INTTIIN PERUSKOULUSTA (ja sivariin kans)

JYMY UUTINEN

maanpuolustusvelvollisuuden ikärajaa ollaan alentamassa 16 vuoteen!!

Valtioneuvoston hankerekisteri - HARE

http://www.hare.vn.fi/

5

454

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvästi

Siinä pelätään sitä, että ihminen voisi se parin vuoden kehityksen aikana (16->18) muodostaan omat käsityksensä asioista ja mennäkin esim.sivariksi.
      Kas kun ei siirretä ikää jonnekin 10v. kohdille.

• Vänrikki

Eikö tuo liity niihin maakuntajoukkoihin ennemminkin, että saa lähteä mukaan toimintaan jo 16 v???

Saahan lykkäystä nytkin pätevillä syillä sen vuoden loppuun, jona täyttää 28 v.

• entti

Oikeastaan ton armeijan voisi käydä jo joskus 10-13 vuotiaina, silloin vielä ihmisiä yleensä sotaleikit kiinnostaa.

• antimilitantta
        entti kirjoitti:

Oikeastaan ton armeijan voisi käydä jo joskus 10-13 vuotiaina, silloin vielä ihmisiä yleensä sotaleikit kiinnostaa.

Nii, mä oon ihan samaa mieltä! Sit jos sota syttyy ni pistetää kaikki alle viistoista vuotiaat ja muut leikki-ikäset sotimaan, ko niitä kiinnostaa sotaleikit, ni mä voin sit jäädä kotiin irccaamaan ja vetään tumppuun ihan ihq:na. Lastenleikkejä tommoset sotajutut. Ei semmonen aikaihmisiä koske.

• Olio
        antimilitantta kirjoitti:

Nii, mä oon ihan samaa mieltä! Sit jos sota syttyy ni pistetää kaikki alle viistoista vuotiaat ja muut leikki-ikäset sotimaan, ko niitä kiinnostaa sotaleikit, ni mä voin sit jäädä kotiin irccaamaan ja vetään tumppuun ihan ihq:na. Lastenleikkejä tommoset sotajutut. Ei semmonen aikaihmisiä koske.

Niinpä, siinä olisi ideaa. Hernepyssyillä voitaisiin kaikki maidenväliset erimielisyydet selvitellä. Miksi tappaa ihmisiä? Tai oikeastaan
        voitaisiin laittaa maiden päämiehet rinkiin, että viattomilta ihmisuhreilta säilyttäisiin. Nehän ne riidat yleensä aloittavatkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe