http://koti.phnet.fi/elohim/kaksivaarinkasitysta.html
Kaksi väärinkäsitystä!
Kaksi väärinkäsitystä?
2
236
Vastaukset
on siinä, kun tuollaisilla hokemisilla kuvitellaan
taivaaseen pääsevän.
Toisenlainen tie se on taivaaseen vievä tie:
"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät
avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie,
joka vie elämään ja vain harvat löytävät sen!"
"Jumalan valtakuntaan meidän on mentävä monen ahdingon kautta."
"Totisesti, totisesti: te saatte itkeä ja valittaa,
mutta maailma iloitsee. Te joudutte murehtimaan,
mutta tuskanne muuttuu iloksi."- nyt loppui kärsivällisyys
Minun kärsivällisyys loppui nyt. Jos minun on uskottava että ihmisien lisäksi vielä koiratkin jäävät taivaan ulkopuolelle niin saapi taivaat minun puolestani olla . JÄRJETÖNTÄ.
Jos taivaassa on hyvä olla niin enpä halua kissoiltakaan sitä paikkaa kieltää, mutta miksi kissat sinne pääsee vaan ei koirat ?
Entäs käärmeet ja torakat ? Kidutetaanko niitä ikuisessa helvetissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724989Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33288Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223104- 352838
- 282777
- 402753
- 372752