Johan on aikoihin eletty, kun ei saa keskustella enää uskonnostakaan tällä uskonto palstalla.
Missä minun avaukseni on?
42
1306
Vastaukset
- Nasse
viittasi uskovaisen väkivaltaiseen käytökseen ja sitä oli tukemassa pitkät sitaatit raamatusta.
Olisikohan se siirretty väkivalta- tai raamattupalstalle?- Trubaduuri
Sinähän se harrastat täällä henkistä väkivaltaa uskovia ihmisiä kohtaan joka ainoa päivä niin arkena kuin sunnuntaisinkin. Joten mitä valitat?
Luulisi jotta siitä tuollainen sadisti saa juuri sen tyydytyksensä jota kokoajan hakee itselleen. - Nasse
Trubaduuri kirjoitti:
Sinähän se harrastat täällä henkistä väkivaltaa uskovia ihmisiä kohtaan joka ainoa päivä niin arkena kuin sunnuntaisinkin. Joten mitä valitat?
Luulisi jotta siitä tuollainen sadisti saa juuri sen tyydytyksensä jota kokoajan hakee itselleen.henkistä väkivaltaa?
Onko se väkivaltaa, jos rohkenen epäillä mielikuvitsuystäväsi olemassaoloa todellisessa maailmassa?
Veli, nappaa ohuempia siivuja. - Trubaduuri
Nasse kirjoitti:
henkistä väkivaltaa?
Onko se väkivaltaa, jos rohkenen epäillä mielikuvitsuystäväsi olemassaoloa todellisessa maailmassa?
Veli, nappaa ohuempia siivuja.Jos et tiedä sitä jota se on, niin ota selvää, äläkä valita koko ajan. Sinä toistuvasti herjaat minua kirjoittamalla tänne asiattomia pilkkaviestejäsi. Vaikka tasan tarkkaan tiedän sen, jota mieltä olet uskostani ja minusta. Minulla kyllä muisti pelaa, mutta tuntuu siltä kuin se aivan kaikilla pelaisi enää laisinkaan. Jokainen vakiokirjoittaja meinaan tietää sinun mielipiteesi ja mielenmaisemasi, ilman että kirjoitat siitä sanaakaan.
- seven
Nasse kirjoitti:
henkistä väkivaltaa?
Veli, nappaa ohuempia siivuja.Saahan sun toimintaas kritisoida, kun säkin saat muiden.
- tai kattiakans
tän palstan sefu on kait jonkin sortin mielenvikane ku se ei poista niitä viestei jota pyydetään
ja sitten kuiteski poistaa niitä jota ei pyydetä poistamaan. - seven
ihmettelen minä. Osallistuin itsekin siihen ketjuun.
- se on se syy
olen huomioinut tässä menneinä aikoina että näillä kaikilla uskovien palstoilla ovat saatanan palvojat ja satanistit seriffeinä. siksi ei enää kummastuta mihin avaukset häviävät.
- Elohiiri
Laitahan tulemaan viestisi uudelleen.
Tätä palstaahan voisi oikeastaan verrata vaikkapa lapsenkasvatuspalstaan.
Sielläkin mellastaisivat ne, joilla ei ole lapsia kasvatettavanaan.- Trubaduuri
Periaate estää laittamasta sitä uudestaan tänne. Joten se siitä. Eikä siinä avauksessa käsitelty kuin vähän tämän maallisen ja raadollisen maailman mahdollisia vaikutuksia nyky-ihmisiin näkyvällä ja kielteisellä tavalla. Ja en yleensä ottaen alistu kenenkään simuputettavksi, olkoon sitten kyseessä natsit tai ateistit tai jotkut muut yksioikoiset ihmisoikeusrikolliset, niin en sittenkään, sekin kuuluu periaatteisiini myös. Sillä eihän ihmisen Poikakaan siihen alistunut elämänsä aikana, vaikka yritykset olivatkin sangen järeitä sekä ne keinot ylen väkivaltaisia ja kovia. Niin, ja oli siinä ohessa pieni ote Jaakobin kirjeestä, luvusta neljä ja jakeista yhdestä - yhteentoista, jossa käsitellään sitä samaa asiaa hieman toisesta näkökulmasta lievän ohjeistuksen kera.
- - J
Trubaduuri kirjoitti:
Periaate estää laittamasta sitä uudestaan tänne. Joten se siitä. Eikä siinä avauksessa käsitelty kuin vähän tämän maallisen ja raadollisen maailman mahdollisia vaikutuksia nyky-ihmisiin näkyvällä ja kielteisellä tavalla. Ja en yleensä ottaen alistu kenenkään simuputettavksi, olkoon sitten kyseessä natsit tai ateistit tai jotkut muut yksioikoiset ihmisoikeusrikolliset, niin en sittenkään, sekin kuuluu periaatteisiini myös. Sillä eihän ihmisen Poikakaan siihen alistunut elämänsä aikana, vaikka yritykset olivatkin sangen järeitä sekä ne keinot ylen väkivaltaisia ja kovia. Niin, ja oli siinä ohessa pieni ote Jaakobin kirjeestä, luvusta neljä ja jakeista yhdestä - yhteentoista, jossa käsitellään sitä samaa asiaa hieman toisesta näkökulmasta lievän ohjeistuksen kera.
Lainaus: "ateistit tai jotkut muut yksioikoiset ihmisoikeusrikolliset". Jos mietit, että ateistit ovat ihmisoikeusrikollisia, niin taidat olla aika lailla eksyksissä. Onko mielestäsi todellakin ihmisoikeusrikos se, ettei usko Jumalaan ? Mihin hävisi se muiden kunnioitus ? Voiko muut kunnioittaa Sinua, jos et itse kunnioita muita lainkaan ? Mistä siis moinen "itku" ? Kuuluuko kristilliseen perinteeseen tuo, että voit solvata muita miksi tahansa mutta "kirkonmiestä" ei saa takaisin solvata ? Minuakin olet sanonut esim. sairaaksi (mieleltäni), mutta minä toki olen ollut korrekti, olen vain kyseenalaistanut ajatusmallisi ilman herjaamista. Olet vaan hermostunut niin, että olet kokenut solvaamisen riittävän kunnioittavaksi ja tasapuoliseksi tavaksi keskustella. Onko "pillityksessäsi" mitään järkeä ?
Natseista sanon taas kerran: Jos syytät heitä ihmisoikeusrikkomuksista (esim. kansanmurhasta), muista, että kristillisenä ihmisenä olet samassa veneessä heidän kanssaan. - ja rupista vinkumista
- J kirjoitti:
Lainaus: "ateistit tai jotkut muut yksioikoiset ihmisoikeusrikolliset". Jos mietit, että ateistit ovat ihmisoikeusrikollisia, niin taidat olla aika lailla eksyksissä. Onko mielestäsi todellakin ihmisoikeusrikos se, ettei usko Jumalaan ? Mihin hävisi se muiden kunnioitus ? Voiko muut kunnioittaa Sinua, jos et itse kunnioita muita lainkaan ? Mistä siis moinen "itku" ? Kuuluuko kristilliseen perinteeseen tuo, että voit solvata muita miksi tahansa mutta "kirkonmiestä" ei saa takaisin solvata ? Minuakin olet sanonut esim. sairaaksi (mieleltäni), mutta minä toki olen ollut korrekti, olen vain kyseenalaistanut ajatusmallisi ilman herjaamista. Olet vaan hermostunut niin, että olet kokenut solvaamisen riittävän kunnioittavaksi ja tasapuoliseksi tavaksi keskustella. Onko "pillityksessäsi" mitään järkeä ?
Natseista sanon taas kerran: Jos syytät heitä ihmisoikeusrikkomuksista (esim. kansanmurhasta), muista, että kristillisenä ihmisenä olet samassa veneessä heidän kanssaan.mut hei sehä oll mieleltään sairaan ihmisen tuotoksia tuo syyttömien syyttely! siis miksi vikiset ja uliset. ja jos oot ateisti nii sittehä se on selvä myöski tuolta puolin koko stoori.
- Trubaduuri
- J kirjoitti:
Natseista sanon taas kerran: Jos syytät heitä ihmisoikeusrikkomuksista (esim. kansanmurhasta), muista, että kristillisenä ihmisenä olet samassa veneessä heidän kanssaan.Älä viitsi valehdella nuin isosti. Se on rumaa!
Kun valehtelet jatkuvasti minun tehneen tai sanoneen jotakin sellaista jota en ole sanonut, niin silloin rikot voimassa olevia lakeja ja jos rinnastat minut nuihin kansallissosialisteihen, joka jo puolueenakin on nykyään kielletty,
niin silloin olet myös pelkkä yksioikoinen ja asioita vääristeleväihmisoikeusrikollinen.
Ja koska syyttelet minua alati, sinulle ennestään tuntematonta ihmistä, ventovierasta, jopa sellaisista teoista joita en ole tehnyt, niin katson sen kuuluvan johonkin mielisairaan ihmisen oireisiin kuuluvaksi tavaksi ilmaista sairaaloista sisintä ja mieltänsä julkisesti täällä. Sillä en ole osallistunut yhteenkään ristiretkeen tai sotaan elämäni aikana, enkä aijo osallistua. - - J
Trubaduuri kirjoitti:
Älä viitsi valehdella nuin isosti. Se on rumaa!
Kun valehtelet jatkuvasti minun tehneen tai sanoneen jotakin sellaista jota en ole sanonut, niin silloin rikot voimassa olevia lakeja ja jos rinnastat minut nuihin kansallissosialisteihen, joka jo puolueenakin on nykyään kielletty,
niin silloin olet myös pelkkä yksioikoinen ja asioita vääristeleväihmisoikeusrikollinen.
Ja koska syyttelet minua alati, sinulle ennestään tuntematonta ihmistä, ventovierasta, jopa sellaisista teoista joita en ole tehnyt, niin katson sen kuuluvan johonkin mielisairaan ihmisen oireisiin kuuluvaksi tavaksi ilmaista sairaaloista sisintä ja mieltänsä julkisesti täällä. Sillä en ole osallistunut yhteenkään ristiretkeen tai sotaan elämäni aikana, enkä aijo osallistua.Kerro toki, missä kohtaa tätä syyttämääsi "valehtelua" esiintyy. Lainaa vaikka tekstiäni.
Tästä on pari viestiä kadonnut välistä (toivottavasti ei Sinun urputuksesi seurauksena). Mutta mutta, minä en ole syyttänyt Sinua mistään [usko jo !]. Olen ihmetellyt vain, miten omatuntosi antaa periksi kirkkoonkuulumisesi ja kristinuskon tukemisen. Sillä kristityillä kuten natseilla (natsipuolue ei ole maailman joka kolkassa kielletty - en tiedä edes, onko Suomessa) on ideologia joka on sallinut kansanmurhan. Tästä on kenen tahansa kristityn vaikea sanoutua irti. Ristiretket vaan on historiallinen, todistettu, seikka. Tietysti voit esittää vastatodisteita, mutta kovin vähän niitä olen missään tavannut. Minä olen toki sitä mieltä, että jokainen aate, joka sallii vaikka kuinka hiljaisesti, kansanmurhan, pitäisi kieltää. Sinun osuudestasi: ei nykypäivän natsikaan välttämättä ketään ole tappanut tai edes aio niin tehdä silti hänen "kätensä on veressä" yhtälailla kuin Sinunkin - siis pelkästään aatteen vuoksi.
Taas herjaat minua mielisairaaksi, syytät valehtelusta tai ihmisoikeusrikolliseksi (joista mitään et voi osoittaa vaikka niin pyydän). Silti pillität suureen ääneen, kuinka Sinua herjataan. Jos voit ilmoittaa mielipiteesi, että minä olen sairas, miksi muut eivät voisi ilmaista mielipidettään Sinusta ? - Trubaduuri
- J kirjoitti:
Kerro toki, missä kohtaa tätä syyttämääsi "valehtelua" esiintyy. Lainaa vaikka tekstiäni.
Tästä on pari viestiä kadonnut välistä (toivottavasti ei Sinun urputuksesi seurauksena). Mutta mutta, minä en ole syyttänyt Sinua mistään [usko jo !]. Olen ihmetellyt vain, miten omatuntosi antaa periksi kirkkoonkuulumisesi ja kristinuskon tukemisen. Sillä kristityillä kuten natseilla (natsipuolue ei ole maailman joka kolkassa kielletty - en tiedä edes, onko Suomessa) on ideologia joka on sallinut kansanmurhan. Tästä on kenen tahansa kristityn vaikea sanoutua irti. Ristiretket vaan on historiallinen, todistettu, seikka. Tietysti voit esittää vastatodisteita, mutta kovin vähän niitä olen missään tavannut. Minä olen toki sitä mieltä, että jokainen aate, joka sallii vaikka kuinka hiljaisesti, kansanmurhan, pitäisi kieltää. Sinun osuudestasi: ei nykypäivän natsikaan välttämättä ketään ole tappanut tai edes aio niin tehdä silti hänen "kätensä on veressä" yhtälailla kuin Sinunkin - siis pelkästään aatteen vuoksi.
Taas herjaat minua mielisairaaksi, syytät valehtelusta tai ihmisoikeusrikolliseksi (joista mitään et voi osoittaa vaikka niin pyydän). Silti pillität suureen ääneen, kuinka Sinua herjataan. Jos voit ilmoittaa mielipiteesi, että minä olen sairas, miksi muut eivät voisi ilmaista mielipidettään Sinusta ?Lue itse omat tekeleesi! Jos vain suinkin ehdit tuolta joutilaalta ololtasi. En ole osallistunut yhteenkään ristiretkeen enkä sotaan. Joten keskity vaan tosiasioihin. Nyt on vuosi 2006!
- on jo muutama
- J kirjoitti:
Kerro toki, missä kohtaa tätä syyttämääsi "valehtelua" esiintyy. Lainaa vaikka tekstiäni.
Taas herjaat minua mielisairaaksi, syytät valehtelusta tai ihmisoikeusrikolliseksi (joista mitään et voi osoittaa vaikka niin pyydän). Silti pillität suureen ääneen, kuinka Sinua herjataan. Jos voit ilmoittaa mielipiteesi, että minä olen sairas, miksi muut eivät voisi ilmaista mielipidettään Sinusta ?" Luuletko peseväsi kätesi sillä, että sanot: "Muutkin kuin kristityt ovat kansanmurhan suorittajia, että ei niillä kristittyjen teoilla ole merkitystä" ? Ja miksi minusta tuntuu, että pidät kristittyjen tekemiä hirmutekoja vähemmän tuomittavina kuin muiden tekemiä ? Mielestäni tahrit vieläpä kasvosi moisella tekopyhyydellä. Käsienpesun voit aloittaa täältä: http://www.eroakirkosta.fi/ "
Voisitko vielä nimetä kohdan, missä olen valehdellut ? Sinä ainakin valehtelit edellisessä viestissä kirjoittamalla, että kommunistisissa maissa olisi "monta sataa miljoonaa" uhria. Ei niitä niin paljon ollut - lähellekään. Älä valehtele !
Kovinpa tunnuit tietävän, mihin ristiretkeläiset tuomitaan (siis että he eivät muka olleet kristittyjä). Joku varmasti samoin tietää, mihin Sinut tuomitaan. - siinä sitä siis on
on jo muutama kirjoitti:
" Luuletko peseväsi kätesi sillä, että sanot: "Muutkin kuin kristityt ovat kansanmurhan suorittajia, että ei niillä kristittyjen teoilla ole merkitystä" ? Ja miksi minusta tuntuu, että pidät kristittyjen tekemiä hirmutekoja vähemmän tuomittavina kuin muiden tekemiä ? Mielestäni tahrit vieläpä kasvosi moisella tekopyhyydellä. Käsienpesun voit aloittaa täältä: http://www.eroakirkosta.fi/ "
Voisitko vielä nimetä kohdan, missä olen valehdellut ? Sinä ainakin valehtelit edellisessä viestissä kirjoittamalla, että kommunistisissa maissa olisi "monta sataa miljoonaa" uhria. Ei niitä niin paljon ollut - lähellekään. Älä valehtele !
Kovinpa tunnuit tietävän, mihin ristiretkeläiset tuomitaan (siis että he eivät muka olleet kristittyjä). Joku varmasti samoin tietää, mihin Sinut tuomitaan.Kaikki tuossa on sinun tekemääsi sepitystä.
- - J
on jo muutama kirjoitti:
" Luuletko peseväsi kätesi sillä, että sanot: "Muutkin kuin kristityt ovat kansanmurhan suorittajia, että ei niillä kristittyjen teoilla ole merkitystä" ? Ja miksi minusta tuntuu, että pidät kristittyjen tekemiä hirmutekoja vähemmän tuomittavina kuin muiden tekemiä ? Mielestäni tahrit vieläpä kasvosi moisella tekopyhyydellä. Käsienpesun voit aloittaa täältä: http://www.eroakirkosta.fi/ "
Kovinpa tunnuit tietävän, mihin ristiretkeläiset tuomitaan (siis että he eivät muka olleet kristittyjä). Joku varmasti samoin tietää, mihin Sinut tuomitaan.Mikä noissa on valetta ? Voisitko kenties oikaista ne kohdat, jotka mielestäsi ovat virheellisiä ? Heitä "faktat pöytään" niin toki myönnän, jos jonkin erheen olen kirjoituksiini sisällyttänyt.
Tuo on tiukkaa tekstiä, myönnän, mutta sanaakaan siitä ei ole valetta. Voisit mieluummin vastata (vaikka tuossa) esittämiini kysymyksiin. - - J
Trubaduuri kirjoitti:
Lue itse omat tekeleesi! Jos vain suinkin ehdit tuolta joutilaalta ololtasi. En ole osallistunut yhteenkään ristiretkeen enkä sotaan. Joten keskity vaan tosiasioihin. Nyt on vuosi 2006!
Sinä ei taida kauheasti tietää minun joutilaisuudestani.
Heppoistako tuo oli ? Et kuitenkaan pystynyt vastaamaan yhteenkään esitettyyn kysymykseen. Lienee vastauksesi siis vielä heppoisempi.
Hei, kristinusko on sallinut kansanmurhan (kenties useampiakin, jos esim. inkvisitio t. noitavainot lasketaan ko. ryhmään). Miksi kristinusko ei kykenisi vieläkin samaan ? Kristinuskohan ei sinällään mihinkään muutu koska Raamattu pysyy samana. Raamattuhan on ainoa, missä uskon "sallimuksista" ym. asioista määrätään.
- Missukka
Suomessa ei saa keskustelupalstalla siteerata Raamattua, Tanskassa ja muissa Euroopan maissa saa sananvapauden nimissä pilkata ihan mitä vaan.
- Trubaduuri
Hämmästyttävintä tässä on se, että tuo palstan "otsake" kyllä viittaa kaikkiin uskontoihin ja kaikkeen sellaiseen uskonnollisuuteen joka liittyy jollakin tavoin meidän suomenkielisten ihmisten elämään tai ainakin sivuaa sitä jollakin tavalla.
