Olen syönyt viisi vuotta Mercilon e-pillereitä.Sivuvaikutuksia ei ole ollut lainkaan ja olen ihan tyytyväinen kyseiseen merkkiin.Ihoni on aina ollut rasvaisuuteen taipuvainen eikä merciloneilla ainakaan positiivisia vaikutuksia ole ihoon ollut. Nyt ihoni on mennyt entistä huonompaan kuntoon: mustapäitä ja valkopäitä on jumalattomasti ympäriinsä ja joskus kohoaa oikein kunnon talipaukkuja.varsinaisesta aknesta ei tosin ole ihan kysymys. Varasin ajan terveydenhoitajalle, jossa kerroin että haluan vaihtaa pillerit sellaiseen merkkiin jolla on suotuisat vaikutukset ihoon.Ehdotin haluavani Diane Novat koska olen kuullut että niillä saa ihon hyvään kuntoon. Terkkari ei ottanut kuuleviin korviinsa ehdotustani vaan sanoi että merkin päättää lääkäri jota en edes tavannut henkilökohtaisesti. Seuraavana päivänä hain pillerireseptin jotka olivatki Yasmin merkkiä...Onko näillä nyt sitten mitään vaikutusta ihoon...en haluasi vaihtaa muuten hyvin toiminutta pillerimerkkiä, jos näillä ei saa ihoa kuntoon.
Yasmin pilsut
6
1089
Vastaukset
Mulla ainakin hyviä kokemuksia yasmin pillereistä. ensimmäiset pillerit mitä kokeilin, ja edelleen käytössä. Iho parani huomattavasti, nyt ei oikeestaan näpyn näppyä, menkat lyheni eikä ole juuri kipujakaan. Yleensähän lääkäri määrää näitä ensimmäisenä, tai ainakin monilla tutuillani. Ihme ettet ole saanut näitä aivan alussa kokeiluun...
- yhtä suosittuja
Yasminit, Mercilonit ja Melianet ovat kaikki todella yleisesti ensimmäisiksi pillereiksi määrättyjä. Ne sisältävät vähän hormoneja ja ovat hyvin samankaltaisia. Diane Novat ovat tujumpaa kamaa ja sen vuoksi monilla auttavat myös iho-ongelmiin.
Ja mitä tuohon terkkariasiaan tulee, niin alkuperäiselle kysyjälle tiedoksi, että terkkari ei todellakaan voi määrätä sinulle mitään pillereitä. Ei hänen tarvitse kuunnella niitä toiveita, koska päätökset pillereistä tekee aina lääkäri.
- tjjaaa
diane novan ja cypretylin lisäksi juuri yasminia käytetään myös aknen hoitoon. se ei tosin ole kela-korvattava lääke.
- ihoon...
Mulla Yasmineilla ei ollut mitään vaikutusta ihoon, finnejä ja mustapäitä tuli samaan malliin. Menkat kesti ihan yhtä pitkän ajan ja kuukautiskivut vaan koveni. Mut se on tietty yksilöllistä. Voithan sä niitä kokeilla, voi vaikka toimia sulla. Ihosta vielä sen verran, että suosittelen kyl Dr. Hauschka-sarjaa. Iho mulla tullut paljon paremmaksi jo muutamassa viikossa!
- pillereistä
Ei kyllä mulla auttanut Yasminit eivätkä ne sopineet muutenkaan.. Mutta mulla ei kylläkään auttanut myöskään Diane Nova jotka sain ensimmäisiksi pilleriekseni kauan sitten. Nykyään käytän marveloneja ja olen löytänyt erittäin hyvän kosmetologin.
- ninni
mä vaihdoin ehkäsyrenkaan yasmineihin noin puol vuotta sitten, rengas aiheutti mun normaalisti hyvään ihoon näppyjä ja vajaan vuoden renkaan käytön aikana lihoin 10kg. nyt yasmineilla näpyt on hävinneet kokonaan, kilot ei kyllä, vaikka osittain niiden takia kyneni määrisi yasminit. mut odotellaan... vaikutuksen kun kuulemma näkee vasta muutaman kuukauden päästä,, :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558