!Jos oisin nähny teidät niin sit olta nähty kuinka nopeest homo juokse!!
- lingvisti
tässäpä oivaa verbaliikkaa esimerkiksi suomea puhumaan opettelevalle. hienoa lukea sahranin tyylipuhdas kirjoitus, hienoa.
- Jalmari
Meepä takas sinne, mistä oot tullukin.
- Sahran
Jalmari kirjoitti:
Meepä takas sinne, mistä oot tullukin.
Hikine nörtti!
- Jalmis
Sahran kirjoitti:
Hikine nörtti!
Aputarhalainen!
- dirk_diggler
Viitti mesoa...!! Ihan oikein tekivät moisille kolhijoille.. Ehkä seuraavan kerran Viittii olla kolhimatta muiden autoja.. Itsekkin olen kerran käyny tekemässä yhdelle kolhijalle kakkakepposen....;)
Laiton se auton kahvan alle Tuoreen omatekemän paska kokkareen, siistin kavhvan niin ettei päälle päin näkyny pientä "ylläri".. Kyllä olis pitäny aamulla olla video kameran kanssa katsomassa tilannetta ja äijän ilmettä...=)
Toivottavasti ihmiset oppivat olemaan kolhimatta muiden autoja parkkialueella! - leila
Voi sinua juutalaista pikkukikkeli-idioottia! Vuosikausia tällä Suomessa, etkä vieläkään osaa suomea tota paremmin.
- xxx
dirk_diggler kirjoitti:
Viitti mesoa...!! Ihan oikein tekivät moisille kolhijoille.. Ehkä seuraavan kerran Viittii olla kolhimatta muiden autoja.. Itsekkin olen kerran käyny tekemässä yhdelle kolhijalle kakkakepposen....;)
Laiton se auton kahvan alle Tuoreen omatekemän paska kokkareen, siistin kavhvan niin ettei päälle päin näkyny pientä "ylläri".. Kyllä olis pitäny aamulla olla video kameran kanssa katsomassa tilannetta ja äijän ilmettä...=)
Toivottavasti ihmiset oppivat olemaan kolhimatta muiden autoja parkkialueella!Tulitkos siinä omas paskasi kanssa ahkeroidessasi huomanneeksi että se joka sen kökkäreen kanssa kaikkein eniten sohrasi olit sinä itse ?
- dirk_diggler
xxx kirjoitti:
Tulitkos siinä omas paskasi kanssa ahkeroidessasi huomanneeksi että se joka sen kökkäreen kanssa kaikkein eniten sohrasi olit sinä itse ?
Kuullu ikinä WC-paperista...? Käytin ihan kotoani tuomaa WC-paperia kun siihen pökäleeseen siirtämiseen ja perseeni pyyhkimiseen... Mut nähtävästi teillä ei moisesta WC-Paperista olla ikinä kuultu... Minusta kumminkin tuntuu siltä että sen oven avaajan käsi oli kyllä Paljon paskasempi omaan verrattuna.
Kiitos kommentistasi kumminkin...=)
- VOI
Ootteko kostajat ja kolhijat suuressa "viisaudessanne" tulleet ajatelleeksi että parkkiruudut kaupoilla ja muissa vastaavissa paikoissa on aivan liian pieniä nykyautoihin suhteutettuna??
Eikö olisi aika laittaa parkkialueiden tilajako uuteen uskoon ja osittain sellaiset kauppiaat korvaus velvolliseksi noihin kolhuihin.
Perusteluksi riittää varmaan se että ruudut on liian pieniä.
Kiitos sille kauppiaalle joka uskaltaa isontaa parkki ruutujaan.- ...and justice for all
Havaitsin ihan oikeaa järkeä tässä ketjussa.
Tässä vaiheessa, kun mä en enää pääse autokeskustelualueelle ollenkaan, niin viisainta selventää kaikille, että tuo kostojuttu on pelkkää novellia, kuten tapauksen tunnistaneen torutkin. Tuskin kukaan sentään noin rankkoihin toimiin ryhtyis.
Luin tuossa muutamia juttuja ovien kolhimisesta ja kostosta ja ymppäsin niistä parhaat palat ja ammuin vielä vähän yli ja siinähän sitä olikin jutun juurta. Onhan se hassua, että peltilehmä on niin pyhä, että pitää ihan tappelemaan parkkipaikalla ryhtyä tai toisen kotiin mennä ikkunoita rikkomaan. Liekö sekin tarina tekaistu sitten.
