Sipulipillu

on mulla kans

"Valkovuotoni on paksua ja haisee sipulille.
Olen yrittänyt hoitaa vaivaa hiivatulehdukseen tarkoitetuilla tuotteilla onnistumatta siinä.
Joten mikähän vaiva minulla mahtaa olla ja pitääkö sen vuoksi käydä lääkärissä?
Seksielämänikin on kärsinyt kyseisen vaivan vuoksi.
Kiitos vastauksistanne jo etukäteen. :) "



Kopioin tämän kirjoituksen.
Minulla on samanlainen sipulimainen tuoksu alapäässä ja valkovuoto on paksua ja vaaleanvihertävää. Käsittääkseni kyse ei ole mistään bakteeritulehduksesta vaan emättimen luonnollisesta hajusta, joka muuttuu sen mukaan mitä syö ja paljonko ja tunnetilatkin voivat vaikuttaa. Stressin aikana sipulinhajuinen vuoto lisääntyy. Ihan normaalia, ei tarvi lääkkeitä.

7

1629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trichomonas.

    • tricomonas.

      Kuulostaapa oireet siltä. Apteekista saa ilman reseptiä Starogyn-emätinvoidetta, kannaattaa kokeilla sitä.

    • sipuli ;-)

      Minulla on koko elämäni ollut aika ajoin runsasta valkovuotoa. Väriltään se on ihan valkoista, eikä siihen liity mitään muita oireita. Määrä ja koostumus vaihtelevat kierron mukaan. Toisinaan huomaan tuon sipulin hajun. Kovin usein sitä ei tunnu. Olen liittänyt sen runsaaseen sipulin syömiseen. Jos syön paljon raakaa sipulia ja menen saunaan, tunnen sen saman sipulin hajun nousevan myös hien mukana iholta.

    • tinnni

      Se on se Tricohomas tai jokin sen niminen :S Mullakin oli, piti kymmenen illan ajan laittaa semmosia antibiootti kapseleita emättimeen nukkumisen ajaksi..Se oli tulehdus joka ei ollut sukupuolitauti perää..Hoidettavissa on,voi kysyä apua terveydenhoitajaltasi..
      Vihreä on merkki siitä ettei kaikkia ole kohdallaan :) ainakin minulle...

      • johanna

        Trikomonas tartunta on suomessa erittäin harvinainen, ennemminkin uskoisin että kyseessä on bakteerivaginoosi, elikkäs emättimen oman bakteeritasapainon hetkellinen häiriö. Monilla naisilla, syystä tai toisesta oma bakteerikanta lehahtaa joskus liikakasvuun ja siitä johtuu pahanhajuinen valkovuoto, joskus oireina saattaa olla myös lieviä alavatsakipuja. Lääkärit määrää usein edellämainittuun vaivaan trikotzol nimistä lääkettä, samainen lääke hoitaa myös trikomonaksen.


      • sinttu
        johanna kirjoitti:

        Trikomonas tartunta on suomessa erittäin harvinainen, ennemminkin uskoisin että kyseessä on bakteerivaginoosi, elikkäs emättimen oman bakteeritasapainon hetkellinen häiriö. Monilla naisilla, syystä tai toisesta oma bakteerikanta lehahtaa joskus liikakasvuun ja siitä johtuu pahanhajuinen valkovuoto, joskus oireina saattaa olla myös lieviä alavatsakipuja. Lääkärit määrää usein edellämainittuun vaivaan trikotzol nimistä lääkettä, samainen lääke hoitaa myös trikomonaksen.

        Trikomonas on varsin yleinen tulehdus minkä aiheuttaa siimahäntä eliö. Tätä ei lasketa sukupuolitaudiksi.
        helppo hoitaa ja muistakaa et mies on hoidettava myös!


      • sukupuolitauteja
        johanna kirjoitti:

        Trikomonas tartunta on suomessa erittäin harvinainen, ennemminkin uskoisin että kyseessä on bakteerivaginoosi, elikkäs emättimen oman bakteeritasapainon hetkellinen häiriö. Monilla naisilla, syystä tai toisesta oma bakteerikanta lehahtaa joskus liikakasvuun ja siitä johtuu pahanhajuinen valkovuoto, joskus oireina saattaa olla myös lieviä alavatsakipuja. Lääkärit määrää usein edellämainittuun vaivaan trikotzol nimistä lääkettä, samainen lääke hoitaa myös trikomonaksen.

        Globalisaation edetessä todennäköisesti Suomessakin hyvin yleinen tauti, mutta alidiagnostisoitu. Tauti tarttuu useimmiten seksikontaktin kautta, mutta nainen voi saada tartunnan muullakin tavoin, esimerkiksi käymälän istuimesta, jossa on trikomonasta sisältävää eritettä.

        Taudille on ominaista runsas, kupliva ja vihertävä pahanhajuinen valkovuoto ja limakalvojen kirvely.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe