Minä aion tänään valmistaa perheelleni ruoaksi tanskalaista sianlihaa ja kyytipojaksi arlan herkkuja. Perseeni pyyhin tästä lähin oikealla kädellä. Kyllä joku roti pitäs olla muslimeillakin, jos fundamentalisteja on vain pieni osa muslimeista, niin miksei tavalliset muslimit saa niitä kuriin? Tuntuu inhottavalta, että pohjoismaihinkin on levinnyt islamin aiheuttama terrorin uhka. Hämmennyin itse tästä voimakkaasta rasistisesta reaktiosta joka minulle tuli tapauksen tiimoilta. Jos joku hyökkää pohjoismaita vastaan niin kyllä se vaan tuntuu että kaverille vittuiltais.
Päivän jatkot vaan kaikille
Sianlihaa ja Arlaa
5
270
Vastaukset
- katsos
kun omia arvoja ja samankaltaiset arvot omaavia ihmisiä vastaan syntyy uhka, niin puolustautumisreaktio on ihan normaali. Eikä ole mitään syytä ALISTUA islamiterrorille täällä pohjolassa!
- Veljesi
Emmehän mekään, rauhalliset kristityt saa kuriin sitä pientä äärikristittyjen ryhmää Amerikassa, joka hallitsee maailmaa ja yrittää tehdä siitä itsellensä sopivan paikan muiden kustannuksella.
- pkr-1
viimeksi kristittyjä olisivat. Mutta onhan heillä itkumuurinsa vakikäytössä.
- Saara
Niinpä, harmi vaan kun kukaan ei oikein tiedä sitte mikä vastaus on oikea, jotta pääsisi sinne paratiisiin. Jeesus, Allah, Buddha, Vishnu... kyllä niitä riittää. Oliskohan rauhan palauttamiseksi maailmaan tehtävä jotain käsittämätöntä kuten, että kaikki maailman ihmiset kääntyisi Islamin uskoon =)
Itse en henkilökohtaisesti usko kun fysikaalisiin, kemiallisiin ja matemaattisiin tosiasioihin. Niin ja toki historiaan. - Veljesi
Saara kirjoitti:
Niinpä, harmi vaan kun kukaan ei oikein tiedä sitte mikä vastaus on oikea, jotta pääsisi sinne paratiisiin. Jeesus, Allah, Buddha, Vishnu... kyllä niitä riittää. Oliskohan rauhan palauttamiseksi maailmaan tehtävä jotain käsittämätöntä kuten, että kaikki maailman ihmiset kääntyisi Islamin uskoon =)
Itse en henkilökohtaisesti usko kun fysikaalisiin, kemiallisiin ja matemaattisiin tosiasioihin. Niin ja toki historiaan.Ihminen kuolee sukupuuttoon niin tulee rauha maanpäälle, mutta sitä ennen voimme huudella äänemme käheäksi juuri noitten mainitsemiesi herrojen nimeä ja hakata päätä seinään, kun kaikki ei tykkää samasta kaverista.
Luonnonlaeissa pitäisi olla tarpeeksi ihmeitä pienelle ihmiselle, eikä tarvitsisi keksiä kaiken maailman päättömyyksiä elämäänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53422Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272659Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu812403Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1181280Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91243Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41168