Oma ennätys on 250km/h mittarinopeutta 100km/h
alueella,alkoi tie tuntua aika kapealta.
Siis miltä 300km/h tuntuu autossa ?
Miltä tuntuu
16
993
Vastaukset
- motarille
kokeileen jos haluut tietää...Tai kaikkein paree vaihtoehto on joskos suljetulla alueella...;P
Miltäs sen pitäis tuntuu??? - pitää olla
Tiedätkin jo että tuossa yli 200 vauhdissa alkaa näkökentän reuna-alueet olemaan sellaista sumeaa puuroa ja ei se kummene yli 300 vauhdissa muutoin kuin niin että se sumeneva alue laajenee "eteenpäin" ja tie "kapenee" entisestäänkin.
Täällä suomen turuilla alkaa tuo pumppu hakata tuollaisissa nopeuksissa ihan kiitettävästi johtuen kiinnijäämispelosta ja pelosta saada jokin elukka pyörän tai auton keulaan.
Adrenaliini ainakin itsellä alkaa virtaamaan kunnolla kun joskus päästää sen neulan yli 300km/h, tosin tuossa kolmenmarkan vauhdissa pitää alusta olla tosi hyvässä trimmissä sillä nää suomen kinttupolut on oikeasti tosi epätasaisia.
Tulisi vain kesä pian.... - meikäläinen
Kerron miltä tuntuu jos saisit sut käsiini ja pamauttaisin päin näköä. Tuollaiset idiootit
pitäisi viedä lopettavaksi. Leiki omalla hengellä mutta älä tuu kaahailemaan yleisille teille ja vielä kehumaan tuollaisia.
Kaikki valopäitä sitä löytyykin.
Uskomaton urpo, toivottavasti ei ikinä tavata- Audi&ZX-12R
En oo toi eka kirjoittaja mut ajan takuuvarmasti useemmin ton 250 rikki autol ja pyöräl eli mä oon se tyyppi jonka sun pitäis saada käsiis nii pääsisit kokeilee pamauttaa päin näköö. Perkele siel konttorikoneel uskallat kyl uhota mut paskat laskisit housuus jos erhtyisit mun eteen urputtaan!
- teikäläinen
Sinulla on oikeus mielstäsi käyttää omankäden oikeutta ja pahoinpidellä toinen ihminen,
toisaalta kiellät toiselta ylinopeuden ajamisen.
Sanojasi lainaten,
"Kaikki valopäitä sitä löytyykin.
Uskomaton urpo, toivottavasti ei ikinä tavata". - meikä
Audi&ZX-12R kirjoitti:
En oo toi eka kirjoittaja mut ajan takuuvarmasti useemmin ton 250 rikki autol ja pyöräl eli mä oon se tyyppi jonka sun pitäis saada käsiis nii pääsisit kokeilee pamauttaa päin näköö. Perkele siel konttorikoneel uskallat kyl uhota mut paskat laskisit housuus jos erhtyisit mun eteen urputtaan!
mitä pellejä täällä oikeen hiihtää,
liikenne ei ole kaahaamispaikka, mene radalle jos kerran niin kova jätkä oot. - meikäläinen
teikäläinen kirjoitti:
Sinulla on oikeus mielstäsi käyttää omankäden oikeutta ja pahoinpidellä toinen ihminen,
toisaalta kiellät toiselta ylinopeuden ajamisen.
Sanojasi lainaten,
"Kaikki valopäitä sitä löytyykin.
Uskomaton urpo, toivottavasti ei ikinä tavata".siis väitätkö että pahoinpitely on sama kuin että joku sekopää kaahaa yleisessä liikenteessä 250 vastaantulevalla kaistalla tai samalla kaistalla?
Kuule, pikku pahoinpitely on enemmän kuin ansaittua jos toinen meinaa tappaa muita liikenteessä. Haloo mikä asenne?!?! - poliisi??
