Onko kukaan syönyt Seromex -lääkettä? Mielipiteitä? Mulle sitä määrättiin ja pitäis ruveta ottaa.. vähän pelottaa, pakkaus selosteessakin vielä luki "ei suositella alle 18-vuotiaille, koska käytön turvallisuutta ja tehoa ei tunneta riittävästi". Olen kylläkin 23v, mutta ei tuo hyvältä kuulosta...
Seromex -lääke???
7
11028
Vastaukset
- Roinaaja
Mitään mielialalääkkeitä tai rauhoittavia ei suositella alle 18-vuotiaille.
Turha sitä on hirvitellä. Tavallinen ssri-lääke. Aamutokkuraa, ehkä suun kuivumista aluksi.
Buranassakin on enemmän lupailtu haittavaikutuksia. Panadolissakin maksatulehdusta ja ties mitä haittavaikutuksina. Omassa migreenilääkkeessäni on suolistoverenvuotoa, mielialahäiriöitä, vatsahaavoja, kouristuksia ja jos jotakin. Ei ole tullut pitkässäkään käytössä mitään, vaikka annostukset on olleet isoja.
Suihkussa käymisen mahdollisiin haittavaikutuksiin voitaisiin lukea äkillinen kuolema. (Jos liukastuu siellä saippuaan ja taittaa niskansa.)- tietoa?
Mitä tapahtuu, jos juon alkoholia ja syön noita 1 kpl pvässä? Selostuksessa lukee, että alkoholin käyttöä tulee välttää.. Kannattaisiko jättää ottamatta lääkettä aamulla, jos illalla aikoo juoda?
- aivan...
tietoa? kirjoitti:
Mitä tapahtuu, jos juon alkoholia ja syön noita 1 kpl pvässä? Selostuksessa lukee, että alkoholin käyttöä tulee välttää.. Kannattaisiko jättää ottamatta lääkettä aamulla, jos illalla aikoo juoda?
toisin päin, eli se alko pois. Ei antidepressiivejä syödä siten että niitä otetaan epäsäännöllisesti jättämällä lääkkeitä väliin!
- santtu
aivan... kirjoitti:
toisin päin, eli se alko pois. Ei antidepressiivejä syödä siten että niitä otetaan epäsäännöllisesti jättämällä lääkkeitä väliin!
5 vuotta seromexiä syöneenä voin kertoa, että mitää haittaa siitä missään nimessä ei ole!! Siitä on todella apua. Itse haluaisin tietää mitä seurauksia siitä on raskaudelle..
- himpsukka
santtu kirjoitti:
5 vuotta seromexiä syöneenä voin kertoa, että mitää haittaa siitä missään nimessä ei ole!! Siitä on todella apua. Itse haluaisin tietää mitä seurauksia siitä on raskaudelle..
olen käyttänyt kyseessä olevaa lääkettä ainakin 8v. ja tulokset ovat olleet hyvät.Olen samaa mieltä että ei alkoholia minkään mielialan lääkkeen kanssa.Itse olen täysin raitis joten kokemusta ei siihen suhteen ole mutta lukenut olen että ei sovi.Alussa voi olla väsymystä mutta menee ohi. Kolme viikkoa ja olo on varmasti parempi. Joten aloita vaan. Tsemppiä.
- aikana
himpsukka kirjoitti:
olen käyttänyt kyseessä olevaa lääkettä ainakin 8v. ja tulokset ovat olleet hyvät.Olen samaa mieltä että ei alkoholia minkään mielialan lääkkeen kanssa.Itse olen täysin raitis joten kokemusta ei siihen suhteen ole mutta lukenut olen että ei sovi.Alussa voi olla väsymystä mutta menee ohi. Kolme viikkoa ja olo on varmasti parempi. Joten aloita vaan. Tsemppiä.
pystyy juomaan monta 12packkia eikä tule edes krapula ja sit humalassa puhuu valheita!
siis voi esim. nolata pahasti itsensä jos joku ottaa juttusi tosissaan. - maf-666
aikana kirjoitti:
pystyy juomaan monta 12packkia eikä tule edes krapula ja sit humalassa puhuu valheita!
siis voi esim. nolata pahasti itsensä jos joku ottaa juttusi tosissaan.Ota nyt kaveri järki käteen!!!!
Ota nyt kaveri JÄRKI käteen!!! Ei tollalailla voi leikkiä elämässi kanssa! Meillä on vain yksi elämä, nauttikkaamme siitä mahdollisen pitkään. 83v vaari, nauttii täysillä! Jp
t sinä to
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268