Miehen käytös

syrjällään sydämein

Mieheni jätti minut yllättäen. Kriisi kuulemma menossa, ei kolmansia osapuolia. Vannoi rakastavansa minua vielä edellispäivänä ja nyt sanoo, ettei ole aikoihin rakastanutkaan. Vaikea uskoa, koska ei pelkästään sanat, vaan myös eleet ja käyttäytyminen puhuivat rakkauden puolesta....mitä teen, uskonko, että hän on valehdellut minulle rakkaudesta vai voiko olla, että jostain syystä valehtelee nyt, ettei muka olisi rakastanut...Hänellä masennusta ollut syksyllä ja mielialalääkitys menossa...liekö sillä osuutta tunne-elämään?
Hän muuttui eroilmoituksensa jälkeen todella kylmäksi, ylimieliseksi ja ei ole puhunut juuri mitään. Olen lievästi sanottuna ymmällä, koska luulin, että meillä menee hyvin!
Olemme lapseton, n. 30-v. pari.

10

2163

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laritsa M

Ei kai tuollaisen kohtelun jälkeen olisi mitenkään mahdollista jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut. Voit vain toivoa, ettei hän tule häiriköimään elämääsi jatkossa.

• uusi päivä

Kuulostaa ex-puolisoltani. Hänen tuollainen käytöksensä johtui siitä ettei hän tiennyt mitä itse haluaa edes elämältään. Tietenkin hän oli aikanaan rakastanut, ja joskus halunnut uskotella itselleen edelleen rakastavansa. Mutta joskus suhteessa vain tulee eteen sellainen tilanne että on ensin löydettävä itsensä jotta voi löytää toisen. Joskus suhteen jatkaminen vain on mahdotonta. Hän varmasti puhuu totta että kriisi menossa, tarvitsee tilaa itselleen. Voimia sulle. Sitä sinä nyt tarvitset.

• kärsivä

Ettei teillä ole lapsia. löydät Oikean miehen aikanaan, joka rakastaa sinua sellaisena kuin olet!

• kommentteja

Todella kannustavia kannanottoja, kertoo antajastaan aika paljon! Jos miehellekin oikein tulee kriisivaihe elämässään niin ei muuta kuin "saunan taakse". Melkeinpä toivon että kun , siis kun, kannanottajalle tulee oma kriisinsä hänkin saisi vähintäänkin vastaavan kohtelun ja rohkaisun kanssasisariltaan! Kyllä naiset osaavat olla julmia (ei onneksi kaikki).

• ja jaksaa...

Se on hyvä, ettei teillä ole lapsia-> mutkistaisi eroprosessia. Tuntuu, että vaikeimmat erot ovat juuri heillä joilla on lapsia (lasten kärsimykset erossa).

• näkemys

Nyt vaan kärsivällisyyttä ! Miehelläsi tiety kriisivaihe elämässään, kaikki viittaa siihen. Jokainen käy elämässään omat kriisinsä läpi, toisilla se saattaa kestää pitkäänkin kun taas toisilla se menee jonkin aikaa huokailemalla ohi, varmaa kuitenkin on että ohi menee ! Näistä kommenteista mitä jo nyt olet saanut tähän mennessä ei kannata välittää, ne ovat ilmiselvästi katkeroituneiden, epätoivoisten naisten antamia, jotka vaan lietsovat pahansuopaisuutta ja kannustavat liittymään eronneiden alati kasvavaan joukkoon.

• toinen miesnäkemys

Ja sitten vielä voin kuvitella että joku kirjoittaa useilla nimimerkeillä samaa asiaa että näyttäisi olevan muitakin asian kannattajia. Vaikka kyllä näitä epätoivoisia naisia maailmassa riittää.

• toinen miesnäkemys kirjoitti:

Ja sitten vielä voin kuvitella että joku kirjoittaa useilla nimimerkeillä samaa asiaa että näyttäisi olevan muitakin asian kannattajia. Vaikka kyllä näitä epätoivoisia naisia maailmassa riittää.

vaan naisia pidetään katkerina ja epätoivoisina?

kyllä tuntuu et ihan samalla tavalla katkeria löytyy myös miehistäkin.

toinen mikä mua hämää on se, että jos on katkera, niin se on jotenkin suuri "synti".
        pitäiskö olla vaan jalo "äiti teresa" tyyppi ja voivotella että kurjaa on, mut onneks en tunne minkäänlaista vihaa tai katkeruutta ja muutenkin elämä on ihanaa.

minkälainen "suhtautuminen" on sinun mielestäsi "urheaa"?

ihminen joka ei ole joutunut käymään "suhdesoppaa" läpi, ei voi mitenkään tietää mitä kaikkia tunnetiloja (ero/ei eroa) siinä joutuu käymään läpi.

mut onneks katkeruudesta voi päästä eroon.
        itse pystyin siihen vasta muutama päivä sitten.

• mies 32 vee

tuntuu siltä kuin miehesi olisi suuttunut jostain, kenties turhastakin.. ehkä mustasukkaisuutta? Mielialalääkkeillä voi olla vaikutusta asiaan.

Kaverin vaimo oli mielialalääkkeillä ja oli yhtäkkiä nostanut miehen kamat oven ulkopuolelle ja käski painua vitt**n.

• on ollut

masennusta ja mielialalääkitys ei hän ole henkisesti kunnossa ja tunteet siksi menneet karusellia...eli mitä pitäisi tehdä varrotako että tilanne normalisoituu ja kriisi menee ohitse vai jatkaako elämää ilman tasapainotonta miestä; riippuu sinun tunteistasi ..sanoisin kuuntele sisintäsi ja katso hiukan aikaa miten asia etenee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      68
      4296
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      67
      4137
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3552
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3123
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2792
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2562
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2334
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1461
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1282
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1059
    Aihe