Minusta tuo parkkiruudun koko on oikeasti merkittävä tekijä. Ne on vuodesta toiseen samaa kaliiberia, vaikka autot senkun kasvaa.
Olkaahan varovaisia niiden ovienne kanssa ja yrittäkää ystävät säilyttää malttinne.
- kerran kolhinut
En nyt lähde kommentoimaan sen enempää koston järjellisyytä tai aiheellisuutta, saati spekuloimaan omaa toimintaani idioottikolhijan uhrina. Totean vaan, että lapsen kolhiessa autonkylkeä vakuutusyhtiö korvaa aiheutuneet vauriot ilman omavastuuta ja bonusten menetystä. Testattu juttu... Eli siis kolhijoiden paikalta pakeneminen on entistä ihmetyttävämpää...
- einari keskipörhelö
vittu asiaa!!!! oot asia hemmo. kyllähän se vituttaa kun itse yrittää pitää autonsa siistinä niin joku toinen saatanan paskapää kolhii autosi.
- Jaffe
ASIAA !!!!!!!!!!
- vinkistä
Mulla oli ihan uusi vectra (vajaan viikon ikänen),
niin Myyrmannin parkkihallissa, vaikka olin sen
jättänyt tästä syystä melko kauas, niin jo oli
työnnetty lapsi-istuin kärryt koko matkan toisella
kyljellä. Kyllä vitutti, mutta nytkyllä tiedän
mitä teen, jos ens kerralla saan kiinni..... - Sikaa ;)
Aivan oikein, itse olin vuosi sitten hannari, kun en mennyt valittamaan, vaikka "mummon" kolhima auto ei ollut minun, mutta olisi pitänyt.
Eräs mummeli, erään urheiluhallin hieman kaltevalla parkkipaikalla, avasi autonsa oven, mikä maaperän kaltevuuden johdosta rämpsähti äänekkäästi viereisen uudehkon Golf:n kylkeen, mummon ilmekään ei edes värähtänyt, minäkin kuulin kolauksen 15 metrin päähän.
En voi käsittää ihmisiä jotka elävät kuin "pellossa", kuin muitä ihmisiä ei olisi olemassakaan. Olen todella vilpittömästi iloinen että maksoitte nykyarvon mukaisen hinnan tuolle yhteisvastuuttomalle autonkolhijalla. - Lisa
elämä kun pitää tollasista paska asioista kehuskella saatana horoperse!!
Voi niitä asioita muutenkin hoidella.. Onhan se väärin että joku tulee kolhii sun autoas mutta on toi sunkin käytös VÄÄRIN! Saatana ku palaa kiinni!!! - BluF
...siis puolusta näitä vuodenkin kestäviä vaino juttuja, mutta pienet käytännön pilat kyllä hyväksyn.
En olisi tehnyt turkoosille Volvolle muuta kun olisin näyttänyt kuskille peukkuja, jos olisi tullut liikenteessä vastaan. ;)
Jos olisin ottanut rekkarin ylös.
Tai käynyt tunkemassa banaanin tai kurkun pakoputkeen tai jotain...
Minulla on suht harvinainen auto, vaikka ikää sillä ei ole kuin 11v., joten en viitsi kovin pahaa jäynää ihmisille tehdä.
Autoni kun varmasti kuulee ja tunnistetaan.
Sensuurin raaka koura on käynyt tässäkin keskustelussa, hyvä niin.. - Funeral Himler SS
Tämä oli mannaa Himlerin vanhoille korville, saivat helvetin läskigoljatit törkypeskoineen oikein kirveen hamarapäästä! Voi veljet miten tekee hyvää!!!!
Saatana, teille kaikille muillekin lommottajille käy pian samoin?
1000 x SIEG HEIL! - mäladfoijfön
Vastaavan kolhimistilanteen jälkeen toimimme seuraavasti kun tiesimme henkilön hyvin. Hänellä sattui olemaan 80-luvun corolla johon pääse kaikilla työkaluilla mitkä sopivat avaimenreiästä sisälle. Yön pimeinä tunteina avasimme ovet ja irroitimme ne saranoistaan rikkomatta niitä. Jätimme ovet siististi katoksen seinään nojaamaan ja poistuimme paikalta. Seuraavana aamuna paikalla oli poliisia ja talonmiestä mäki mustanaan! Käry ei käynyt ja mielihyvä oli mahtava. Kyllä akka varmaan tajus mistä oli kyse kun teimme tempun heti kolhimisen jälkeisenä yönä ja parkkipaikalla vielä akka pälyili ympärilleen että näkikö kukaan.