Liekö sitten on niin, että kaikki eivät oikeasti ymmärrä mitä on aito sananvapaus ja mihin kaikkeen se suoranaisesti liittyy sekä kuinka sitä saa käyttää omaksi hyväkseen ja muiden turvaksi. Olen myös ollut huomaavani tässä jo muutaman kuukauden ajan sangen suurta kielteisyyttä kaikkea uskoon liittyvää kohtaan, ja tämä on tietenkin erittäin vaarallinen ilmiö missä tahansa maassa. - satiiri.
satiiri on aina paikallaan, mutta mitenkähän muslimit älähtäisivät jos Muhammedista kirjoitettaisiin ja piirrettäisiin totuudenmukaisesti, kuten vaikapa lapseen sekaantumassa, tai karavaaneja ryöstelemässä, tappohommissa jne?
Kun uskis siteraa Raamattua on se otettava kirjaimellisesti, kun ateisti siteraa Raamattua sanotaan uskisten taholta, ettei ateisti ymmärrä mitä kirjoittaja tarkoittaa, eikä osaa tulkita tekstiä oikein kun ei ole "Pyhän Hengen" vallassa.
Okohan uskisilla totaallinen satiirintajun puute? - mie vain
satiiri. kirjoitti:
satiiri on aina paikallaan, mutta mitenkähän muslimit älähtäisivät jos Muhammedista kirjoitettaisiin ja piirrettäisiin totuudenmukaisesti, kuten vaikapa lapseen sekaantumassa, tai karavaaneja ryöstelemässä, tappohommissa jne?
Kun uskis siteraa Raamattua on se otettava kirjaimellisesti, kun ateisti siteraa Raamattua sanotaan uskisten taholta, ettei ateisti ymmärrä mitä kirjoittaja tarkoittaa, eikä osaa tulkita tekstiä oikein kun ei ole "Pyhän Hengen" vallassa.
Okohan uskisilla totaallinen satiirintajun puute?Tarkista uutiset, jos haluat tietää miten muslimit suhtautuvat heidän uskontonsa pilkkaamiseen, Onneksi suomi ei näyttäisi olevan mukana tässä jutussa.
- Reiska
Miten hirveää että Truban viesti on poistettu.
Truba, veliseni, nuori mies. Se (katse peiliin ... PÄIN!) joka on valinnut tämän palstan ainoaksi elämänalueekseen ja kirjoittaa tänne sitä sun tätä alvariinsa saa varautua (a) kritiikkiin ja (b) moderaattorin aktioihin.
Itse kukin lienee, kuupan valovomiaisuuden asteesta riippumatta, sitä mieltä että hänen viestinsä ovat vähintään yhtä kovaa kamaa kuin jessen pulputus (hmm ... vähän omituinen rinnastus, kun tarkemmin ajattelen).
Mitä siinä itkemään, hienohelmat prinsessat. Minulta menee viestiä ulkoavaruuteen, mitä helvetin väliä sillä on.
Käymässähän täällä vain ollaan, vai mitä Truba? Sinulla on jopa virtuaalinen koti taivaassa! Ei sinun poistetut viestisi ketään käännytä, siis et ole menettänyt mitään.
Kannatta kopioida omat viestisi omalle PCllesi. Siellä niitä voit ihailla poistoista riippumatta.- ökisijälle
Tuo onkin varsin tuttu asenne ateistilta ihmisoikeus asioihin. Mitä millään on enää väliä. Käymässähän täällä vaan ollaan! Siis poju hei, " eiks vaa-aaaaan hei hei ja heikun kei nulju pupu poju hei kuka muaaa aamulla vei ku en muista mittää mis mu rahat hei gay nei ja nain bitte schöön ahctumm tummeli ja hummeri sei, et leu lai lai luu luu lei " ! ????????
- Reiska
ökisijälle kirjoitti:
Tuo onkin varsin tuttu asenne ateistilta ihmisoikeus asioihin. Mitä millään on enää väliä. Käymässähän täällä vaan ollaan! Siis poju hei, " eiks vaa-aaaaan hei hei ja heikun kei nulju pupu poju hei kuka muaaa aamulla vei ku en muista mittää mis mu rahat hei gay nei ja nain bitte schöön ahctumm tummeli ja hummeri sei, et leu lai lai luu luu lei " ! ????????
loukattu verisesti?
Veli parka. Ehkä sinun nyt kannattaisi vähäsen rukoilla.
Voisit myös kirjoittaa Tiedonantajan yleisönosastoon miten sinua on kaltoin kohdeltu. - mie vain
Voihan sen viestin laittaa uudelleen tulemaan, kun asia on tärkeä.
- Reiska
mie vain kirjoitti:
Voihan sen viestin laittaa uudelleen tulemaan, kun asia on tärkeä.
