Kiireinen rukousaihe!!!

engelmama

Iltaa kaikille!

Pyytäisin rukousta työkaverini puolesta. Tänään illalla hän tuli yövuoroon ja lähti käymään ennen raporttia vessassa. Matkalla sinne kuitenkin tuupertui käytävälle. Onneksi kuulimme kolauksen ja menimme katsomaan mitä oli tapahtunut. Oli hetken tajuttomana ja valitti sitten rinta- ja vatsakipua. Soitimme lääkäriambulanssin paikalle ja ensiavun jälkeen lähti sairaalaan.

Tämä ihminen on 46-vuotias 4 lapsen äiti. Pyytäisin rukousta hänen ja perheensä puolesta. Että he kaikki saisivat kokea Jumalan huolenpitoa ja läheisyyttä.

Kiitos jo etukäteen kaikille rukoilijoille ja Jumalalle siitä, että Hän saa ilmestyä tuon perheen elämässä!

Anne

9

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hansutuulia

Rakas Jeesus tuon tämän henkilön sinun valtaistuimesi eteen Poikasi Jeesuksen nimessä.

Kiitos että kuulet rukoukset, tiedän että tahdot auttaa kärsivää ihmistä, kiitos että olet voimallinen koskettamaan ja parantamaan.
      Herra jos hän ei ole uskossa, vedä tämän sairauden kohdatessa lähellesi, anna etsikkoaika koko perheelle. Sinun käsiisi jätän tämän rukousaiheen. Ja uskon että saamme kuulla vain hyviä uutisia. Amen.

• frihet

Eli sydän meinaa "lakkoilla" sydän inferktin merkit, kun naisilla on epämääräisemmät oireet, kuin meillä miehillä.

Herra kohdatkoon parantavan kätensä kautta.
      Myös viisautta lääkäreille, etteivät kotiin lähettäisi, kuten joskus ovat tehneet virheellisen tutkinnan perusteella ja potilas on kotiin koullut, juuri tuon naisten epämääräisten oireilujen johdosta.

Muistan täällä vaimoni kanssa tuota kyseistä ihmistä.

• tiedoksi.

Itse teen usein niin että istun alas vartiksi. Rukoilen mielessäni hartaasti ihmisen puolesta. Samalla kuvitten Jumalan rakkauden ja voiman valkoisena tai vaaleampunaisena valona. Kuvittelen ihmisen mielessäni ihan terveena ja ympäröin hänet tällä parantavalla rakkauden energialla. Keskityn voimakkaasti rukouksiin ja näihin mielikuviin.Tulos tuntuu usein vastaanottajassakin, tämä on hyvin voimallinen keino.
        Eräällä henkilöllä oli keuhkoissa vikaa ja kurkun alue jotenkin oudosti tukossa. Sovittiin että hän pistää kotona tiettynä aikana maate vartiksi ja minä alan silloin rukoilemaan ja lähettämään energiaa mielessä.
        Hän tunsi koko vartin ajan kuinka sellainen ihanan tuntoinen lämmin ja rauhoittava voima ympäröi hänet. Hoidon aikana hän sai yskänkohtauksen ja limaa oli tullut paljon. Kurkku avautui kerralla.
        Minulla on muitakin hyviä kokemuksia runsaasti. Esim itse kärsin pitkään univaikeuksista. Pyysin erään henkilön tekemään minulle tämän hoidon.
        Hoidon aikana kotona väsähdin ja nukahdin helposti heräten vasta aamulla.

Ajatuksilla on paljon voimaa. Eetterissä nämä ajatukset vaikuttavat nämä tämän henkilön henkiseen verhoon, jota kutsutaan auraksi tai energiakentäksi. Se on se energiakenttä jolla otamme vastaan tietoa ennenkuin se tunkeutuu fyysiseen kehoon ja tekee siellä työtään -myönteistä tai kielteistä.

Ajatksillamme voimme kohentaa myös ihmissuhteita. Jeesuskin käski rukoilla ihmisten ja vihamiesten puolesta. Koska olemme myös yhtä Jumalan kanssa, emme voi vihata toisiamme. Hankalille ihmisille kannattaa mielessään lähettää rakastavia ja anteeksiantavia ajatksia rukousten kera. Kun tapaat tämän henkilön seuraavan kerran, on mahdollista että hänen asenteensa on sinua kohtaan muuttunut.Tämänkin olen havainnut todeksi kun olen näitä asioita pitkään harrastanut.

Nämä kaikki ovat itsestäänselvyyksiä. Aina kuitenkin löytyy ihmisiä jotka eivät ole tietoisia näistä asioista,varsinkin uskovien piirissä. Henkisissä piireissä näistä kaukoparannus jutuista puhutaan paljon ja rakkautta lähetetään ryhmässä paikkoihin jossa on esim sotia sairaiden lisäksi.

Kauneimpia esimerkkejä tästä on 2 maailmansodan aikainen "hiljainen minuutti". Big Benin iltayhdeksän lyöntien jälkeen jokaista BBC:n kuuntelijaa pyydettiin hiljentymään ja rukoilemaan minuutin ajan rauhan puolesta. Miljoonat tekivät näin, suuren ryhmän voima on valtava.

Henkimaailmasta on mediaalisessa tilaisuudessa kerrottu tästä että kollektiivisesti synnytety rauhanenergia lyhensi maailmansotaa parilla vuodella ja esti saksalaisia valloittamasta saarivaltakntaa!

Tietysti on uskovia jotka näkevät demoneita ja paholaisia melkein kaikissa asioissa, myöskin tässä rakkauden ja voiman lähettämisessä eli kaukoparannuksessa. Vinkiksi tämän kerron niille jotka haluavat lähimmäisiään auttaa. Halukkaat löytävät kirjallisuuttakin jossa käsitellään kaukoparannusta ja ajatuksien voimaa.

