Olen etsinyt joka paikasta, mutta ei löydy!
Tietääkö kukaan, mistä saa Siniseen (Miian laulu)?
Ei siis sanat, vaan oikeen laulu...
Mistä saa Siniseen-laulun?
32
17959
Vastaukset
- sanat ja nuotit
salkkarien kotisivuilla. muistaakseni kohdassa miian laulu. siinä on nuotit ja sanat:)
- .Odotan.
Mä löysin sen, mutta haluan sen LAULUN...
Auttakaa joku... >:) - Ktrrf
.Odotan. kirjoitti:
Auttakaa joku... >:)Kysy jostain levyliikkeestä jos tietäisvät.
- sanni100
Ktrrf kirjoitti:
Kysy jostain levyliikkeestä jos tietäisvät.
http://www.salatutelämät.fi/siniseenlaulu
- mämämä
Ktrrf kirjoitti:
Kysy jostain levyliikkeestä jos tietäisvät.
haluaisin sen laulun myös mutta en mihinkään levyliikkeeseen sen takia mene!! onko jollain sen laulun osoite mistä sen saa kuunneltua?
- ihfjduklyhdet
.Odotan. kirjoitti:
Auttakaa joku... >:)löydät sen kun kirjoitat googleen salatut elämät se menee sinne missä on videoita niin sieltä pitäisi löytyy ainakin ite löysin:)
- miian laulu
ois kiva tietää mistä löytyy siniseen nuotit
- mörkölaulu
deesee plusplussalta sitä piisiä. siält löytyy.
- ihiminen
moi,
se miian laulu (siniseen) on huippu, mutta silti niin itkettävä, aina kun sitä hyrräisee mielessään ni kyllä tippa linssiin meinaa tulla,..
löysitkö sen sanat/laulun??
t: mie.. - Haluaisin
minäkin olen etsinyt sitä miian laulua.. koitin tuota yhtä linkkiä mutta ei tullu mitään.. mistä sen laulun saisi..? Ei sanoja..vaan se laulu..! :)(:
- haluaisin
mistä saisin siniseen laulun nuotit?? kotin tota linkkiä mutta ei se toiminut, enkä sivuiltakaan näin äkkiseltään löytänyt.
- ne nuotit
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/salatutelamat2006/nuotti.shtml
siinäpä on osoite, miian laulun nuotteihin :) - LOLLLL
ne nuotit kirjoitti:
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/salatutelamat2006/nuotti.shtml
siinäpä on osoite, miian laulun nuotteihin :)Nokun KUKAAN EI HALUNNUT NUOTTEJA VAAN SEN LAULUN KUUNNELTAVAKSI!!!! on nii vaikeest ymmärtää!!
- dsffgs
LOLLLL kirjoitti:
Nokun KUKAAN EI HALUNNUT NUOTTEJA VAAN SEN LAULUN KUUNNELTAVAKSI!!!! on nii vaikeest ymmärtää!!
no halusha yks ainaki
- Jansku 21
Mulla on nyt se siniseen laulu jossa tulee Mian hautajaistakin video. Winamp:sta löytyi = )
- tarviin
Minäki oon ettiny sitä. Mutta en tarvi nuotteja vaan ite biisin. missä on?
- Jansku 21
tarviin kirjoitti:
Minäki oon ettiny sitä. Mutta en tarvi nuotteja vaan ite biisin. missä on?
Juuri sen laulun laulettuna kera videon löysin tai mieheni löysi . Ks. edellinen viestini.
- akokoko
joko oon tosi huono ettiin tai sit sitä ei vaan oo siälä? voisikko linkittää? vai löytyykö jostain muualtaki mahdollisesti?
- _Neko_
Tiedän mistä saat sen kappaleen ota tää linkki ja saat yhestä paikasta sen kappaleen jos sitä haet http://www.youtube.com/watch?v=36oniOpsvPo
- tyttö joka pelaa jääkiekkoa
miian laulu siniseen saa salkkareitten kotisivuilta. :)
- jossukka
www.youtube.com kirjotat siihen vaa et miian laulu siniseen ja painat sitä missä on kaks vai kolme ruusua ja kuuntelet toivottavasti tästä on apua
- jossukka
apua en löytäny mitää muuta paikkaa koska en oo ikinä kirjottanu tänne mut osaaks kukaa auttaa yhdes sims 2 liittyväs jutus tiedätteks te onko sims 2 joku koodi mil saa yliopistoaikaa nopeutettua muutki koodit kelpaa mut ennemmin ottaisin tän koska tarvitsisin sitä tosi paljon kiitos jo etukäteen ps. laittakaa vaa niitä muitaki koodeja rahakoodin tiedän ja sen tarvekoodin se maxmotives pss. tietääks kukaa mistä sais sims 1 oon ettiny sitä joka paikasta citymarketissa kerran näin mutta en saanu ostaa sitä sillo ja sitte joku muu oli ostanu sen mut toivottavasti se löytyy jostaki porin kaupasta ettei tartte lähtee mihinkään helsinkiin tai kuopioo hyvää kesälomaa kaikille
- mikaelkarvajalka
ainakin lisää rahaa saa; paina pohjaan ja pidä pohjassa; Ctrl, sitten sen ylä puolelta se nuoli, sitten C ja sitten kirjoita motherlode. aikaa saa nopeuutettua siitä normaalisti vasemmasta alareunasta paina nuolta jossa on pause jne merkit.
- i.n.i.s
No voi herran jestas! Ehkä Youtubesta! Äly hoi!
- ^Tietäjä^
No kirjota YOUTUBEen et siniseen, nii siinä ne sen laulaa jos sitä tarkotat!!!
- fggfds
Kirjota you tubeen siniseen
- Mellu111
Hei. Ole ainakin kerran löytänyt youtubesta sen laulun kun laitoin: ''Salkkarit Miia'' Ja sit siihen tuli jotain niitä lauluja. Mukavia hetkiä kaikille!. :)
- jep20
Löytyyks niitä siniseen -biisin nuotteja vielä jostain?:)
- pianocrazy
↑Niimpä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224760Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43384Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263190Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262627Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu732343Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91384Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171255Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41128