Minulle samantekevää.
- Trubaduuri
Reiska kirjoitti:
loukattu verisesti?
Veli parka. Ehkä sinun nyt kannattaisi vähäsen rukoilla.
Voisit myös kirjoittaa Tiedonantajan yleisönosastoon miten sinua on kaltoin kohdeltu.Niinpä, eihän ateistia kiinnosta yleensäkään ottaen kenenkään ihmisoikeudet.
Täällähän tätä keskustelua käydään, vaikka tuo lehti onkin ehkä suosikkisi.
Sinun avauksesi on raamattupalstalla osoitteessa: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000005&posting=22000000013814538
"Pieni ote" oli sen verran iso että laskin sen kuuluvan sinne. Ja en ole satanisti tai muukaan saatananpalvaaja.
Käyttäkää tuota Haku-toimintoa, sillä löytyy tekstit ja niiden kirjoittajat.- Trubaduuri
Niin, kyllä sinä omatoimisesti osaat siirtää ja poistaa asiallisia viestejä, mutta nämä nassen ja reiskan sekä mirkan ynnä muiden tekemät herjat elävät täällä päivästä toiseen, vaikka ovat jo aivan selkeästi henkistä väkivaltaa ja lieviä ihmisoikeusrikoksia. Ja sitten sinä sanot, että et ole saatanan palvoja. Kannattaisi selvittää senkin laajenpi ja täysin oikea merkitys, siis ennen kuin menee julistamaan itsestään yhtään mitään. Kas,
kun tuokin asia ja status kyllä määritellään ihan toisissa instasseissa kuin täällä. Oikeudenmukainen toiminta arkisessa elämässä voi kuitenkin olla jokaiselle 'hyvän päivän tuttu' ja sitä voi ihan kuka hyvänsä toteuttaa elämässään jos haluaa,
kuuluu sitten maallisiin ihmisiin tai hengellisiin. Trubaduuri kirjoitti:
Niin, kyllä sinä omatoimisesti osaat siirtää ja poistaa asiallisia viestejä, mutta nämä nassen ja reiskan sekä mirkan ynnä muiden tekemät herjat elävät täällä päivästä toiseen, vaikka ovat jo aivan selkeästi henkistä väkivaltaa ja lieviä ihmisoikeusrikoksia. Ja sitten sinä sanot, että et ole saatanan palvoja. Kannattaisi selvittää senkin laajenpi ja täysin oikea merkitys, siis ennen kuin menee julistamaan itsestään yhtään mitään. Kas,
kun tuokin asia ja status kyllä määritellään ihan toisissa instasseissa kuin täällä. Oikeudenmukainen toiminta arkisessa elämässä voi kuitenkin olla jokaiselle 'hyvän päivän tuttu' ja sitä voi ihan kuka hyvänsä toteuttaa elämässään jos haluaa,
kuuluu sitten maallisiin ihmisiin tai hengellisiin.Olen tänään poistanut useita kymmeniä nassetuksia ja mirkoja ja aiemmin siirtänyt (huom: siirtänyt) yhden sinun viestisi. Oikeudenmukaisuus pitää sisällään kai jonkinlaisen idean suhteellisuudentajusta.
En mielestäni ole tehnyt muuta kuin noudattanut Suomi24:n antamia ohjeistuksia. Se kun on se instanssi joka täällä määrää.- Nasse
ppunkkari kirjoitti:
Olen tänään poistanut useita kymmeniä nassetuksia ja mirkoja ja aiemmin siirtänyt (huom: siirtänyt) yhden sinun viestisi. Oikeudenmukaisuus pitää sisällään kai jonkinlaisen idean suhteellisuudentajusta.
En mielestäni ole tehnyt muuta kuin noudattanut Suomi24:n antamia ohjeistuksia. Se kun on se instanssi joka täällä määrää.lienee aino asia josta olemme veljen kanssa samaa mieltä.
- Trubaduuri
ppunkkari kirjoitti:
Olen tänään poistanut useita kymmeniä nassetuksia ja mirkoja ja aiemmin siirtänyt (huom: siirtänyt) yhden sinun viestisi. Oikeudenmukaisuus pitää sisällään kai jonkinlaisen idean suhteellisuudentajusta.
En mielestäni ole tehnyt muuta kuin noudattanut Suomi24:n antamia ohjeistuksia. Se kun on se instanssi joka täällä määrää.Pitääkö minun valittaa siis edelleenkin jokaisesta herjaviestistä erikseen? Yleensä ne eivät vaan ole johtaneet mihinkään toimenpiteeseen, josta joku jälki olisi näkyvissä, eli viestit poistuneet. Niin se oikeudenmukaisuus todella pitää sisällään myös hyvän suhteellisuuden tajun. Jota on myös hyväksi harjoittaa ja kehittää jos se ei selaisenaan riitä.
