60 alue mitä helv... auttaa varmaan paljon.
Sundsbergin risteyksessä
10
1984
Vastaukset
- k-lainen
tuli liikennevalot vasta sen jälkeen kun Långvikin tien risteyksessä oli tullut tarpeeksi monta ruumista liikenneonnettomuuksissa.
Sitäköhän odotellaan S-bergin risteyksessäkin. Nykyisellään vasemmalle kääntyminen vaikuttaa toivottomalta.- Nimetön
asumme hirsalassa ja päivittäin toteamme ericssonin risteyksen hengenvaarallisuuden valoista huolimatta; melkein poikkeuksetta kun hirsalasta tuleville palaa vihreä, ajaa joku päin punaista knummen suunnasta- eli älä lähde koskaan ylittämään keltaisilla, muuten menee henki!
- opiskelija22hki
Ko. risteys on etenkin näillä keleillä varsinainen kuolemanloukku, etenkin kun liikenne Sundsbergiin ja sieltä pois lisääntyy koko ajan rakentamisen myötä.
Liikennevalot olisi halpa ja toimiva ratkaisu mutta se aiheuttaisi yhden tulpan lisää ruuhkaiselle viisykköselle.
Onko tietoa, miten ko. risteys on ajateltu toteuttaa, kun se moottoritie joskus sadan vuoden päästä rakennetaan? Eritasoliittymä vai?- k-lainen
kaikkein järkevin ole samanlainen ramppiviritys kuten Upinniemen tien risteyksessä on - sen kummempaa tietoa asiasta ei kuitenkaan minulla ole.
Vuosia sitten kesäviikonloppuisin sekin risteys oli oikea painajainen. Silmät kiinni ja sekaan ja sitten kuuntelemaan rysähtääkö vai oliko suojelusenkeli takapenkillä.
On suoranainen ihme ettei Sundsbergintien risteyksessä ole sen enempää ollut onnettomuuksia kun ajattelee viisykkösen liikennevilkkautta ja niitä pitkiä autonkuljetusrekkojen letkoja.
Kuulin erään jalankulkijan joutuneen odottelemaan viisykkösen ylitystä puolisen tuntia tuon risteyksen kohdilla ennen kuin tuli ihmisen mentävä rako juosta yli. - kai muuttajat
ovat tienneet minkälainen loukku se sundsbergi on? vai onko kyseessä väestön pakkosiirrot? tuksimpa! Liikennevalot on mielestäni hyvä ratkaisu - tai vaikka liikennevalot ja kärkikolmio hangontien käyttäjille!
"ja kaikki tiet vievät..."
- Hätäratkaisu
Risteyksestä kääntyminen Helsingin suuntaan Sundsbergistä tultaessa pitäisi kieltää.
Kehäkolmosen kautta pääsee turvallisemmin Hangontielle.
Demarit priorisoivat Oulun ja Tampereen tiehankkeet ennen moottoritien jatkohanketta Kirkkonummelle.
Moottoritieratkaisun yhteydessä tehtävät eritasoristeykset ovat ainoat hyvät ratkaisut länsiväylälle.- vai otetaanko
mun ja niiden muiden kukkaroista? Vitut! Yksityiastetään motari Knummen alueelta ja pannaan REKKALIIKENNE maksumieheksi TIETULLIT AUTONKULJETUSREKOILTA 1000EUR/laaki(suuntaansa) siis 500 000EUR päivässä, eihän se ois paha jos kuljetettavien uusien autojen hinta nousis n. 150EUR tämän operaation ansiosta?
/ - ehdottomasti
vai otetaanko kirjoitti:
mun ja niiden muiden kukkaroista? Vitut! Yksityiastetään motari Knummen alueelta ja pannaan REKKALIIKENNE maksumieheksi TIETULLIT AUTONKULJETUSREKOILTA 1000EUR/laaki(suuntaansa) siis 500 000EUR päivässä, eihän se ois paha jos kuljetettavien uusien autojen hinta nousis n. 150EUR tämän operaation ansiosta?
/Joo laitetaan vaan liikenne niin saadaan iltaisin pysäytetyä Espoopoonkin liikeenne Suomenojalle asti. Minulla ainut ongelma päästä ko. alueelta Hensinkiin päin on se etteivät ihmiset uskalla mennä liikenteens sekaan kehä 3:ltä vaan odotetaan parkissa kilometrin väliä vaikka ohimenevä liikenne matelee 40km/h. Sundsbergin risteyt tukkoon niin ongelma poistuu. Ei ole kummoinen mutka kiertää autolla kehän kautta josta liikenne kulkee.
Ja tuosta rekkojen verotukseta olen samaa mieltä mutta eihän sitä voi veli Venäläiselle tulleja laittaa, maksetaan me vaan niille että ne ajaa meidän kautta. Maksaminen sinnepäin kun on ollut maan tapa iät ajat. - mää
vai otetaanko kirjoitti:
/Itse katselen amuisin Tolsan seisakkeella ohi ajavaa aamuruuhkaa, jossa ohi ajavissa volvoissa ja bemareissa on yksi henkilö kussakin. Jos ihmiset alkaisivat Kirkkonummeltakin kulkea junalla ja bussilla Helsingissä, heidän oma työmatkansa ja akikien muidenkin työmatka helpottuisi. Ja kun julkisen käyttäjät lisääntyvät, myös vuorot lisääntyvät.
- asiaa seurannut ja kokenut
mää kirjoitti:
Itse katselen amuisin Tolsan seisakkeella ohi ajavaa aamuruuhkaa, jossa ohi ajavissa volvoissa ja bemareissa on yksi henkilö kussakin. Jos ihmiset alkaisivat Kirkkonummeltakin kulkea junalla ja bussilla Helsingissä, heidän oma työmatkansa ja akikien muidenkin työmatka helpottuisi. Ja kun julkisen käyttäjät lisääntyvät, myös vuorot lisääntyvät.
joo ... mä en käsitä myöskään ihmisiä jotka istuu siellä ruuhkassa ja polttaa bensaa taivaan tuuliin. junalla olisitte jo töissä kun autolla pääsette vasta kehä ykköselle :D.. junalippu maksaa jonku satasen kuus - mitä maksaa autolla ajo? sen auton voi jättää seisakkeelle ja ah et junas voi lukea vaikka lehteä samalla kun matkustaa töihin eikä tarvi kirota ruuhkassa et koska siellä mahtais tänään olla - et ehtiikö ajois vai tuleeko taas joku kolari ja koko liikenne seisoo.
Toisaalta kirkkonummen pitäisi ehdottomasti liittyä helsingin, vantaan, espoon kauniaisten kanssa samaan bussijärjestelmään ja luoda yhtenäinen lippujärjestelmä.. se lisäisi julkisilla liikkumista .
olen kuullut että kirkkonummmen bussit tekee tahallaan vuorot niin ettei niillä ehdi juniin tai jatko yhteyksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254813Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113479Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1363272Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282716Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu842453Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91434Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211309Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41248