Kielteisissäja vihan täyttämissä ajatuksissa rypemistä kannattaa välttää kun tietää että ne todella vaikuttavat toisiin ihmisiin sekä itsemme,luoden kehoomme sairautta. Tämähän on tutkittukin asia.

• tode'
        tiedoksi. kirjoitti:

Itse teen usein niin että istun alas vartiksi. Rukoilen mielessäni hartaasti ihmisen puolesta. Samalla kuvitten Jumalan rakkauden ja voiman valkoisena tai vaaleampunaisena valona. Kuvittelen ihmisen mielessäni ihan terveena ja ympäröin hänet tällä parantavalla rakkauden energialla. Keskityn voimakkaasti rukouksiin ja näihin mielikuviin.Tulos tuntuu usein vastaanottajassakin, tämä on hyvin voimallinen keino.
        Eräällä henkilöllä oli keuhkoissa vikaa ja kurkun alue jotenkin oudosti tukossa. Sovittiin että hän pistää kotona tiettynä aikana maate vartiksi ja minä alan silloin rukoilemaan ja lähettämään energiaa mielessä.
        Hän tunsi koko vartin ajan kuinka sellainen ihanan tuntoinen lämmin ja rauhoittava voima ympäröi hänet. Hoidon aikana hän sai yskänkohtauksen ja limaa oli tullut paljon. Kurkku avautui kerralla.
        Minulla on muitakin hyviä kokemuksia runsaasti. Esim itse kärsin pitkään univaikeuksista. Pyysin erään henkilön tekemään minulle tämän hoidon.
        Hoidon aikana kotona väsähdin ja nukahdin helposti heräten vasta aamulla.

Ajatuksilla on paljon voimaa. Eetterissä nämä ajatukset vaikuttavat nämä tämän henkilön henkiseen verhoon, jota kutsutaan auraksi tai energiakentäksi. Se on se energiakenttä jolla otamme vastaan tietoa ennenkuin se tunkeutuu fyysiseen kehoon ja tekee siellä työtään -myönteistä tai kielteistä.

Ajatksillamme voimme kohentaa myös ihmissuhteita. Jeesuskin käski rukoilla ihmisten ja vihamiesten puolesta. Koska olemme myös yhtä Jumalan kanssa, emme voi vihata toisiamme. Hankalille ihmisille kannattaa mielessään lähettää rakastavia ja anteeksiantavia ajatksia rukousten kera. Kun tapaat tämän henkilön seuraavan kerran, on mahdollista että hänen asenteensa on sinua kohtaan muuttunut.Tämänkin olen havainnut todeksi kun olen näitä asioita pitkään harrastanut.

Nämä kaikki ovat itsestäänselvyyksiä. Aina kuitenkin löytyy ihmisiä jotka eivät ole tietoisia näistä asioista,varsinkin uskovien piirissä. Henkisissä piireissä näistä kaukoparannus jutuista puhutaan paljon ja rakkautta lähetetään ryhmässä paikkoihin jossa on esim sotia sairaiden lisäksi.

Kauneimpia esimerkkejä tästä on 2 maailmansodan aikainen "hiljainen minuutti". Big Benin iltayhdeksän lyöntien jälkeen jokaista BBC:n kuuntelijaa pyydettiin hiljentymään ja rukoilemaan minuutin ajan rauhan puolesta. Miljoonat tekivät näin, suuren ryhmän voima on valtava.

Henkimaailmasta on mediaalisessa tilaisuudessa kerrottu tästä että kollektiivisesti synnytety rauhanenergia lyhensi maailmansotaa parilla vuodella ja esti saksalaisia valloittamasta saarivaltakntaa!

Tietysti on uskovia jotka näkevät demoneita ja paholaisia melkein kaikissa asioissa, myöskin tässä rakkauden ja voiman lähettämisessä eli kaukoparannuksessa. Vinkiksi tämän kerron niille jotka haluavat lähimmäisiään auttaa. Halukkaat löytävät kirjallisuuttakin jossa käsitellään kaukoparannusta ja ajatuksien voimaa.

Kielteisissäja vihan täyttämissä ajatuksissa rypemistä kannattaa välttää kun tietää että ne todella vaikuttavat toisiin ihmisiin sekä itsemme,luoden kehoomme sairautta. Tämähän on tutkittukin asia.

tuskin oli engelmamalla mielessään, kun esirukouspyynnön jätti.

• Matvei Karjalan Mies

Asia on vakava ja minä muistan. Muistin jo heti ennenkuin kirjoitin tämän ja muistan vieläkin häntä rukouksissani.

• veliRiepu

rukouksin. Koitan muistaa pitkin päivää. Kertoisitko sitten myöhemmin, kuinka hän voi?
      Ole Jeesus armollinen!

• Tämä tauti ei ole kuolemaksi, mutta annapa meidän kuulla toipumisesta. Toivon hartaasi, että Herra saa ilmestyä ko perheessä Pelastajana ja Auttajana. Onhan Hän jokaisen heistä sovittanut Jumalan edessä. Muistetaan tämä rukouksissamme.

Jumalan armoa ja rauhaa Sinulle ja rakkaillesi.

• Mona-Henrika

Herra tämänkin rukousaiheen. Kosketa Herra tätä ihmistä kokonaisvaltaisesti ja pidä hänestä ja hänen perheestään huolta. AAMEN

• engelmama

Hei!

Kiitos teille kaikille, jotka muistatte työkaveriani. Kerron kiitosaiheet heti, kun kuulen jotain. (Olen varma siitä, että saamme vielä kiittää!)

Anne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4803
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3479
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      130
      3256
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2706
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      83
      2449
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1813
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      121
      1299
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1228
    Aihe