"jauhaa" siitä mikä on oikea kaste?
Minkälaista "jauhoa" se saa aikaan?
Onko se ihmisten kalastelemista omiin porukoihin,sekä sitä että saapi myös heidät pidettyä omassa porukassa?
Onko tämä miten on kastettu avain Taivasten valtakuntaan?
Onko se siis kaste joka pelastaa, ja vielä joku tietty kaste tapa?
Miettikääpä seuraavaa Jumalan sanaa:
"Gal.6:" Eiväthän nekään, jotka ympärileikkauttavat itsensä, itse noudata lakia, vaan he tahtovat teitä ympärileikkauttamaan itsenne saadakseen kerskata teidän lihastanne.
Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Sillä ei ympärileikkaus ole mitään eikä ympärileikkaamattomuus, VAAN UUSI LUOMUS:
Miksi tahdotte
5
136
Vastaukset
- evankelista T
Kalastamme maailmanmerestä(uskosta osaton maailma) ihmisiä Jumalan valtakuntaan!Jumala ei antanut enkeleille käskyä, menkään kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa EVANKELIUMIA..... vaan uskoon tulleille ihmisille, siis IHMISILLE! Ja nyt saarnaamme, puhumme, kerromme, todistamme jne, jne EVANKELIUMIA, joka on Jumlan voima! Ja meillä kalastajilla on maailman paras syötti:so. Jumala oli Kristuksessa ja sovitti syntisen maailman itsensä kanssa Jeesuksessa Kristuksessa.Ja jokainen joka suostuu ottamaan Jeesuksen henkilökohtaiseksi Vapahtajakseen saa synnit anteeksi.Ja uskoon tulleelle kuulu heti vesikaste, jotta pääsee kavamaan uskossa ja Jumalan siunauksessa, Jumala siunaa kuuliaista!Eli, usko, kaste ja Pyhän Hengen täyteys(Apostolien teot 2 luku).Näillä pärjää ja pääsee eteen päin.Jeesus itse sanoi:SEURATKAA MINUA, MINÄ TEEN TEISTÄ IHMISTEN KALASTAJIA. Siis me kalastamme ihmisä, Jumalalle, Jumalan taivaaseen, aamen!
- muukalainen 4
pyytänyt tällä tavalla "kalastelemaan?"
Varmaan muistat sen kun opetuslapset olivat kalassa ilman Jeesusta?
Ja tuliko heille saalista, vaikka he olivat koko yön kalassa olleet?
Laihahan se kalasaalis oli, ei yhtään kalaa.
Mutta aamun koittaessa Jeesus seisoi rannalla ja kysyi:"Lapset, onko teillä mitään syötävää?"
He vastasivat hänelle:" Ei ole".
Hän sanoi heille: "Heittäkää verkko oikealle puolelle venhettä, niin saatte".
He heittivät verkon, mutta eivät jaksaneet vetää sitä ylös kalojen paljouden tähden.
Tästä on kysymys. Vaikka me kuinkakin paljon yritämme "kalastella" niin se on turhaa, jos se tehdään ilman Jeesusta ja näinollen ilman hänen opetustaan.
Ja se että "kalastellaan" ilman Jeesusta, paitsi että se on turhaa, niin se on myös vaarallista ja petollista. - muukalainen 4
muukalainen 4 kirjoitti:
pyytänyt tällä tavalla "kalastelemaan?"
Varmaan muistat sen kun opetuslapset olivat kalassa ilman Jeesusta?
Ja tuliko heille saalista, vaikka he olivat koko yön kalassa olleet?
Laihahan se kalasaalis oli, ei yhtään kalaa.
Mutta aamun koittaessa Jeesus seisoi rannalla ja kysyi:"Lapset, onko teillä mitään syötävää?"
He vastasivat hänelle:" Ei ole".
Hän sanoi heille: "Heittäkää verkko oikealle puolelle venhettä, niin saatte".
He heittivät verkon, mutta eivät jaksaneet vetää sitä ylös kalojen paljouden tähden.
Tästä on kysymys. Vaikka me kuinkakin paljon yritämme "kalastella" niin se on turhaa, jos se tehdään ilman Jeesusta ja näinollen ilman hänen opetustaan.
Ja se että "kalastellaan" ilman Jeesusta, paitsi että se on turhaa, niin se on myös vaarallista ja petollista.Se kalasteleminen mitä sinä sanoit siinä on oikeaakin.
Mutta ja kun Jeesus ei siis ole mukana, niin "kalastelemisella" ei ole Jumalan Siunausta, vaan se muuttuu kiroukseksi.
Mutta Kysymys kuuluu,kuka käskee kalastelemaan sillätavalla, että jauhetaan esim. kasteesta?
- ???
se kaste pelastaa vauvakastajilla. Vauvoillekkin kaste juuri sen takia kun kadotus odottaa jos ei kasteella pelasteta perkeleeltä...
- muukalainen 4
vastausta?
Miksi?
Miksi siis tämän kaste asian ympärillä pyöritään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi704868Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1134580- 794050
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963937Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1222984- 352728
- 282667
- 372652
- 392623
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232474