Sillä !!!
Jokaisessa keskustelu putkessa, johon tälläkin palstalla osallistun on näiden häiriköiden herjoja
eikä nekään itsestään häviä. Trubaduuri kirjoitti:
Pitääkö minun valittaa siis edelleenkin jokaisesta herjaviestistä erikseen? Yleensä ne eivät vaan ole johtaneet mihinkään toimenpiteeseen, josta joku jälki olisi näkyvissä, eli viestit poistuneet. Niin se oikeudenmukaisuus todella pitää sisällään myös hyvän suhteellisuuden tajun. Jota on myös hyväksi harjoittaa ja kehittää jos se ei selaisenaan riitä.
Sillä !!!
Jokaisessa keskustelu putkessa, johon tälläkin palstalla osallistun on näiden häiriköiden herjoja
eikä nekään itsestään häviä.Se että joku tahallaan provosoi sinua sanomalla olevansa veljesi (minkä jokainen tämän palstan vakiolukija tietää vääräksi tiedoksi) ei vielä täytä herjauksen tuntomerkkejä. Kaiken muun vihjailun mielenterveysongelmiin tai sienien syöntiin olen yrittänyt parhaani mukaan poistaa. Työtä vaikeuttaa esimerkiksi se, että näihin provokaatioihin reagoidaan ja poistettavaa kertyy entisestään.
Eräällä toisella keskustelupalstalla kommentoitiin tähän liittyen melko osuvasti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000014&posting=22000000013842226
Eli tein mitä tahansa, teen aina jonkun mielestä väärin. Tuskin kukaan kuitenkaan haluaa, että palsta jää kokonaan moderoimatta.
Joten teen sen minkä parhaaksi näen ja inhimillisillä resursseilla kykenen. Jokainen voi omalta osaltaan vaikuttaa keskustelujen ilmapiiriin valitsemallaan tavalla ja keinoilla ja auttaa tässä työssä. Tai sitten ei.- Nasse
ppunkkari kirjoitti:
Se että joku tahallaan provosoi sinua sanomalla olevansa veljesi (minkä jokainen tämän palstan vakiolukija tietää vääräksi tiedoksi) ei vielä täytä herjauksen tuntomerkkejä. Kaiken muun vihjailun mielenterveysongelmiin tai sienien syöntiin olen yrittänyt parhaani mukaan poistaa. Työtä vaikeuttaa esimerkiksi se, että näihin provokaatioihin reagoidaan ja poistettavaa kertyy entisestään.
Eräällä toisella keskustelupalstalla kommentoitiin tähän liittyen melko osuvasti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000014&posting=22000000013842226
Eli tein mitä tahansa, teen aina jonkun mielestä väärin. Tuskin kukaan kuitenkaan haluaa, että palsta jää kokonaan moderoimatta.
Joten teen sen minkä parhaaksi näen ja inhimillisillä resursseilla kykenen. Jokainen voi omalta osaltaan vaikuttaa keskustelujen ilmapiiriin valitsemallaan tavalla ja keinoilla ja auttaa tässä työssä. Tai sitten ei.johtuu pitkälti sefin toimenpiteistä.
Jos se on ollut tavoitteena tavoite on lähes saavutettu. - Trubaduuri
ppunkkari kirjoitti:
Se että joku tahallaan provosoi sinua sanomalla olevansa veljesi (minkä jokainen tämän palstan vakiolukija tietää vääräksi tiedoksi) ei vielä täytä herjauksen tuntomerkkejä. Kaiken muun vihjailun mielenterveysongelmiin tai sienien syöntiin olen yrittänyt parhaani mukaan poistaa. Työtä vaikeuttaa esimerkiksi se, että näihin provokaatioihin reagoidaan ja poistettavaa kertyy entisestään.
Joten teen sen minkä parhaaksi näen ja inhimillisillä resursseilla kykenen. Jokainen voi omalta osaltaan vaikuttaa keskustelujen ilmapiiriin valitsemallaan tavalla ja keinoilla ja auttaa tässä työssä. Tai sitten ei.Sepä se, oikeudenmukaisuus on suhteellista. Ja nyt näytit omasi ja sillä selvä. En nyt kuitenkaan aijo poistua vielä tästä varsin maallisesta virtuuali hölmölästä, vaan kirjoitan edelleenkin sitä, jota katson parhaaksi.