Just just...oot näitä kotipoliiseja kyttäämässä toisten menoa? Tämmöiseen törmäsin kerran, kaveri kaahasi ensin minusta ohi, pamautti kivet keulaan ja sen jälkeen vetäisin ohi hänestä. Kaveri ajoi takapuskuriin kiinni, vilkutteli valoja, seurasi minua ainakin 10 km pitkin sivukatuja. Kun pääsin kotipihaan, hän tuli perässä. avasi sivuikkunan ja karjui naama punaisena kaahariksi. Kerroin että mikäs oikeus hällä oli aluksi kaahata, kiilata ja pamautella kiviä keulaan. Meni hiljaiseksi. Kaveri oli semmoinen about 60 vee laiha pieni kurttunaamainen äijä. Kotipoliisi...
- läski
Audi&ZX-12R kirjoitti:
hanki lapsia. Varmaan pieksisit nekin hengiltä. Hakkaatko muuten muijas usein?
- kuin...
...ajais 250 km/h, mutta viidenneksen kovempaa.
- ptdq
Tuulilasi-lehdessä siinä "minä ajan" -jutussa oli se yks, oliko nyt puskuri-ohjelman toimittaja haastattelussa. Ilmotti nopeusennätyksekseen bahnalla mittarin mukaan 295. Ja perässä yksi sana: "pelotti".
Itse olen ajellut matkanopeutena 190-220 pitempää matkaa ja siihen turtuu sillai, ettei tunnu oikein miltään. Sen jälkeen Suomen 120 tuntuu naurettavalta, niinkuin se onkin.
Kertokaapas kokemuksen omaavat, paljonko eroa on 230 ja 250. Nimenomaan autolla.- KunnonKuski
Säälittävät pikkupojat haluaa ajaa lujaa!!
Voi,voi. Mä tuun nauramaan teidän haudoille sitten kun ootte ajaneet 300 esim.hirveen....
Miksi luulette että teillä on oikeus rikkoa liikennesääntöjä noin törkeästi?
Menkää Venäjälle, siellä ei oo sääntöjä. - Audi&ZX-12R
KunnonKuski kirjoitti:
Säälittävät pikkupojat haluaa ajaa lujaa!!
Voi,voi. Mä tuun nauramaan teidän haudoille sitten kun ootte ajaneet 300 esim.hirveen....
Miksi luulette että teillä on oikeus rikkoa liikennesääntöjä noin törkeästi?
Menkää Venäjälle, siellä ei oo sääntöjä.Pitihän se käydä nyt aamupäivällä raapaisemassa mittariin tuo 260km/h (no kummallakohan luulisit tällaisella pakkasella!!!???)
Miksikö meillä on oikeus rikkoa liikennesääntöjä näin törkeästi?
No vittu kun kerran huvittaa rikkoa niin silloin me rikotaan!!! te nysvääjät tohvelisankarit voitte jatkaa sitä patalapun virkkaamista aivan rauhassa eikä tarvi yhtään siellä natista kun teitä vituttaa olla sellainen nyhvö ressukka sen japsikinnerin kanssa joka nippanappa yltäis ylinopeuteen satkun rajoituksella......
- supralla...
ja yhdellä fiatilla on suomessa ajettu yli 300km/h Bemut ja audit eivät siihen ole vielä pystyneet.
- Ei landebönde
Missähän takahikiän viimeisimmässä korvessa sä asustelet kun noin "hyvin tiedät"??? Kohtuudella potkua myllyyn ja sopivaa välitystä laatikkoon niin vaikka maitoauto kulkee nätisti sen 300. Helvetti mitä landeböndejä täällä liikkuu "tietämässä"!!!!!!!
- laillisesti
Mutta ajoin kyllä präkällä ja kiitoradalla. Kyllähän mopolla ajaessa rupee vähän tuuli tempoon ja pikkuröykytkin tuntuu kännyissä ja perseessä. Meinaa vaan tie loppua kesken ja kun alkaa jarruttaan nin tuntuu aika villiltä. Tulee nimittäin aluksi tunne että eihän tää saatana hidasta ollenkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249