Olen huomannut täällä keskusteluissa, että moni kirurgi leikkaa eri puolilla Suomea. Leikkaako Dietz muualla kuin Siluetissa, Helsingissä ?
Onko jollain mennyt rinnat "pilalle" hänen käsittelyssään ? ja tietysti teen itse sen päätöksen kenelle menen. Thanks
Stephen Dietz
10
3202
Vastaukset
- ???
kenelläkään mitään sanottavaa Dietzistä? Eikö kukaan ole käynyt hänellä? Itse olen vain käynyt konsultaatiossa hänellä ja kuulosti ainakin pätevältä, mutta miten on...
- kirsi
sama juttu, kävin keskustelemassa lääkärin kanssa ja haluaisin myös kuulla kokemuksista?
- ???
vai Stephen Dietz? Mehiläisen mainoslehtisessä oli nimi Stefan. Varmaan sama henkilö.
- Rentukka
nimeltää Stephan Dietz(nimi kopioitu Siluetin sivuilta) siellä leikkaakin
- myös
Rentukka kirjoitti:
nimeltää Stephan Dietz(nimi kopioitu Siluetin sivuilta) siellä leikkaakin
Töölön Mehiläisessä.
- Luottavainen
Olen itse varannut ajan ja menossa huhtikuussa rintojensuurennukseen hänelle
- ihan
hyvä valinta.
- tyttö
Olen pettynyt hänen työnjälkeen.
- kysäistä
että mitä kävit leikkauttamassa?
- saat
kysäistä kirjoitti:
että mitä kävit leikkauttamassa?
ootella. Tohon se aina jää, ei viitsitä sitten kertoa enempää. parempi olla ajattelematta. Jokainen kirurgi tekee parhaansa ja aina löytyy niitä jotka eivät ole tyytyväisiä (on paljon myös kiinni omasta lähtökohdasta ja miten arvet paranevat jne).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603