- Trubaduuri
ppunkkari kirjoitti:
Joten teen sen minkä parhaaksi näen ja inhimillisillä resursseilla kykenen. Jokainen voi omalta osaltaan vaikuttaa keskustelujen ilmapiiriin valitsemallaan tavalla ja keinoilla ja auttaa tässä työssä. Tai sitten ei.Voisitko jossakin vaiheessa karsia pois ne turhat ja asiattomat viestit, jossa käsitellään paikkakuntia joilla ei ole mitään tekemistä itse avauksen/viestin aiheen kanssa, mm. viittaukset niemenmäkeä kohtaan on sellainen turha "jutska" ja myös ne, jossa tuota 'veljeyttä' tuodaan esiin vahvasti vääristynyt virne suupielessä, ja vain siksi, kun ne eivät tosiaankaan kuulu "uskonto" keskusteluihin millään tasolla ja ovat vain kaikessa yksinkertaisuudessaan, turhuutta, jota ei voi oikein hyväksyä tänä yltäkylläisyyden aikana , jolloin on liikaakin vapaata aikaa ihmisillä kiusata ja häiritä toinen toisiaan.
- xzcrtsrew
ppunkkari kirjoitti:
Joten teen sen minkä parhaaksi näen ja inhimillisillä resursseilla kykenen. Jokainen voi omalta osaltaan vaikuttaa keskustelujen ilmapiiriin valitsemallaan tavalla ja keinoilla ja auttaa tässä työssä. Tai sitten ei.Kova on hammasten kiristys ja pipoja tiukalla.
Veli truba, ota vähän iisimmin. Sinun näppiksestäsi tulee kyllä myös monenlaista herjaa joten tasoissa ollaan. Onko pakko itkeä kovaa kohtaloaan julkisesti? Ollaanko heti itsarin partaalla kun juttu siirretään toisaalle? Se joka kirjoittaa saa tietenkin vastinetta ja reaktioita. Luulet olevasi kaikessa oikeassa? Kröhöm ...
Ainoa asia josta Truba ja Nasse ovat samaa mieltä, mikä se olikaan?
Ainoa asia josta Nasse ja minä ollaan eri mieltä: ppunkkari on minun mielestäni erittäin OK.
Ei kai aina pidä olla liikuttavan yksimielisiä kaikesta? Monoliittisiksi itseään kuvaavat krisselit kusevat toistensa suuhun, excuse my French.
Minun täytynee käydä Niemenmäessä tarkastuksella. Paikkakunta ja sen henkilöt alkavat kiinnostaa. - Nasse
Trubaduuri kirjoitti:
Voisitko jossakin vaiheessa karsia pois ne turhat ja asiattomat viestit, jossa käsitellään paikkakuntia joilla ei ole mitään tekemistä itse avauksen/viestin aiheen kanssa, mm. viittaukset niemenmäkeä kohtaan on sellainen turha "jutska" ja myös ne, jossa tuota 'veljeyttä' tuodaan esiin vahvasti vääristynyt virne suupielessä, ja vain siksi, kun ne eivät tosiaankaan kuulu "uskonto" keskusteluihin millään tasolla ja ovat vain kaikessa yksinkertaisuudessaan, turhuutta, jota ei voi oikein hyväksyä tänä yltäkylläisyyden aikana , jolloin on liikaakin vapaata aikaa ihmisillä kiusata ja häiritä toinen toisiaan.
on se jännää miten intohimojen kohteet vaihtuvat yhden tullessa tyydytetyä.
Veli, vaikka pelkästään hyvää hyvyyttämme vastailemme viesteihisi, niin ei mopolla mahdottomia.
Nääs jos lopetamme sen, niin 4 sentin turvonnut egosi palaa yhteen, ja mites sitte? xzcrtsrew kirjoitti:
Kova on hammasten kiristys ja pipoja tiukalla.
Veli truba, ota vähän iisimmin. Sinun näppiksestäsi tulee kyllä myös monenlaista herjaa joten tasoissa ollaan. Onko pakko itkeä kovaa kohtaloaan julkisesti? Ollaanko heti itsarin partaalla kun juttu siirretään toisaalle? Se joka kirjoittaa saa tietenkin vastinetta ja reaktioita. Luulet olevasi kaikessa oikeassa? Kröhöm ...
Ainoa asia josta Truba ja Nasse ovat samaa mieltä, mikä se olikaan?
Ainoa asia josta Nasse ja minä ollaan eri mieltä: ppunkkari on minun mielestäni erittäin OK.
Ei kai aina pidä olla liikuttavan yksimielisiä kaikesta? Monoliittisiksi itseään kuvaavat krisselit kusevat toistensa suuhun, excuse my French.
Minun täytynee käydä Niemenmäessä tarkastuksella. Paikkakunta ja sen henkilöt alkavat kiinnostaa.Moi :)
- Sepe
ppunkkari kirjoitti:
Joten teen sen minkä parhaaksi näen ja inhimillisillä resursseilla kykenen. Jokainen voi omalta osaltaan vaikuttaa keskustelujen ilmapiiriin valitsemallaan tavalla ja keinoilla ja auttaa tässä työssä. Tai sitten ei.Riehujia löytyy joka lähtöön ja kaikista ismeistä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3211606Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa624190Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san273635Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1513498Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2432763Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1382489Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2161957Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3771365- 811289
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20997