Aaaaah, kyllä ihmismieli on kiero kun tälläisestäkin saa tyydytyksen...
PS. Kolhittu auto ei ollut edes mun, satuimme vain näkemään tapauksen ja tuntemaan akan. - SV
Oletko harkinnut psykiatrista hoitoa?
- Mosse
ensin manataan sitä kun autossa on jonkun lehmän tekemä pieni naarmu, ja sit lähetäänkin ajaa rallia läheiselle metsätielle, missä tuhannet kivet sinkoaa autoon maalipintaa iloisesti raaputtaen:)kyllä suomalaiset osaa:)
- Mr X
...ja sosiaaliturvatunnus, sillä olin parkkipaikalla seuraamassa kun katselit sitä touhua. Nyt tiedän kuka olet!!!
- osoite on
Minulla on vain sinun osoitteesi -:)
tosin ilman henkilötunnustasi. -:) - osoite on
Minulla on vain sinun osoitteesi -:)
tosin ilman henkilötunnustasi. -:)
- Math
(mikäli tarinasi oli totta)
... tämän "läskiperselehmän" uudeksi pomoksesi tai vaikkapa kälyksi!
En voi edes sanoin kuvailla, miten tyhmänä ja sivistymättömänä sinua pidän!
On todella ikävää huomata, miten Suomen kaltaisessa sivistysmaassa voi olla TUOLLAISIA!
Olet juuri sellainen, joiden puolesta saa hävetä ulkomailla.
Etköhän vielä yhtyisi "Pyhään Sotaan". Toivottavasti sinut on nähty itseteossa ja "läskiperselehmällä" on lailliset pullat uunissa sinua varten!
Osta itsellesi aivot! - Joonas
oivan oikein paskapäille...tekisin itse suurinpiirtein samalla tavalla...vitun läski ämmät! heh heh
- minä
Joopa joo, oliks toi joku vitsi vai??? Ainaki meitä nauratti ihan sairaasti ku luettii toi!
Mut eipä tosa mitää muutenki o tää päivä naurettu kaikelle... - ahhaah
ai oon muka läski ämmä.... nyt sain syylliset selville ha! gotha!!
- Pedro
Voi vitsit. Sä oot niinku TOSI KOVA JÄTKÄ.
Kun et uskaltanut mennä paikan päälle puhumaan läskeille ämmille vaan teit niin kuin tosi mies hommat hoitaa.
Salaa ja piilossa.
Uih.
Älä lyö,hei!
Sä oot niinku NIIN KOVA!
MIES!
...unelmieni sellainen... - Tiina
Tosi hieno tarina, aivan kuin suoraan kirjasta kopsattua. Mua ihan jännitti lukiessani sitä - ihan totta!
Kyllä se ottaa päähän, kun näkee (liian) monen hakkaavan oman autonsa ovella toisen auton kylkeen. Kotini parkkipaikallakin on automme kyljessä joka aamu vaaleat jäljet (ei sentään lommoja) kun naapuri (tai naapurin rouva takapenkillä) ei voi jättää oveaan puolta senttiä
vähemmän levälleen noustessaan autoonsa/-staan.
Auto on sentään kallis kapine vaikka en sitä mitenkään "pyhänä" pidäkkään.
se "läskit ämmät" oli hyvä. Hih, hih... - fafa
Naapurin ukko oli kaupasta palattuaan huomannut heti naarmun ja klommon kyljessä. Pyyhkijän alla oli lappu joten ei hätää..
Lapussa ei kuitenkaan lukenut mitään järkevää, vaan pelkkää sotkua. Siinä hetken kun oli ukko raapinut päätään tuli paikalle kaveri joka oli nähnyt tilanteen.
Vierestä oli lähtenyt auto, kolhaissut kyljen ja heittänyt näön vuoksi paperilapun ikkunaan koska paikalla oli paljon silminnäkijöitä.
Tuntematon sankari oli kuitenkin varmuuden vuoksi ottanut rekkarit ylös ja asia selvisi puhelinsoitolla. Oli kuulemma ollut aika nolo mies luurin toisessa päässä... - jeesus
En jaksa käsittää että ihmiset on just tollasia paskanraukkoja.
Asiat pitää hoitaa heti ja reilusti kuntoon. Henk. kohtaisesti olen pyrkinyt tekemään näin aina ja lopputulos on ollut aina parempi kuin jäädä kyräilemään.
Molemmat osapuolet esimerkkitapauksessa ovat todella surkeita ihmisiä.- J
aivan oikein niille kolhijoille! heidän olis pitäny odottaa että omistaja tulee paikalle! saatanan raukat! ne on just tollasia noi välinpitämättömät perheenäidit. jatkahan samaan malliin!
- aina oikeassa
!
- Perheenäiti
J kirjoitti:
aivan oikein niille kolhijoille! heidän olis pitäny odottaa että omistaja tulee paikalle! saatanan raukat! ne on just tollasia noi välinpitämättömät perheenäidit. jatkahan samaan malliin!
Nyt ei oikein mennyt jakeluun: mitä tekemistä ihmisen persoonallisuudella ("just tollasia") on sen kanssa, onko hän jonkun äiti, isä, lapsi tai vaikka serkku?
- BluF
perheenäiti, minulla kun sattuu olemaan lapsia, mies ja eläimiä.
Paree lukee minunkin kirjoitukset tuolta ylempää. - Juuri näin...
Jokainen, joka omistaa oman auton tekisi todennäköisesti samoin jos uskaltaisi. Hyvä, että löytyy sellaisiakin ihmisiä, jotka tarttuvat toimeen. Voin sanoa, että jos näkisin jonkun kolhimassa omaa autoani, en todellakaan pystyisi yhtä rauhalliseen koston toteutukseen vaan todennäköisesti pieksisin tyypistä ilmat pihalle heti paikanpäällä...
- Mä
Vai noin paljon pelkäät joutuvasti naarnujen kohteeksi.
- Politi
Valvontakamera kaiken näkee ;) http://www.webkamerat.com
- säälittävää
Ootte varmaan itsestänne nyt tosi ylpeitä... tosi ankeeta toimintaa. Noin paljon näette nolosti vaivaa eikä uhriparallenne edes ikinä valjennut, miksi joku vähä-älyinen vainoaa.
- haaveilen kostoa
tuttua tarinaa .Omassa autossani on myös ovi ääliön jälkiä molemmilla puolilla pari kappaletta. Paras tapa toimia tällaisessa tilanteessa on ehkä juuri kosto. Eihän kyseinen henkilö muuten VOI ymmärtää ,että vittuttaa
- Jarno ja
esim. Scania 143 tai joku muu vanha kuorma-auto tai vaikka traktori.Saa vapaasti pökkiä ovilla.Sekä puskureilla.
Varsinkin kun kyttää tapahtumaa puskassa ja kostaa sen vaikka mitään vahinkoa ei tullutkaan.
- silmä silmästä
Hyvä pojat!.Voin kuvitella tilanteen ja vitutuksen kun tuollainen tapahtuu.Koska Suomessa ei oikeus muuten tapahdu niin se on otettava omiin käsiin.
- Ateisti
Pienet on sunkin aivokapasiteettisi ja valitettavan usean tänä aikana täällä maailmassa. Näillä tempauksillako elämänlaatu paranee..huh.. Ihmisellä on aivot ajatella, niitä voisi käyttää. Itse olen elämässä oppinut sen että minkä taakseen jättää sen usein edestään löytää ja sitten voi miettiä miltä tuntuu.. sun tapauksessa toivon saman tapahtuvan. Kaikkea hyvää sinulle toivon eli käytännössä tarkoitan toivovani sinulle sitä mitä työnsit lapsellisuuksissasi toisen autoon. :)
- konstaapeli koivunen
tämä oli paras juttu pitkään aikaan.jatka vaan samaan tahtiin mutta älä jää kiinni.tässä toimittiin aivan oikein hyvä hyvä!
- NJP
että tarina oli siis fiktiota. Hyvä tarina silti. Ainoa mikä olisi kruunannut tarinan (siis sen lisäksi että se olisi ollut totta), olisi mielestäni ollut se, että mielikuvitusvandaali olisi jättänyt viimeisellä kerralla viestin "kiitti oven kolhimisesta, toivottavasti otat opiksi. PS:en asu naapurissasi" (idea sille joka toteuttaa tämän tarinan!).
Tosielämässä ovienkolhiminen on vaan yksi esimerkki ihmisten itsekeskeisestä asenteesta, toisten omaisuutta ei nykyään kunnioiteta lainkaan. Eikä siihen ole mitään selityksiä, jos on niin läski/sokea ettei pääse ovesta ulos kolhimatta muitten autoja, niin hilaa sitten autonsa muualle parkkiin. Onneksi itselläni on niin vanha auto, ettei siitä uudet naarmut erotu, säälittää vaan uusien autojen omistajia, kyllä itseänikin vituttaisi...- ...tapaus
Itselleni kävi vähän samantyyppinen juttu, mutta en todellakaan noin rankasti koskanut kun ei minulle juuri vahinkoa käynyt.
Kävin vain aamuyön tunteina laittamassa joka renkaan eteen vinosti maan ja renkaan väliin 5 tuuman rautanaulan sopivasti kiilaten.
Aamulla kun kuppe lähti töihin hän huomasin yllättäin neljä tyjhää rengasta matkalla. On siinä ollut varmasti naurussa pitelemistä :)
- samaa mieltä
hyvin tehty niin sitä pitää lisää tämmöistä
- sb
onhan se väärin, että aikuiset ihmiset luikkii pakoon kun huomaa että naarmuttaa toisen omaisuutta, mutta et sinä tuolla kostollasi mitenkään älykkyyttäsi esiin tuonut, päin vastoin! aivan lapsellista touhua "aikuisilta" ihmisiltä! kun kerran sait rekkarin ylös, ja asuinpaikankin selvitit, niin miksi et ottanut poliisiin yhteyttä, vaan piti heittäytyä tyhmäksi, antaen tunnekuohulle sijaa?! tässä taas nähdään tämä suomalaisten älykkyysosamäärä! ei päätä huimaa, ei.
- gigi
Ja hölmöjä ovat ne jotka tosissaan tuon ottivat.
Niin moni kirjoitti "riivaavansa" jotakuta...olkaa onnellisia että "riivattunne" ovat selkeästi yksinkertaisia ihmisiä kuten tekin. Suomen lailla kun on omat sanottavansa asioihin, hölmöt vain eivät ota yhteyttä virkavaltaan vaikka todisteitakin riittäisi.
...and justice for all...hulppea mielikuvitus sinulla, mutta tekninen taso notkuu.- ...and justice for all
Minuakin muuten huoletti tuo useiden lukijoiden myötämielisyys ja joku siellä jopa kertoi omistakin naurettavista kostotoimistaan.
Niin, mitäs siinä teknisessä tasossa voisi vielä parantaa? Pelkällä mollaamisella et synnytä kehitystä. Jos mainitset muutamia seikkoja, joita voisi parantaa, niin voisin kiinnittää niihin huomiota mahdollisessa jatkossa.
Näin se homma etenee.
- FIKTIOTA
... =)
- rahamies
Kunnon autoon ei saa lommoja.esim kunnon amerikkalainen maasturi missä on helmat jo niin korkealla että ne on puolessa välissä tavallista autoo ja vielä kunnon paksua peltiä.Mennä nyt sillä halvalla velaks ostetulla tötteröllä jossa on harakiri erikois pölykapselit ja karvanopat.Pellit on niin ohuita että syys tuulessa lepattaa.Ne on nuo marketit semmoisia persaukisten paratiiseja muutenkin,itse haen einekset ihan muualta ilman jonottamista ja bonus alennuksia.Auton voi ajaa ihan oven eteen.
- Petteri
JUST NOIN PITÄÄ VASTUUTTOMIA HENKILÖITÄ KOHDELLA PERKELE!! Tällä palstalla, on sekin paha juttu, että rikollisesta toiminnasta ei kai saisi puhua...muuten saa selvittää lähettäjän ip: osoitteen. kai. mutta hyvä juttu!
- ζ:»
HULLU! Saatanan sairas perverssi! Olen tehnyt sinusta kaksi rikosilmoitusta ja kannellut intterenetin ylläpidolle. Lisäksi asiaa tutkii Hannu Karpo ja Poliisi TV ja Rikosraportti. Kuningaskuluttajastakin tullaan ottamaan sinuun yhteyttä, saatanan mielisairas tuholainen.
Kuolemantuomio tuollaisille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1492489Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637