Mitä siis tarkoittaa, kun mies sanoo naiselle, että hän on erilainen kuin muut (naiset)? Onko se vain imartelua, jokainenhan haluaa kokea itsensä erityiseksi :)
Millainen on
11
1347
Vastaukset
- hän on
erilainen, jos ei ole kloonattu.
- -M74-
Erilainen nainen on nainen joka ei ole samanlainen kuin muut naiset.
Hehheee....- millainen
milloin nainen on sitten kloonattu ja millainen nainen on sitten erilainen kuin muut, perusteluita?
- -M74-
millainen kirjoitti:
milloin nainen on sitten kloonattu ja millainen nainen on sitten erilainen kuin muut, perusteluita?
"milloin nainen on sitten kloonattu"
- Kloonaaminen sinällään on kielletty mm. Euroopan neuvoston yleissopimuksessa. Eli tietääkseni naista ei ole kloonattu. Toisaalta jos nainen on kloonattu, niin kloonauksen jälkeen kyseisestä naisesta voidaan käyttää termiä "kloonattu nainen".
"millainen nainen on sitten erilainen kuin muut, perusteluita?
- Jos nainen esimerkiksi EI näytä samanlaiselta kuin muut naiset, niin hän on tällöin erilainen nainen. Perustelut: Visuaalinen tarkastelu antaa totuudenmukaisen arvion. - kenelle tahansa..
-M74- kirjoitti:
"milloin nainen on sitten kloonattu"
- Kloonaaminen sinällään on kielletty mm. Euroopan neuvoston yleissopimuksessa. Eli tietääkseni naista ei ole kloonattu. Toisaalta jos nainen on kloonattu, niin kloonauksen jälkeen kyseisestä naisesta voidaan käyttää termiä "kloonattu nainen".
"millainen nainen on sitten erilainen kuin muut, perusteluita?
- Jos nainen esimerkiksi EI näytä samanlaiselta kuin muut naiset, niin hän on tällöin erilainen nainen. Perustelut: Visuaalinen tarkastelu antaa totuudenmukaisen arvion.hmm, minä kun luulin sen tarkoittavan jotain.
- -M74-
kenelle tahansa.. kirjoitti:
hmm, minä kun luulin sen tarkoittavan jotain.
No tuo oli vaan mun tapaista huumoria, kuljin äsken käytävillä ja naureskelin itsekseni omalle näsäviisaudelleni ;-)
Erilainen nainen - tarkoittaa ehdottomasti jotain positiivista. Sehän ei ota kantaa "millä tavalla" olet erilainen, josta voidaan päätellä että tarkoituksena oli ainoastaan imarrella sinua. Eli erilainen nainen - kommentti tarkoittaa vähän samaa kuin että: olet ihana tms. - erilainen nainen
-M74- kirjoitti:
No tuo oli vaan mun tapaista huumoria, kuljin äsken käytävillä ja naureskelin itsekseni omalle näsäviisaudelleni ;-)
Erilainen nainen - tarkoittaa ehdottomasti jotain positiivista. Sehän ei ota kantaa "millä tavalla" olet erilainen, josta voidaan päätellä että tarkoituksena oli ainoastaan imarrella sinua. Eli erilainen nainen - kommentti tarkoittaa vähän samaa kuin että: olet ihana tms.sitä miesten logiikkaa :)
Kiitos vastauksista, ajattelin etteihän se erilaisuus tarkoita, että olisi jotenkin omituinen, eikä välttämättä positiivisessa mielessä. Vaikkakin kommenttien kertojat ovat kyllä näyttäneet ihan ystävällisiltä ;)
- -View-
Tarkoittaa samaa kun, että pidän & tykkään sinusta, mutta se on helpompi ilmaista sanalla "erilainen kun muut". Koska silloin tämä vastapuoli näkee sinussa jotain sellaista erilaisuutta joka viehättää juuri häntä. Minulle kyseinen ilmaisu on synonyymi sanoille pitää, tykkää, välittää. Että silleen ... : )
- manifest
Se voi tarkoittaa esimerkiksi naisen suhtautumista asioihin, asennetta, käyttäytymistä jne. On positiivinen asia useimmiten.
no siis eikös se tarkoita sitä että tämä kyseinen nainen on jotenkin erilainen, sellainen joka vetoaa juuri siihen mieheen joka niin sanoo.
- Asiasta huvittunut
Jos mies sanoo noin, se tarkoittaa, että nainen herättää miehessä sellaisia tuntemuksia, mitä muut naiset eivät herätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262486- 1142106
- 1221779
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?911732Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91527Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161271086Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891001Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959