Terve!
Nyt kaikki jotka ovat käyneet kuoleman rajalla (sydänpysähdyksestä elvytetyt, hukuksissa olleet, tai tätä extreme-kokemusta kokeilleet. Tms). Kirjoittakaa nyt ihmeessä kokemuksestanne! Asiaa olen pohtinut pääni puhki.
Kuoleman raja.
3
1851
Vastaukset
- kokemus tämäkin
Nämä on niitä asioita, joista ei mielellään puhuta.
Itselläni kokemus ei ollut kovinkaan miellyttävä.
Olin kuin tumman tunnelin päässä ja (ajallisesti varmaankin lyhyen aikaa) mietin lähdenkö kulkemaan tunnelia kohden vai palaanko takaisin.- John
Kiitos vastauksesta. Jos vielä kyselisin, että mikä se tilanne oli miten sinne rajalle jouduit?
- olen
mulla tuli parivuotta sitte vakava sairaus(toipumaan päin)olin tosi houreissaan ja en tiiä/muista muuta kun yhtäkkiä olin taivaan portilla mutta ne ei ottanu sissään,ei ollu kai aika.muusta en tiiä et se oli taivas vaan siellä oli tosi kirkasta,en oo mitenkää uskovainen mut näin kävi ja tämä on tosi.oon 20-30v poika!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603