Onko minkälaisia kokemuksia ko. vaunusta? Merkki on aika tuntematon ainakin meikäläiselle. Eli löytyykö hyvin varaosia, mitä paikkoja kannaisi eritoten katsoa ostettaessa?
Tec:in vaunu
6
1242
Vastaukset
- saksalaismerkki
Sitä on tuotu eri firmojen toimesta Suomeen pitkän aikaa, mutta myynti on jäänyt vähäiseksi.
Vain muutamia on mennyt vuosittain kaupaksi.
Lieneekö syy vanhahtava suunnittelu ja vaatimaton ulkonäkö. Ei mene varmaankaan hyvin kaupaksi käytettynä, mutta juuri sen vuoksi siitä saattaa saada edullisen ensivaunun.
En ole siitä pahaakaan kuullut kerrottavan ja varaosat ovat samat kuin muissakin eli jääkaapit, hellat ja lämmittimet ovat ihan samaa kamaa kuin "merkkivaunuissakin" Talviominaisuuksista en osaa sanoa, mutta olen minä Tecissäkin ihmisiä talvella nähnyt.
Lämmitin taitaa olla Truma (Trumatic) eli ilmalämmitys.- niin se on
tehty LMC tehtailla, kevyeksi ensivaunuksi, jos koko riittää ja muuten miellyttää niin siitä vaan.
- vaunu
niin se on kirjoitti:
tehty LMC tehtailla, kevyeksi ensivaunuksi, jos koko riittää ja muuten miellyttää niin siitä vaan.
kuin DETFLESS presiis sama värkki on vain tehty halvempi malli
- Minä
Näytti mainoksessa olevan Alden pannu
- LMCaravan
vaunu kirjoitti:
kuin DETFLESS presiis sama värkki on vain tehty halvempi malli
LMC:n sivuilta kopioitu:
"1993 LMC starts the production of TEC caravans and motorcaravans"
- Karavaanari
Osat käyvät yleensä keskenään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268