Ja meidän muidenkin tulisi olla...
Lukasin tossa ihan mielenkiinnosta Islam ja Koraani palstoja...
Meno paljon villimpää kun täällä.
Olen onnellinen
5
303
Vastaukset
- Turust
ei sekään kovin mieltäyleentävää ole. Palstalla on erityinen ongelma että luterilaiset repivät toisiaan. Ev.lutit eivät paljonkaan osallistu keskusteluun.
Turust- Pyhä Henki eli Gabriel
No niin olen nyt lukenut Koraanin alusta loppuun ja mitä olen löytänyt?Aluksi ainakin sen että Jeesus oli nimeltään Sana taivaassa ja että enkeli Gabriel on Pyhä Henki ja myös sen että Jeesuksen äiti Maria oli edellisessä elämässään Aaronin ja Mooseksen sisar Mirjam jota Jumala rankaisi lepralla eli spitaalilla ja että Jeesuksen äidin vanhemmat olivat edellisessä elämässään Mooseksen,Aaronin ja Mirjamin vanhemmat.Lisäksi selvisi että Jeesusta ei naulittu ristille vaan paaluun (Jeesuksella saattoi silti olla hartioillaan poikkipuu,mutta se ei ollut kiinteä osa tuosta paalusta).
- Turust
Pyhä Henki eli Gabriel kirjoitti:
No niin olen nyt lukenut Koraanin alusta loppuun ja mitä olen löytänyt?Aluksi ainakin sen että Jeesus oli nimeltään Sana taivaassa ja että enkeli Gabriel on Pyhä Henki ja myös sen että Jeesuksen äiti Maria oli edellisessä elämässään Aaronin ja Mooseksen sisar Mirjam jota Jumala rankaisi lepralla eli spitaalilla ja että Jeesuksen äidin vanhemmat olivat edellisessä elämässään Mooseksen,Aaronin ja Mirjamin vanhemmat.Lisäksi selvisi että Jeesusta ei naulittu ristille vaan paaluun (Jeesuksella saattoi silti olla hartioillaan poikkipuu,mutta se ei ollut kiinteä osa tuosta paalusta).
oliko Koraanissa mitään Kolob tähdestä?
Turust - silti
Koraani sanoo selkeällä arabialla ettei Jeesusta naulattu yhtään mihinkään ja että Jeesus ei koskaan kuollut.
Väittelen tästä asiasta vaikka maailman loppuun ja senkin jälkeen. - Välimerenpoppeli
Kyselin eräältä rakentamisen ja kasvitieteen tuntijalta ja hän sanoi, että Jeesuksen ristinpuu oli lähes 100% varmuudella välimerenpoppelia. Se on niin kevyttä, että kuolemaantuomittu jaksaa sellaisen kantaa, vaivoin tosin. Arvokkaammat puut käytettiin rakentamiseen.
Toisaalta perimätieto kyllä kertoo, että Jeesuksen ristinpuu olisi se Paratiisin kielletty hyvän- ja pahantiedon puu, koska Jeesus ristillä sovitti Adamin ja Evan syntiinlankeemuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564536Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal874237- 703698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963627Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1152655- 352468
- 372362
- 242349
- 382339
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232214