Olen nyt syönyt diane novaa neljä vuotta ja nyt riittää. Ne määrättiin lievään akneen ja samalla luonnollisesti raskauden ehkäisyyn, ja iho onkin parantunut täysin, mutta helvetinmoisia sivuvaikutuksia tilalle. Nyt olen vasta osannut yhdistää kaiken johtuneen pillereistä. Atooppinen ihottuma puhkesi suht pian aloittamisen jälkeen, mielialavaihtelut järkyttäviä..itku-ja raivokohtauksia, ihme pelkotiloja ja jännittämistä. Näitä ei ennen ole koskaan ollut. Seksi ei kiinnosta. Vasta kun rupesin kaivamaan tietoa koko myrkystä, huomasin, että se on hormonimäärältään suurimpia ellei suurin markkinoilla oleva. Siksi se auttaa akneen..sen aikaan kun sitä popsii. Nyt vähän pelottaa, miten naama reagoi, mutta melkein valitsisin finnit mieluummin kuin tän kuivuuden ja ihottuman. Te, jotka olette lopettaneet diane novan, niin oletteko aloittaneet saman tien jonkun akne-lääkekuurin, vai odottaneet miten käy? Huomasin, kun selailin netin keskustelupalstoja läpi, että tajuttoman monella samoja oireita diane novan käytöstä.
Diane Nova
3
659
Vastaukset
- diane nove akneen
oikeestaan kun alotan niin akne pahenee vaan... :( mieluummin siis oon syömättä lainkaa, mut sitte on toi menkkojen puuttuminen nii ei oikee voi olla ilmankaa :(
- Lopen Uupunut
Itse söin samasta syystä Diane Novaa, siis akneen ja ehkäisyyn. Kyllä se akneen auttoi, ja ehkäisynä se toimi aivan helevetin hyvin: seksiä ei tarvinnut harrastaa lainkaan! Penetraatio tuntui lähinnä hiekkapuhallukselta, ja halut oli kateissa muutenkin. Lopetin pillerit kokonaan, ja olo on aivan toinen! Vaikka finnejä on jonkin verran, ei akne kuitenkaan puhjennut samanlaisena kuin ennen pillereitä. Johtuuko sitten iästä, en tiedä. Joka tapauksessa olen ollut MIELETTÖMÄN tyytyväinen lopettamispäätökseen. Muutama näppylä ei ole mitään siihen verrattuna, että ei voi harrastaa seksiä! Mieskin suostuu kyllä ihan mielellään käyttämään kortsuja, kun kerran sillä ehdolla saa...
Mitään psyykkisiä oireita en varsinaisesti tunne Diane Novasta saaneeni, mutta kieltämättä jälkikäteen tuntuu, että nukunkin paremmin nykyisin. Enää ei tarvitse keskellä yötä surra koko maailman asioita, ja omatkin ongelmat tuntuvat pienemmiltä. Luulen että osaltaan siihen auttaa myös se, että nykyin seksi toimii unilääkkeenä :) Tsemppiä sulle, suosittelen lopettamaan! - ei ongelmia
Söin diane novaa 6 vuotta ehkäisyyn ja akneen. Eikä mulle tullut siitä mitään sivuoireita, seksi maittoi ja usein. Kun sitten lääkkärin määräyksestä vaihdoin laimeampiin pillereihin ja lopulta evra-laastariin ovat seksihaluni tuplaantuneet, ellei triplaantuneet. Poikaystäväkin jo valittaa kun koko ajan pitäisi olla panemassa...
Että näin jälkeenpäin ajatellen pillerit ilmeisesti vähensivät halujani, mutta nyt tuntuu että ei tämäkään normaalia voi olla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593