Millainen on

erilainen nainen?

Mitä siis tarkoittaa, kun mies sanoo naiselle, että hän on erilainen kuin muut (naiset)? Onko se vain imartelua, jokainenhan haluaa kokea itsensä erityiseksi :)

11

1406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hän on

      erilainen, jos ei ole kloonattu.

    • -M74-

      Erilainen nainen on nainen joka ei ole samanlainen kuin muut naiset.


      Hehheee....

      • millainen

        milloin nainen on sitten kloonattu ja millainen nainen on sitten erilainen kuin muut, perusteluita?


      • -M74-
        millainen kirjoitti:

        milloin nainen on sitten kloonattu ja millainen nainen on sitten erilainen kuin muut, perusteluita?

        "milloin nainen on sitten kloonattu"
        - Kloonaaminen sinällään on kielletty mm. Euroopan neuvoston yleissopimuksessa. Eli tietääkseni naista ei ole kloonattu. Toisaalta jos nainen on kloonattu, niin kloonauksen jälkeen kyseisestä naisesta voidaan käyttää termiä "kloonattu nainen".

        "millainen nainen on sitten erilainen kuin muut, perusteluita?
        - Jos nainen esimerkiksi EI näytä samanlaiselta kuin muut naiset, niin hän on tällöin erilainen nainen. Perustelut: Visuaalinen tarkastelu antaa totuudenmukaisen arvion.


      • kenelle tahansa..
        -M74- kirjoitti:

        "milloin nainen on sitten kloonattu"
        - Kloonaaminen sinällään on kielletty mm. Euroopan neuvoston yleissopimuksessa. Eli tietääkseni naista ei ole kloonattu. Toisaalta jos nainen on kloonattu, niin kloonauksen jälkeen kyseisestä naisesta voidaan käyttää termiä "kloonattu nainen".

        "millainen nainen on sitten erilainen kuin muut, perusteluita?
        - Jos nainen esimerkiksi EI näytä samanlaiselta kuin muut naiset, niin hän on tällöin erilainen nainen. Perustelut: Visuaalinen tarkastelu antaa totuudenmukaisen arvion.

        hmm, minä kun luulin sen tarkoittavan jotain.


      • -M74-
        kenelle tahansa.. kirjoitti:

        hmm, minä kun luulin sen tarkoittavan jotain.

        No tuo oli vaan mun tapaista huumoria, kuljin äsken käytävillä ja naureskelin itsekseni omalle näsäviisaudelleni ;-)

        Erilainen nainen - tarkoittaa ehdottomasti jotain positiivista. Sehän ei ota kantaa "millä tavalla" olet erilainen, josta voidaan päätellä että tarkoituksena oli ainoastaan imarrella sinua. Eli erilainen nainen - kommentti tarkoittaa vähän samaa kuin että: olet ihana tms.


      • erilainen nainen
        -M74- kirjoitti:

        No tuo oli vaan mun tapaista huumoria, kuljin äsken käytävillä ja naureskelin itsekseni omalle näsäviisaudelleni ;-)

        Erilainen nainen - tarkoittaa ehdottomasti jotain positiivista. Sehän ei ota kantaa "millä tavalla" olet erilainen, josta voidaan päätellä että tarkoituksena oli ainoastaan imarrella sinua. Eli erilainen nainen - kommentti tarkoittaa vähän samaa kuin että: olet ihana tms.

        sitä miesten logiikkaa :)
        Kiitos vastauksista, ajattelin etteihän se erilaisuus tarkoita, että olisi jotenkin omituinen, eikä välttämättä positiivisessa mielessä. Vaikkakin kommenttien kertojat ovat kyllä näyttäneet ihan ystävällisiltä ;)


    • -View-

      Tarkoittaa samaa kun, että pidän & tykkään sinusta, mutta se on helpompi ilmaista sanalla "erilainen kun muut". Koska silloin tämä vastapuoli näkee sinussa jotain sellaista erilaisuutta joka viehättää juuri häntä. Minulle kyseinen ilmaisu on synonyymi sanoille pitää, tykkää, välittää. Että silleen ... : )

    • manifest

      Se voi tarkoittaa esimerkiksi naisen suhtautumista asioihin, asennetta, käyttäytymistä jne. On positiivinen asia useimmiten.

    • no siis eikös se tarkoita sitä että tämä kyseinen nainen on jotenkin erilainen, sellainen joka vetoaa juuri siihen mieheen joka niin sanoo.

    • Asiasta huvittunut

      Jos mies sanoo noin, se tarkoittaa, että nainen herättää miehessä sellaisia tuntemuksia, mitä muut naiset eivät herätä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe